|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Onmenselijke Huub?
Als Jaap weer aan de eettafel komt zitten, begint hij meteen met de ondervraging van de gasten over hun mening over het huwelijk van Claire en Huub. Kenneth weet er natuurlijk vanaf en begint meteen vol te vertellen dat hij Claire een lief meisje vindt, maar van Huub een hele slechte indruk heeft. "Het geen dat je met Lieke hebt geflikt is helemaal onmenselijk", vertelt hij daarbij. De mening van Kenneth is dus duidelijk. Dan is het Anouks beurt om haar mening te geven. "Tuurlijk vind ik het wat snel. Ik sta achter Claire haar keuzes", vertelt ze. Ze zegt Huub niet echt te kennen, maar hoopt dat hij oprecht is en dat pas kan bewijzen na 22 mei. De Miljonairs vinden dat duidelijk. Sebastiaan begint meteen Huub te verdedigen en zegt dat hij heel anders is in de Kooi en hij gewoon het spel speelt. De anderen confronteren hem daarom met Gaby, was dat ook het spel? "Dat is Huub", is Sebastiaans mening daarover. Hij steunt Huub tenminste wel!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dat is Huub, dat is een antwoord wat lijnrecht staat op Sebastians eerste antwoord, nl dat hij buiten de kooi anders is. Natuurlijk is hij buiten de kooi hetzelfde alleen hoeft hij in de kooi niet bang te zijn dat hij op zijn kikkerbekje geslagen wordt als hij zo aan het schelden en tieren is, dat is volgens mij het enige verschil, daarom zeggen de woorden : dat is Huub meer dan voldoende. |
|
|
|
|
|