BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Flashback: Jaap en Carlos!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 11 april 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Flashback: Jaap en Carlos!

Charlotte heeft tijdens Jaaps beautybehandeling voorgesteld dat Jaap zijn langdurige vete met Carlos maar eens moet gaan oplossen. "Misschien moet ik dan maar even met Carlos gaan praten", grinnikt Jaap. Hij zet zijn zonnebril en hoed op en loopt naar buiten. Hij zet de muziek uit en begint te kletsen. "Hé man, ik heb een probleem...", begint hij. "Krijgen we deze sh*t weer!", onderbreekt Carlos hem onmiddellijk. "Nee, geen sh*t. Ik doe mijn hoed helemaal voor je af, respect", verduidelijkt Jaap. De grote Miljonair legt uit dat hij last van zijn knie heeft en graag behandeld wil worden door Carlos. "Ik ben geen fysio", reageert Carlos. "Lul niet. Jij bent toch de man van Nederland, jij zegt toch over Nando van 'die bakt er niets van'", daagt Jaap uit. "Wacht even, heb ik ooit iets gezegd over Nando?", vraagt Carlos zich af. "Dan ga je maar verder met trainen, ik ben het helemaal zat. Zet die muziek maar weer aan, ik wil je niet meer horen", roept Jaap naar de fitnessinstructeur. Maar Jaap is nog niet klaar...

bron: tien.tv
Decency
 Decency - vrijdag 11 april 2008 - 15:55   quote  deeplink  

Japie is weer TOPPIE!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 11 april 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Hulde voor Jaap!
Decency
 Decency - vrijdag 11 april 2008 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 15:56 schreef Boudewijn het volgende:
Hulde voor Jaap!
Ja hij is echt geweldig, ik heb de laatste dagen al zo moeten lachen om zijn akties. Soms schiet ik zo hard in de lach dat er hier vreemd opgekeken wordt "is het leuk?" vragen ze dan? M'n zoontje zegt gister al toen ik zo aan het lachen was om dat gebeuren bij die fotoshoot".. "Jaap zeker weer" Tja, welkom terug Terror Jaap!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Flashback: Jaap en Carlos!

0.0057840