BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda mee op bruidsjurkenjacht!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 11 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda mee op bruidsjurkenjacht!

Er komt weer eens een brief de Villa in en dat betekent natuurlijk een belangrijk bericht! De Miljonairs moeten zich op de bank verzamelen en Jaap moet de brief voorlezen. "Hé, misschien een huwelijkreisje voor ons, wat denk je daarvan?", lacht Jaap naar Ricardo. "Beste Miljonairs. De voorbereidingen voor het huwelijk zijn in volle gang. Mede- Miljonair Claire zal binnenkort haar bruidsjurk gaan uitzoeken. De enige vrouwelijk Miljonair Amanda zal hierbij assisteren", leest de grote Miljonair voor. Amanda vindt het wel leuk en benadrukt ook meteen dat er dan zeker een mooie jurk uit zal komen. Claire zegt het ook leuk te vinden en vooral dat er een vrouw mee gaat, al is het jammer genoeg niet haar moeder. We zijn benieuwd naar de uiteindelijk keuze van de dames!

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 22:01   quote  deeplink  
Zo wat een domm kind zeg wat dacht ze dan ze stapt in een spel dan mag haar moeder wel mee talpa is niet dom mokkel zoals jij net goed dat Amanda mee gaat net goed.
Het hokje lacht haar ook helemaal uit weet het zeker .
Sylvia zei niet veel maar wel meer dan haar ik heb nog nooit iemand zo zwak gezien in een discussie niet normaal.
Verder de kleding die ze bij ondertrouw aan had sloeg nergens op dan met die sjaal en die platte schoenen die ze in eerste instantie aan wou doen niet tot amanda en ricardo de mening werd gevraagd door kabouter heeft ze maar hakken aan gedaan smaak heeft ze echt niet vandaag heeft anouk zelfs gezegt dat wat ze wou aan trekken ze zo vaak aan heeft dat zegt al een heleboel geen smaak net zo als de smaak in de keuze van die kabouter bah
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 11 april 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Allereerst moet ik zeggen dat ik dat hele huwelijk belachelijk vindt.
Maar, ze gaat trouwen laat haar moeder met haar meegaan om een jurk uit te zoeken. Aan de andere kant zeg ik, yep het is DGK. Of ze moeten kiezen om na DGK te trouwen (?)
Het is erg dubbel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2008 door Mrs.B@headline --
bep38
 bep38 - vrijdag 11 april 2008 - 22:15   quote  deeplink  
leuke discussie, Ik vind het raar, ja, ja, ik vind het raar, ja, ja ik vind het kut, ja ja
frans-06
 frans-06 - zaterdag 12 april 2008 - 09:49   quote  deeplink  
er is toch niets mooier om met een moeder een trouwjurk te kiezen,maar alles is en blijft doorgestoken kaart
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 10:52   quote  deeplink  
Als moeder een greintje verstand heeft blaast zij dit hele huwelijk af, maar Claire kan wel ingefluisterd worden,dat Huub misschien toch niet zo eerlijk is als het lijkt.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 12 april 2008 - 11:07   quote  deeplink  
de tijd zal het leren ik zie het als een grote publiciteits stunt alles is vast gelegd door een notaris
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:16   quote  deeplink  
Ach als Claire het maar begrijpt, ze snapt het wel. ze begrijpt het heel choed

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda mee op bruidsjurkenjacht!

0.0061011