BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het wordt een ware Chill Room-gate...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Het wordt een ware Chill Room-gate...

De Chill Room-gate is nog niet over! Palma heeft er even over nagedacht en ze snapt het allemaal niet. Ze haalt Thijs en Ferhat uit de slaapkamer om even met ze in de Private Room te spreken. Jaap achtervolgt het drietal omdat hij alles wil horen. "Het overviel me een beetje net maar hoe langer ik erover nadenk hoe vreemder ik het vind. Je weet wat we gisteren hebben meegemaakt. Hoe is het mogelijk, dat als Jaap het een dag later aan jullie 'gabbertjes' als vriendendienst vraagt, dat het ineens goed is?", begint Palma. "Het is geen vriendendienst, hij vraagt het gewoon normaal", antwoordt Thijs. "En stel over drie dagen...", begint Palma. "Dat hebben we al tegen hem gezegd, dan weten we hem te vinden!", antwoorden de twee mannen. "Luister Jaap, wij doen het gewoon omdat je het aardig vraagt, mocht je het weer doen, hoef je niet bij ons aan te kloppen", legt Thijs uit aan de grote Miljonair. "Oké, begrijpen jullie dat ik zeg dat het in jullie eigen tijd moet?", wil het hoofd huishouding nog even kortsluiten. De mannen zijn het met haar eens en er kan weer gewerkt worden!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het wordt een ware Chill Room-gate...

0.0089020