|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire en Sebastiaan klikken direct
De twee kampen zitten apart van elkaar in de Villa. De enige die onpartijdig lijkt, is Rachel, die soms in de Chill Room zit bij Brian en Amanda en daarna bij Huub, Jaap en Claire aanschuift. In de Chill Room klinken de drie singles van Brian en iedereen gaat uit zijn dak. In het kantoor gaat het er rustiger aan toe. Jaap, Huub, Mitch en Tommie hebben het over mooie vrouwen en Claire heeft een leuk gesprek met Sebastiaan. De twee praten over van alles en nog wat en het lijkt te klikken tussen de twee. "Ik was ook heel benieuwd naar jou. Als ik terug kom, word ik vast aan de tand gevoeld door andere vrienden, dus doe je best!", grapt Sebastiaan. Claire moet er smakelijk om lachen en ziet er zelfverzekerd uit.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja en hoe ze moet wel ...ze doet der beter voor dan ze is tilburgs matrasje.. fijn met zo,n cocainie boer te trouwen ..en hebben ze t over brain dat die slaagd ..nou vraag maar eens aan hedda hoe huub kan slaan .. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
dankje wel djen je eindelijk iemand die eerlijk is maar goed je weet er zijn veel brain en amanda haters |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
vergeet vooral de clair en huub HATERS niet |
|
|
|
|
djen
|
|
|
merty die haters zitten alleen op forums de normale mensen en dat zijn er veel geloof me die reageren daar niet eens ..op vele sites steken ze bijna al hun geld in dit soort personen ..nog meer dan ze in hun eigen kids of fam steken ..laat staan aan de mensen die t echt nodig hebben die niet eens als een miljonair kunnen leven ..de spelers daar krijgen alles ..mensen die er niet om gevraagd hebben staan dagelijks te bedelen om een stukje brood .. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06