|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire staat sowieso achter Huub...
Claire en Huub zitten in de Chil Room als Huub het gesprek op het spel brengt. Hij maakt zich duidelijk zorgen over het verloop van het spel en geeft aan dat er verschillende opties zijn. "De beste optie is om Amanda eruit te stemmen", meent de kleine Miljonair. "En als ik zou moeten kiezen tussen Jaap en jou, vind ik dat ook heel moeilijk", bekent hij aan zijn verloofde. Claire geeft aan dat ze Huub goed begrijpt. "Al stem je mij eruit, wat ik echt niet hoop, ik blijf altijd achter je staan", zegt Claire tegen de Oldenzaler. Huub is duidelijk blij met deze verklaring en vertelt de Tilburgse dat hij hier heel blij mee is en dat hij echt van haar houdt. Een lange omhelzing volgt!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hemeltje lief, ze is erger dan ik dacht.En toch blijf ik hopen dat het haar speltactiek is en dat als het moment daar is zij voor zichzelf kiest en Huub laat vallen. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Tommy zegt,ik ben geen speler in het spel,maar ondetussen wel info doorspelen aan die lul van een Huub???
Weg met die loser!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dus dat bedoel ik daarom stond er toch ook bij nowfuckinglive.eu om 2045 uur even luisteren |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee dat was een actie om het 'hokje' te beschuldigen van oneerlijk gedrag. Er was een radiouitzending ergens bij een lokale zender die zendtijd wilde geven. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat een TRUT, als die kabouter tegen haar zegt : ik ga vanavond samen met mijn vader nen jouw vader naar een sex-party en n''k alle hoeren daar zegt ze nog : ik begrijp het, hoe dom dan dommer kan je zijn ??? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
En Boudewijn was het zo dan ? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: of het klopte wat er in de radio uitzending gezegd werd?
nee, typisch geval van die-hard Huub fans die in een tunnelvisie zitten en vergeten dat Huub even erg als Brian is/was. Er werd geklaagd dat Brian en Amanda alles voor elkaar kregen zonder contactpunten, en altijd naar buiten mogen etc. en dat Huub wordt tegengewerkt.
Nou... ik kan me een sylvia en eric nog goed herinneren die te pas en te onpas binnen mogen komen wanneer ze willen. En ik vermoedt dat Brian en Amanda het goed 'afdealen' met de redactie over bepaalde dingen zoals ook Huub en Jaap altijd zeggen dat iedereen dat moet doen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ooh dat weer . Nou gisteren heb ik duidelijk gezien en gehoord wat de butlers over de bewoners denken maar zodra iemand zijn rug keert naar die kikker keert dan hoor je kikkerfans dat het door het hokje komt omdat ze voor brain en amand maar ja a zijn grote onzin dus |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Huub heeft dit van meet af aan gedaan. altijd klagen op de streams, en zijn fans gingen dan massaal mailen naar tien, dat weer tot gevolg had, dat de kabouter zijn zin kreeg. zo heeft Jaap het ook geleerd. maar goed ook, anders zat Jaap al maaaaanden in Brielle! |
|
|
|