BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mislukte poging om vertrouwen te herwinnen!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Mislukte poging om vertrouwen te herwinnen!

Huub en Claire zitten in de tuin met een kopje koffie en de krant. Jaap komt er even bij zitten en wil hen iets vertellen. "Het gaat om de vertrouwensissues tussen ons. Ik heb gisteravond ook gezien dat het anders kan. Het hoeft niet in te houden dat ik een heel examen vernachel waar je weken mee bezig bent. Ik wil jullie ook wel tegemoet komen in bepaalde dingen. Ik weet dat de notaris zo komt. Om een stukje vertrouwen terug te krijgen, zal ik er ook niet bij zijn. Ik gun jullie die privacy", zo luidt Jaaps voorstel. "Ik begrijp dat je dit zegt, ik neem het alleen niet aan als vertrouwen. Vertrouwensgesprekken met bijvoorbeeld een dokter, een advocaat of in dit geval een notaris, daar mag je niet eens bij zijn", reageert Huub. Jaap is hier niet in geïnteresseerd en verlaat de tuin weer. "Ik accepteer hem gewoon niet", roept Huub hem nog na. Mislukte poging, Jaap.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Mislukte poging om vertrouwen te herwinnen!

0.0048990