BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Rastaman Fries!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 11 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Rastaman Fries!

Nu Brian weg is besluit zijn broer de Villa eens te verkennen. De Antilliaan trekt zijn jas aan en loopt de tuin in op weg naar de paardenstal waar hij stuit op Fries en Tanner. Kenneth schrikt van het zwarte paard. "Wat ben jij groot zeg swa!", roept hij uit. Wanneer hij Tanner vertroetelt herkennen we zijn koosnaampjes van zijn broer Brian terug "Koetjie, koetjie, koe!", spreekt de kersverse gast lief uit. Ook Fries krijgt een nieuw troetelnaampje: Rastaman! "Wat the f*ck is er mis met je tong?!", roept hij verwonderd. Eén ding is zeker, Kenneth vermaakt zich prima met Fries en Tanner!

bron: tien.tv
djen
 djen - vrijdag 11 april 2008 - 09:48   quote  deeplink  
en hoor je die huubert weer over amanda haar moeder ..jongen echt hoor je bent echt een mismakkend vies arogant ventje ..en eens kom je buiten met dat koppie van je ..en je wilt half niet weten hoe pijn jij amanda hebt gedaan en nog doet om steeds over haar fam te beginnen ..ik nem mijn petje af ik zou o niets metzo,n vuil programma temaken willen ..maar denk dat je niet wilt weten wat je nog te wachten staat ..maak de centjes die je nog krijt maar op aan beveiliging..cocaine snuiver dat je bent

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Rastaman Fries!

0.0040440