BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Fotoshoot valt in het water

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Fotoshoot valt in het water

De fotograaf heeft in de gaten wat Jaap van plan is. Maar het mag niet baten, Jaap springt het zwembad in en spat de fotograaf en Rachel nat. Rachel houdt niet van nattigheid en vlucht direct naar binnen, terwijl Jaap luid joelend in het zwembad drijft. Even later blijkt de fotograaf toch bereid tot een fotosessie met Jaap. Een drijfnatte Jaap poseert samen met Rachel. "Ik vind het een briljante foto zo!", lacht Huub, die vanuit een ligstoel de boel aanschouwt. Hopelijk houdt Jaap zich verder gedeisd!

bron: tien.tv
Decency
 Decency - donderdag 10 april 2008 - 18:45   quote  deeplink  

Het is een filmpje van een half uur, maar ik heb het zitten bescheuren achter m'n laptoppie ;)
frans-06
 frans-06 - donderdag 10 april 2008 - 22:28   quote  deeplink  
de gouden kooi is een gesticht met debielen allemaal rijp voor de delta,dat noemen ze volwassen? z.g.n een afspiegeling van de maatschappij,ze kunnen beter een psychiater langs sturen in plaats van een foto graaf
Decency
 Decency - donderdag 10 april 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Frans, hoe kan het toch dat ik jou altijd zo negatief vind over alle bewoners? Waarom volg je het dan? (is als grapje bedoeld hoor!;)
frans-06
 frans-06 - donderdag 10 april 2008 - 22:51   quote  deeplink  
als jij dit normaal vind prima? ik vind het abnormaal, wat daar allemaal afspeeld maar dat zal dan wel aan mij liggen
Decency
 Decency - donderdag 10 april 2008 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2008 - 22:51 schreef frans-06 het volgende:
als jij dit normaal vind prima? ik vind het abnormaal, wat daar allemaal afspeeld maar dat zal dan wel aan mij liggen
Niet alles is normaal maar ik zie wel de humor ervan in. ;)
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 08:33   quote  deeplink  
dan hebben we het over een ander verhaal, de een kan er om lachen de ander niet,ik heb liever dat jaap zijn kleren aan houd ,sorry ik moet er van kotsen om misselijk van te worden, hij word hoe langer hoe dikker bha,maar het zal wel weer ingefluistert zijn van achter zoals altijd
Decency
 Decency - vrijdag 11 april 2008 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 09:37 schreef izzie het volgende:

[..]

Alleen maar aanvallen, en dan andere mensen beschuldigen dat zij reageren, andere beschuldigen van wat hij allemaal doet, Hij claimt in 1 gesprek Jaapfan te zijn en in het tweede, is het een antifan van Jaap.en spreekt hij van 'ons Huubke'. alleen wanneer Boudewijn online is, is het ineens een Jaapfan.
Het was niet mijn bedoeling om de aanval te openen naar mensen die hier berichtjes plaatsen, het viel mij gewoon op. En ik had er ook achter gezet dat het een geintje was.
Er valt genoeg te discuseren over de villa bewoners en aanhang dus datte...
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 09:51 schreef Decency het volgende:

[..]

Het was niet mijn bedoeling om de aanval te openen naar mensen die hier berichtjes plaatsen, het viel mij gewoon op. En ik had er ook achter gezet dat het een geintje was.
Er valt genoeg te discuseren over de villa bewoners en aanhang dus datte...
ik viel jou ook niet aan, ik probeerde uit te leggen wat mijn ervaring is met F 06. trouwens daar kunnen tino & merty en de andere reguliere forummers je ook op bijvullen als het moet hoor. dus geen aanval naar jou slechts een uitleg dat hij dit altijd doet. x izzie
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 09:57   quote  deeplink  
decency je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen,maar je mag hier geen mening hebben, als het voor bepaalde personen niet in hun straatje ligt, wat je schrijft ongeacht wat word je aangevallen,ik val jou niet aan de gene die boven jou staat ze kan nu eenmaal niet anders
Decency
 Decency - vrijdag 11 april 2008 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 09:57 schreef frans-06 het volgende:
decency je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen,maar je mag hier geen mening hebben, als het voor bepaalde personen niet in hun straatje ligt, wat je schrijft ongeacht wat word je aangevallen,ik val jou niet aan de gene die boven jou staat ze kan nu eenmaal niet anders
Ik denk dat het op alle forums erg ingewikkeld ligt, de een is voor Huub en de ander voor Jaap en die weer voor Brian of Amanda. 'lotgenoten'zoeken elkaar op. Het is niet dat een mening over een bewoner door je strot geduwd hoeft te worden. In mijn achterhoofd heb ik ook een favoriet maar het is eenmaal mijn "missie" om toch opjectief te blijven. Ik ben het soms ook niet eens met wat Jaap doet, evenals ik het soms wel weer eens ben met Huub of Brian. Maar goed, laten we het hier bij laten anders gaan we teveel persoonlijk op elkaars berichten in en dat is niet de bedoeling van een forum.... dus terug naar het onderwerp van gesprek :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2008 door Decency --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 11 april 2008 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 10:10 schreef Decency het volgende:

[..]

