|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap belt Shirley!
Na eerdere mislukte pogingen sluipt Jaap tijdens het eten toch weer weg om nog een poging te doen Shirley, de tante van Ricardo te bellen. Dit keer neemt ze mee op en Jaap begint zijn relaas over hoeveel hij wel niet om Rachel geeft. "Hij maakt iets in mij los wat ik nooit eerder heb gevoeld. Rachel heeft dan niet zulke grote koplampen maar wat er beneden hangt, een enorme klepel...", legt hij uit. "Moet je dat zo nodig aan mij kwijt?", vraagt Shirley zich af. "Ik wil Rachel ten huwelijk vragen en daarbij wil ik jouw toestemming", legt de grote Miljonair dan uit. "Dan wil ik zelf liever eerst even Rachel zelf spreken daarover en daarna vertel ik jou of je toestemming krijgt", is Shirley van mening. "Dus het mag! Super! Je lijkt Claires vader wel!", lacht Jaap. "Kijk het maakt niet uit wat jij zegt, Claires vader zei ook impliciet nee, maar daar maakte Huub ja van, dat doe ik nou ook", legt hij uit. "Vanavond rond een uur of negen ga ik haar ten huwelijk vragen", zegt Jaap nog voordat hij ophangt. Hij blijft in de Private Room zitten en barst uit in een bulderende lach. "Is het nou echt? Is het nou nep?", zingt hij meerdere keren. "Is het nou ware liefde? Of zijn het de krantenkoppen?", fluistert hij dan mysterieus voordat hij zich weer bij het gezelschap aan de eettafel voegt...
bron: tien.tv |
|
|