BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Komt Lieke weer terug?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Komt Lieke weer terug?

"Japie, zullen we Lieke zo weer bellen?", vraagt Brian aan Jaap. De Briellenaar vindt dit een goed plan en de twee Miljonairs spreken af dat ze het weer gaan proberen als ze al hun post gelezen hebben. Gisteren hebben Brian en Huub al geprobeerd om Lieke te bereiken, maar ze kregen alleen haar voicemail te pakken. Het idee is om de ex-Miljonaire te vragen als interne huishoudster voor in ieder geval een week. Zal Lieke hier wel zin in hebben? En hoe zal Huub hier op reageren?

bron: tien.tv
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 10 april 2008 - 19:35   quote  deeplink  
Brian heeft geen idee wat hij in huis wil halen. Lieke zal Amanda ongetwijfeld weer bewerken.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 10 april 2008 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2008 - 19:35 schreef Mrs.B het volgende:
Brian heeft geen idee wat hij in huis wil halen. Lieke zal Amanda ongetwijfeld weer bewerken.
Ik hoop het, stoken tussen Brian en Amanda EN tegen Huub is toch leuk!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 10 april 2008 - 19:54   quote  deeplink  
Jammer dat ex-spelers terug moeten komen op de boel op stelten te zetten. Ze moeten het zelf doen, zonder hulp van buiten.
Wbt stoken tussen Brian en Amanda; dit kan lelijk uit de hand lopen.
frans-06
 frans-06 - donderdag 10 april 2008 - 21:28   quote  deeplink  
het is en blijft een RAT
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 10 april 2008 - 22:36   quote  deeplink  
Hahha maar wel 1 iemand die vaak onderschat wordt maar hij weet zijn spel heel goed te spelen sorry ik ben geen fan voor Brain meer voor Jaap maar het valt me op zeker hoe tommy achterlijk wou doen mislukt tommy jammer kindje
frans-06
 frans-06 - donderdag 10 april 2008 - 22:46   quote  deeplink  
dat doet die achterbakse rat altijd zich verschuilen achter een ander,en zelf overal van verschoont blijven bha misselijke gozer
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 10 april 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Nee en die kikker doet dat altijd achter jaap dus hou maar op
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 08:27   quote  deeplink  
ik heb maling aan huub hij doet dingen openlijk , en durft er ook voor uit te komen als hij fout zit ,daarom is die rat zo,n lieve knul omdat hij zo achter bax is,het spreekwoord zegt niet voor niets, hoeren en dieven trekken de kaart
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 09:50   quote  deeplink  
de flikker kikker doet dat achter iedereen alleen als er niets anders op zit geeft de flikker kikker toe, dat hij dat geweest is. en het blijft een spel om heel veel geld, dus de slimste die zal de beste kansen hebben, de 1 speelt erom iemand kapot de vila uit te krijgen de ander door listig te spelen.
tino
 tino - vrijdag 11 april 2008 - 09:59   quote  deeplink  
juist, Izzie, en die kikker-homo speelt zonder respect voor wat dan ook, net als hij prive door het leven gaat, de alcoholist.
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 10:13   quote  deeplink  
wie heeft daar voor wie respect,totaal niemand ,het hele gebeuren is list en bedrog,als huub en clair worden aangevallen is het allemaal oke ,maar kom niet aan die rat met zijn matras ,dan is het bal
tino
 tino - vrijdag 11 april 2008 - 10:24   quote  deeplink  
ja, frenske
johan13
 johan13 - vrijdag 11 april 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 08:27 schreef frans-06 het volgende:
ik heb maling aan huub hij doet dingen openlijk , en durft er ook voor uit te komen als hij fout zit ,daarom is die rat zo,n lieve knul omdat hij zo achter bax is,het spreekwoord zegt niet voor niets, hoeren en dieven trekken de kaart
huub doet alles open en eerlijk, laat me niet lachen. ik noem alleen maar het geval claire en gaby. in de slaapkamer zegt huub tegen claire dat hij niks gaat doen bij gabt, terwijl hij al een condoom had gepakt en hij van plan was om eerst sex te hebben met gaby en daarna met claire. dat noem ik niet open, maar achterbaks. er zijn nog zat andere voorbeelden.
tino
 tino - zaterdag 12 april 2008 - 08:52   quote  deeplink  
het is en blijft geen normale kikker maar een achterbakse kikker

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Komt Lieke weer terug?

0.0042040