Ik denk dat het op alle forums erg ingewikkeld ligt, de een is voor Huub en de ander voor Jaap en die weer voor Brian of Amanda. 'lotgenoten'zoeken elkaar op. Het is niet dat een mening over een bewoner door je strot geduwd hoeft te worden. In mijn achterhoofd heb ik ook een favoriet maar het is eenmaal mijn "missie" om toch opjectief te blijven. Ik ben het soms ook niet eens met wat Jaap doet, evenals ik het soms wel weer eens ben met Huub of Brian. Maar goed, laten we het hier bij laten anders gaan we teveel persoonlijk op elkaars berichten in en dat is niet de bedoeling van een forum.... dus terug naar het onderwerp van gesprek :)
Zullen we het er dan maar op houden dat je Jaap fan bent :)

Net als ik!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 11 april 2008 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 09:57 schreef frans-06 het volgende:
Dat zie je toch verkeerd. Ik verwijder alle berichten die alleen maar op andere forum gebruikers gericht zijn in negatieve zin en niet alleen jouw berichten worden verwijderd.
Echter omdat je hier als Huub fan in de minderheid bent (van reageerders) zul je vaker aangesproken voelen maar als je daar nou gewoon niet op reageert dan hoef ik alleen de berichten van de anderen te verwijderen!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 11:18   quote  deeplink  
hier is het laatste woord nog niet over geschreven lijkt mij.
tino
 tino - vrijdag 11 april 2008 - 11:49   quote  deeplink  
Boudewijn, waarom worden dan onze berichten verwijderd ?
Die Frans verpest dit hele forum met alleen maar antwoorden als wij iets schrijven over huubje en clairke, als die del, die stoephoer, die ratten.
Geen enkele keer reageert hij inhoudelijk op wat andere forumleden schrijven en meteen schelden met alles wat hij in huis heeft, hij maakt de andersdenkende op dit forum voor alles en nog wat uit, daar is Huub af en toe nog niks bij, bovendien kun je schrijven wat je wilt, de laatste die op een item reageert is altijd 06.
Omdat hij in de minderheid is en hopelijk blijft kun je beter zijn items verwijderen dan blijft er tenminste nog iets inhoudelijks over op dit forum en ik denk dat de meeste leden dit ook een stuk rustiger vinden om niet elke keer de gore schuttingtaal van hem te hoeven lezen.
Bovendien waait hij met alle winden mee, de ene keer is de kooi allemaal nep, de andere keer is hij voor Jaap, dan is hij weer voor Amanda en als huubke genoemd wordt is het meteen, ja kijk naar die ratten.
Zelfs dreigementen tegen andere forumleden schrikt hij niet van terug en hij weet het allemaal, a la Huubke.
Kijk naar de nu eenzijdige twee berichten hierboven aan mij en Merty, nu dat onze berichten zijn verwijderd slaat dit helemaal nergens meer op en wekt een volkomen verkeerde indruk, dit klopt van geen kanten.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 11:56   quote  deeplink  
daar is dit forum toch voor om te schrijven, maar heilige boon jij durft niet ff gelezen waar jij mij voor uit maakt, zelfs mijn moeder buren alles word er bij betrokken, en dan vind je het nog gek hoe ik reageer , wie kaatst kan de bal verwachten
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 11:56   quote  deeplink  
Nou ik begrijp Boudewijn wel maar wat me wel opvalt is dat Boudewijn zich zelf steeds verdedigd naar 06 ik bedoel als je alles goed berichten leest dan zie je wie steeds kritiek levert op het geen wat wij schrijven en ja actie is reactie toch dus dat er hier mensen op die 06 reageren kan ik heel goed begrijpen Boudewijn want op elke stukje wie hier maar wat schrijft reageert hij weer op .
En ik weet dat je het Hier in de gaten wil houden en dat het je zo moe maakt maar lees aub eerst voor dat je de berichten weg haalt
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 12:06   quote  deeplink  
als ik wat schrijf wat jullie niet bevalt,komen jullie met een tegen aan val,dit forum is het zelfde als nowlive waar een ieder kan en mag reageren,als ik maar naar jullie bek praat is het goed, ik heb van de week 32 emails verwijdert, je mag raden van wie ,van merty, pino, izzie,lisbeth,dus wie reageert hier nu jullie toch,niet op de bewoners maar op mij,en boudewijn hoeft zich tegen over mij helemaal niet te verdedigen omdat hij normaal op mij reageert en niet met grof geschut begint dus aan wie licht het dan juist aan jullie
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 12:09   quote  deeplink  
ik heb jou nog nooit gemaild, dus hoe kan het dat jij e-mails van mij verwijderd hebt, vervelend voor je, maar mijn computer registreerd alle in en uitgaande e-mails, dus let op je woorden, je begint weer met valse aantijgingen. wat dat betreft ben je inderdaad net als Huub, jij beschuldigd mensen van dingen die jij flikt.
Decency
 Decency - vrijdag 11 april 2008 - 12:15   quote  deeplink  
Het was niet mijn bedoeling om een discussie over-en-weer uit te lokken. Zoals de een over Huub denkt, denkt de ander over bijv. Brian. Ik heb op mijn eigen forum ook wel voor- en tegenstanders maar het blijft lastig. De een snapt de ander niet en dat is andersom net zo. Als moderator is het soms lastig om tussen de partijen te komen, ik weet dat Boudewijn ook deze zware taak heeft. Als een forum je niet bevalt dan ga je toch lekker naar een ander forum ipv op elkaar lopen vitten.
Zo af en toe lees ik de berichten alsof jullie elkaar's exen zijn ofzo.
Ik kap met deze topic ik ga weer verder met m'n hobby... filmpjes maken omdat ik er plezier in heb. En als de Gouden Kooi me tegen gaat staan, zit er altijd een knop op het laptoppie.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 11 april 2008 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 11:49 schreef tino het volgende:
Boudewijn, waarom worden dan onze berichten verwijderd ?
Als iemand ook weer op de berichten van een ander gaat reageren worden ook deze berichten gewoon verwijderd!
Soms verwijder ik wat meer berichten omdat het anders een rare discussie wordt met allemaal berichten die ertussen uit gehaald zijn.

