|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Anouk onder vuur?
Amanda heeft de Private Room alweer verlaten en schiet in de woonkamer haar vriendje even aan. De komst van Anouk zit haar niet helemaal lekker, zo blijkt. "Ik vind het best onbeschoft! Ze komt hier slapen en ze geeft niet eens iedere Miljonair een hand!", spreekt ze vol afkeer. Brian en Amanda gaan vervolgens in de fitnessruimte onder het raam zitten, in een poging om het gesprek op het terras af te luisteren. Veel wijzer worden ze niet, maar even later komen ze Jaap tegen, die het koppel over Anouk heeft horen praten. "We moeten zo even kletsen", zegt hij zacht tegen Brian en Amanda. Zou Anouk een nieuw doelwit zijn?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Niet alleen Anouk doet eigenheimerig. Sebastiaan zit te vertellen dat ze Huub vroeger Gnoompje noemden of te wel misvormde kabouter. Dat had ik als goede vriend toch maar even niet verteld. Maar het leuke is dat wij met z'n alleen toch gelijk hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2008 door lisbeth -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hoewel Gnoom een wel 'heel bizar naampje' voor een vriend is. denk ik, dat het niet de verstandigste keuze is geweest. voor Huub deze jongeman uit te nodigen.Kenneth vind ik ook heel eigengereid. en betweterig. maar wie zijn wij? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja dat is zo maar nu krijgt Claire de volle laag van Huub omdat Anouk niet met hem wil praten. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
go Anouk!
nee maar ff serieus, maakt hij er echt zo'n punt van? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja en nu begnt hij weer in de jacouzi over wat Claire haar ondertrouwjurk wel niet gekost heeft en haar bruidsjurk gaat kosten. Materialistisch mannetje. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 april 2008 - 16:00 schreef lisbeth het volgende:ja en nu begnt hij weer in de jacouzi over wat Claire haar ondertrouwjurk wel niet gekost heeft en haar bruidsjurk gaat kosten. Materialistisch mannetje. hij hoeft het toch niet zelf te betalen? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
de beste naam tot nu toe krijgt hij van een 'goede' vriend : Gnoompje, zullen we zijn achternaam maar voor de burgelijke stand op TROL zetten. Past precies : De heer en Mevrouw TROL. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wat maakt het uit wat iets kost alles word toch betaald,er is er maar een die erg materialistisch is en hypocriet, dat is die del van die rat ikke ikke en de rest kan stikken zo is het en niet anders |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en maar bluffen net als die ring, hoeveel die niet gekost heeft, nou Huub betaald net als de rest daar, niks noppes nada. dat zijn de streamers die dat bekostigen. koop maar een bijzonder dure jurk voor Rachel, Amanda, word prachtig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waar bazeer jij dat op dat alles word betaald door de streamers alles word betaald door john de mol,dat de streamers wel wat zullen ondernemen zou kunnen, maar word zeker niet door hun betaald |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2008 - 10:50 schreef izzie het volgende:en maar bluffen net als die ring, hoeveel die niet gekost heeft, nou Huub betaald net als de rest daar, niks noppes nada. dat zijn de streamers die dat bekostigen. koop maar een bijzonder dure jurk voor Rachel, Amanda, word prachtig. precies de streamers en de smsrs. belachelijk wat met dat geld gedaan word. als het nu lucratief was, ok. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
alle sms'jes en streams leveren geld op waarvan alles wordt betaald en die 'fans' van de kabouter blijven sms'en, dus de fans betalen het grootste deel, bovendien moeten die nog inleggen op now-live voor een passend huwelijkskado, om je dood te lachen..dubbel betalen voor een gnoom en een trol, hahahahah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pino waar haal jij die onzin vandaan?alles is geheel vrij blijvend als je mee wil doen doe je mee, en zo niet is het ook goed,en wat te bedenken van jullie als streamers waar denk je waar dat geld naar toe gaat?juist een grote pot nat |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dat bedoel ik ook Frans, en ik heet Tino, dus als je op mij reageert en niet op een bewoner, noem mij dan ook bij mijn echte naam, doe ik bij jou ook. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nog steeds word alles door de smsjes en de stremaers betaald. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja maar dat komt omdat de ouders van die kabouter zoveel geld erin hebben gedaan tot dat ze straks geen stuiver meer hebben geweldig ik zou zeggen blijven stemmen dan zien jullie vanzelf waar die kikker komt en dat is in de vijver waar hij hoor |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en daar moet hij maar blijven met zijn clairke, het is nu toch de tijd van de paddentrek ?? |
|
|
|