|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub niet blij met Anouk!
Huub is niet erg blij met de manier waarop Anouk zich tot nu toe in De Gouden Kooi manifesteert. "Ze heeft me nog geen vraag gesteld, nog geen één vraag. Ze toont geen interesse, ze doet geen moeite om me te leren kennen, maar ze heeft wel zo haar oordeel klaar. Terwijl ik vanmorgen een gesprek met haar op gang probeerde te krijgen kreeg ik alleen maar 'ja' en 'nee'", vertelt Huub. "Nou, dan ga je toch even één op één met haar praten", stelt Claire voor. "Ik kan geen hoogte van Huub krijgen, zei ze gisteravond. Ja, probeer het dan", raast Huub door. "Ik vind dat je dit wel kan zeggen tegen Anouk. Ik denk dat ze dit heel goed kan hebben", is Claires reactie, maar of Huub hier ook echt toe bereid is...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
eindelijk iemand die in de gaten heeft dat het niet alleen om huubje trol gaat, dus wordt hij weer jaloers...voorspelbaar |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
pissed of was hij, hij vertelde ook Anouk finaal af te kunnen zeiken dat kan ook. Maar daar kies ik niet voor vertelde hij lief. het is toch een goeie gozer hoor. zo meelevend, en zo begripvol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
|