BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire en Sebastiaan klikken direct

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 10 april 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire en Sebastiaan klikken direct

De twee kampen zitten apart van elkaar in de Villa. De enige die onpartijdig lijkt, is Rachel, die soms in de Chill Room zit bij Brian en Amanda en daarna bij Huub, Jaap en Claire aanschuift. In de Chill Room klinken de drie singles van Brian en iedereen gaat uit zijn dak. In het kantoor gaat het er rustiger aan toe. Jaap, Huub, Mitch en Tommie hebben het over mooie vrouwen en Claire heeft een leuk gesprek met Sebastiaan. De twee praten over van alles en nog wat en het lijkt te klikken tussen de twee. "Ik was ook heel benieuwd naar jou. Als ik terug kom, word ik vast aan de tand gevoeld door andere vrienden, dus doe je best!", grapt Sebastiaan. Claire moet er smakelijk om lachen en ziet er zelfverzekerd uit.

bron: tien.tv
djen
 djen - donderdag 10 april 2008 - 23:17   quote  deeplink  
ja en hoe ze moet wel ...ze doet der beter voor dan ze is tilburgs matrasje..
fijn met zo,n cocainie boer te trouwen ..en hebben ze t over brain dat die slaagd ..nou vraag maar eens aan hedda hoe huub kan slaan ..
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 10 april 2008 - 23:31   quote  deeplink  
dankje wel djen je eindelijk iemand die eerlijk is maar goed je weet er zijn veel brain en amanda haters
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 09:16   quote  deeplink  
vergeet vooral de clair en huub HATERS niet
djen
 djen - vrijdag 11 april 2008 - 09:38   quote  deeplink  
merty die haters zitten alleen op forums de normale mensen en dat zijn er veel geloof me die reageren daar niet eens ..op vele sites steken ze bijna al hun geld in dit soort personen ..nog meer dan ze in hun eigen kids of fam steken ..laat staan aan de mensen die t echt nodig hebben die niet eens als een miljonair kunnen leven ..de spelers daar krijgen alles ..mensen die er niet om gevraagd hebben staan dagelijks te bedelen om een stukje brood ..
tino
 tino - vrijdag 11 april 2008 - 10:18   quote  deeplink  
goed geschreven djen !!!
frans-06
 frans-06 - vrijdag 11 april 2008 - 10:39   quote  deeplink  
als je gezond bent kun je zeggen dat je rijk bent, de rest is maar bijzaak
tino
 tino - vrijdag 11 april 2008 - 11:38   quote  deeplink  
?????????????????????????????????
italiangirl
 italiangirl - maandag 14 april 2008 - 10:28   quote  deeplink  
mooi gezegd Frans!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire en Sebastiaan klikken direct

0.0096521