|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap de goede gozert?
De drie mannen verplaatsen zich naar de keuken en het toneelstukje voor Palma kan beginnen. "Weet je, ik heb er nog eens over nagedacht. Ik vind het een onwijs vreemde situatie allemaal, hoe het nu gekomen is in de Chill. Maar ik ben de lulligste niet, ik vraag gewoon of jullie voor mij, als personal favour die Chill op willen ruimen...", vraagt Jaap. "Wat denk je zelf?", vraagt Palma meteen boos. "Op zich vind ik het niet heel erg", mompelt Ferhat. "Je vindt het niet heel erg? Ik zal je wat zeggen; het gaat gewoon niet gebeuren", houdt het hoofd huishouding vol. "Hij vindt het niet erg", laat Jaap weten. "Het is mijn personeel", raakt Palma geïrriteerd. "Maar ze hebben een eigen mening, als zij denken Jaap is een coole gast dus we doen het gewoon", laat Jaap zich niet van zijn stuk brengen. "Oké weet je wat, prima. In jullie eigen tijd. Als jullie denken Jaap is een goede gozert en jullie geloven hem, na twaalven", geeft Palma iets toe. Jaap stemt hierin toe. Maar het hoofd huishouding wil toch nog iets kwijt. "Dit is buiten ons, jullie moeten het zelf weten. Maar niet bij mij komen zeuren als hij het morgen weer doet", richt ze zich tot haar mannelijke personeelsleden. "Sommige personeelsleden vinden mij wel aardig!", roept Jaap nog.
bron: tien.tv |
|
|