BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Omkoperij van de schoonmakers!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 11:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Omkoperij van de schoonmakers!

Jaap vertrekt met Thijs en Ferhat naar de Chill Room. "Ik vind het in ieder geval heel vervelend dat al die sh*t hier ligt. Ik heb het in ieder geval niet gedaan, volgens mij was het de kok. Maar laten we dat even in het midden liggen. Jullie hebben je waardigheid. Dit zijn jullie werkzaamheden, maar dit is gewoon totale onzin", steekt Jaap van wal. "Hoe haal je het ook in je hoofd om het te doen. Claire heeft gezegd dat jij het hebt gedaan", onderbreekt Thijs hem. "We gaan even verder, jullie hebben waardigheid, maar iedereen is te koop. En wat heb ik toevallig in mijn binnenzak? Twee briefjes van vijftig euro", vervolgt Jaap. "Snel verdiend in twintig minuten. Dat verdiend geen schoonmaker in de wereld. Maar...", fluistert Jaap mysterieus. "Er moet natuurlijk iets tegenover staan", raadt Thijs al. Jaap legt uit dat hij straks de twee schoonmakers, voor Palma's neus, beveelt om de Chill Room op te ruimen. Ze zullen dit dan ook doen, zonder te vertellen aan het hoofd huishouding dat ze er geld voor krijgen. "Jullie krijgen vijftig euro nu, en vijftig euro er na. Met zijn drieen 'pinky swear', en de schoonmaakdans", lacht Jaap en de mannen scheiden hun wegen weer. Zal Palma Jaaps plannetje doorzien?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Omkoperij van de schoonmakers!

0.0108778