|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian op het matje geroepen
Terwijl Huub en Jaap vrolijk verder gaan met plannen brouwen, wordt even verderop in de woonkamer Brian onder vuur genomen door Tommie. De butler heeft namelijk opgevangen dat Brian zich negatief uit heeft gelaten over hem en hij besluit de Antilliaan te confronteren. "Ik hoorde jou iets zeggen met 'f*cking' en het klonk nogal negatief. Ik sta hier gewoon borden op te ruimen en jij zegt tegen je broer 'stop maar met praten, want hij is fan van Huub', terwijl je op mij wijst", zegt Tommie. "Ik had verwacht dat je dit als grap op zou nemen. Ik ben geen Miljonair en jij bent geen butler; ik ben een mens en jij bent een mens", stelt Brian bloedserieus. "Ja, maar in elke grap zit een kern van waarheid", weerlegt Tommie. Oei, Brian! Redt je hier maar eens uit!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou hij had tommie op zijn goede bok gegeven niet normaal meneer is nog net uit zijn pampers en wil Brain de les lezen hahahha brain had hem allang door waar hij op uit was super gedaan tommie lekker naar je kikkerfans terug gaan jullie plan mislukt jammer dan |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
kijk eens naar het verschil hoe brian in de chil room zit relex met zijn broer en kijk dan naar huubke in kantoor zeg genoeg. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dat is waar brain zit heel rustig met zijn broer kikker zit alleen maar brain in zijn maag alleen maar brain naar beneden halen niet normaal kan hij niet over iets anders praten |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dat is normaal voor de smurf, iedereen is slecht bezig behalve hij en het ergste is dat hij er nog van overtuigd is en het zelf geloofd, het zielige totaal onvolwassen, onopgevoed, ventje. |
|
|
|