Mijn advies: GEWOON NEGEREN VAN WIE DAN OOK!

quote:

Die Frans verpest dit hele forum met alleen maar antwoorden als wij iets schrijven over huubje en clairke, als die del, die stoephoer, die ratten.
Wie er ook 'verkeerde' berichten blijft schrijven, hij of zij zal uiteindelijk binnenkort een ban krijgen. Je moet jezelf gewoon kunnen beheersen door over die berichten heen te lezen, ik verwijder ze vanzelf wel...
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 11 april 2008 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 12:06 schreef frans-06 het volgende:
als ik wat schrijf wat jullie niet bevalt,komen jullie met een tegen aan val,dit forum is het zelfde als nowlive waar een ieder kan en mag reageren,als ik maar naar jullie bek praat is het goed, ik heb van de week 32 emails verwijdert, je mag raden van wie ,van merty, pino, izzie,lisbeth,dus wie reageert hier nu jullie toch,niet op de bewoners maar op mij,en boudewijn hoeft zich tegen over mij helemaal niet te verdedigen omdat hij normaal op mij reageert en niet met grof geschut begint dus aan wie licht het dan juist aan jullie
Via dit forum is niet te achterhalen wat iemands e-mail adres is dus tenzij ze ook op een ander forum zitten kan een willekeurig persoon zich voordoen als een ander.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 11 april 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 12:09 schreef izzie het volgende:
ik heb jou nog nooit gemaild, dus hoe kan het dat jij e-mails van mij verwijderd hebt, vervelend voor je, maar mijn computer registreerd alle in en uitgaande e-mails, dus let op je woorden, je begint weer met valse aantijgingen. wat dat betreft ben je inderdaad net als Huub, jij beschuldigd mensen van dingen die jij flikt.
als je nou de zin:
quote:

vervelend voor je, maar mijn computer registreerd alle in en uitgaande e-mails, dus let op je woorden, je begint weer met valse aantijgingen. wat dat betreft ben je inderdaad net als Huub, jij beschuldigd mensen van dingen die jij flikt.
weg laat... dan ben je op een nette manier op een ander aan het reageren en hoeft niet het complete bericht verwijderd te worden.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 12:28   quote  deeplink  
de 32 berichten heb ik verwijdert van dit forum dan heb ik het verkeerd geformuleert,maar allemaal van de zelfde personen ,en wie valt wie weer aan juist IZZIE dus let op wat jij schrijft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 13:30   quote  deeplink  
zolang we maar mooi weer hebben is alles goed.=============Een drijfnatte Jaap poseert samen met Rachel. "Ik vind het een briljante foto zo!", lacht Huub, die vanuit een ligstoel de boel aanschouwt. Hopelijk houdt Jaap zich verder gedeisd.============ dan houden wij dit soort beelden tot 22 mei.
Decency
 Decency - vrijdag 11 april 2008 - 14:34   quote  deeplink  
Ik vond dit zo'n gave screenshot

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Fotoshoot valt in het water

0.0048670