|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tommie waarschuwt Huub!
Tommie, Huub en Claire zitten met z'n drieën in de fitnessruimte. Tommie heeft het één en ander opgevangen over de plannen van Jaap en Brian. Daarom waarschuwt hij Huub voor de paaldanslerares Suzanne. "Suzanne heeft openlijk uitgesproken dat ze wil dat Brian wint, en Brian en Jaap willen dat ze jou versiert", vertelt Tommie. "Zoiets dacht ik al. Gisteren zat ze met me te flirten in de jacuzzi", zegt Huub."Ik laat Suzanne het vrijgezellenfeest organiseren, dan maak ik haar belachelijk", zegt de Oldenzaler geïrriteerd. Vallen de plannen van Jaap en Huub in het water of hebben ze nog wat achter de hand?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
waar bemoeid die land verader van een tommy zich mee ? half wijf dat ie na zijn eigen kijkt met zijn geplakte haarjes en bandje in ..en dan nog niet te hebben over zijn scheve bek |
|
|
|
|
djen
|
|
|
tommie is zo dom ..ook jaap krijgt visiete en ik hoop dat jaap terror op tommie gaat ziens ze hoen verklikker dat ie is de wijsneus ze luisteren maar half naar hem ook !!tommie is net een condom is gebruiken en dan vlug weg donderen ....tja werk gescheiden houden |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
inderdaad een kind die net van zijn pampers af is en gelijk een man voelt maar hij is niks hij denkt hij mitch kan zijn neppe gozer bah |
|
|
|
|
tino
|
|
|
exit met die verrader, hij is geen speler, dus.... |
|
|
|