BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Een witte jurk met een sluier!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Een witte jurk met een sluier!"

Huub en Claire zitten in de tuin en praten over de bruiloft. "Hoe wil je dat eigenlijk met de geloftes doen?", vraagt Huub zijn verloofde. Claire geeft aan dat ze wel zelf iets wil zeggen. "Het lijkt me heel moeilijk, maar wel heel mooi", zegt de Tilburgse glimlachend. Huub is het daar mee eens en geeft aan dat hij het fijn vindt dat hij dan weer een borrel mag drinken.
"Ik ben natuurlijk niet van plan om bezopen ze zijn om mijn eigen bruiloft", voegt de Oldenzaler hier aan toe. "Je kan wel een glaasje champagne nemen, hoor!", vindt Claire. Huub is het daar mee eens. "Ik weet hoe ik ben, ik ben hartstikke zenuwachtig dan", zegt de kleine Miljonair glimlachend. De twee fantaseren verder over de grote dag en Huub heeft zich al een voorstelling gemaakt van de jurk die Claire zal dragen. "Een witte jurk, met een sluier", ziet Huub voor zich. Claire moet lachen en maakt haar aanstaande duidelijk dat het nog niet makkelijk is de perfecte jurk te vinden. "Als jij er maar bent met die stralende ogen van je", antwoordt Huub verliefd. Al dat praten over de bruiloft maakt het stel hongerig en ze besluiten om iets te gaan eten.

bron: tien.tv
tino
 tino - vrijdag 11 april 2008 - 09:53   quote  deeplink  
slijmjurken.....
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 09:55   quote  deeplink  
nog 2 weken te gaan, hij keek weer hongerig naar de paaldanseres ook, dus komt wel goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Een witte jurk met een sluier!"

0.0054271