BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Joey is niet meer...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Joey is niet meer...

"Oh kom eens mee, ik moet je iets laten zien", bedenkt Ricardo zich ineens en hij neemt Herma even mee naar buiten. "Waar gaan we heen?", vraagt ze verbaasd. "Ik heb iets gevonden gisteravond, kom even mee, pak mijn hand maar", biedt hij aan en de twee lopen naar buiten. "Ik denk dat 'ie is overleden, echt zielig", praat Ricardo terwijl ze naar de rand van de tuin lopen. "Wat? Wat is overleden?", schrikt Herma. "Ik wil niets zien wat dood is!", roept ze dan. Maar ze ziet de rat van gisteren al liggen. "Wat is hij groot!", roept ze uit. Na enige tijd de enorme rat, die door Brian Joey gedoopt is, bewondert te hebben lopen ze weer terug naar de Villa. "Gaat hij gisteren eenzaam de pijp uit terwijl wij gewoon aan het paaldansen waren... Zo zielig...", laat Ricardo treurig weten. Nou wie weet kan iedereen nog tijd vrijmaken voor een uitvaartdienst vanmiddag...

bron: tien.tv
pauline
 pauline - donderdag 10 april 2008 - 10:31   quote  deeplink  
ze kijken naar brian die in de tuin ligt te slapen
bloemenfee
 bloemenfee - donderdag 10 april 2008 - 11:25   quote  deeplink  
Pauline ik denk dat jeje vergiste hebt want het is toch echt Huub die ze daar gevonden hebben hahahaha maar niet slapende maar zwaar in coma van de drank waar hij niet tegen kan. En is uit de band gesprongen en ja dit is het resultaat. Een dode rat, kan maar 1 iemand zijn en dat is Huub.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 10 april 2008 - 12:09   quote  deeplink  
hahhaha helemaal mee eens bloemenfee heel goed gezien
pauline
 pauline - donderdag 10 april 2008 - 13:03   quote  deeplink  
jammer dat jullie niet origineel kunnen zijn, niet vervallen in oude grapjes, kun je maar 1 keer doen, en helaas voor jullie zal ik altijd de eerste zijn!!
Ik respecteer jullie keus om voor brian te zijn echt wel, en de huub fans onderkennen echt wel wat huub goed of fout doet, meestal geeft hij dat zelf ook wel aan..
Jullie ( amanda en brian fans etc.) hebben dat vermogen niet. Ik zie hier nooit staan dat brian amanda slaat, enorm kleineert, een meeloper is,,nooit iets origineels kan bedenken,,zeer agressief is,,maar ach jullie liefde voor hem maakt jullie blind,, laten we het daar maar op houden
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 10 april 2008 - 13:11   quote  deeplink  
Nee Pauline 1 ding ik ben voor Jaap dat is al 1 punt waar je het mis hebt en ik heb een super hekel aan kikker dus ja Jaap,Brian , Amanda zijn mijn favoriet dus als die kikker maar is.
En dat is mijn mening ik mag hem niet klaar punt uit iedereen heeft een mening dus dat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2008 door Merty@headliner --
bloemenfee
 bloemenfee - donderdag 10 april 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Pauline, je zegt dat ik niet orgineel ben. Dat mag. Ten eerste ben ik geen Brain of Amandafan dus sorry voor jou daar kan je mij niet onder scharen. Tja ik noemde alleen maar het drinken van Huub en dat terwijl hij op dit moment nog steeds een alcohol verbod heeft, dus mijn stelling over die rat kan niet eens hihi. Maar als ik jou reactie erop zie dan vraag ik mij af wat jou vermogen is ....
Tja en liefde maakt blind kunnen we ook terugkaatsen he hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Joey is niet meer...

0.0070910