|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire vindt het k*t...
Huub en Claire lopen even met z'n tweeën naar de paardenstallen. "Wat vind je ervan dat Amanda meegaat?", vraagt Huub zijn vriendinnetje. "K*t", antwoord Claire. "Ik wil niet dat zij weet welke jurk ik aan trek op het huwelijk. Daar heeft maar één iemand recht op en dat is mijn moeder, of Anouk", vertelt de Tilburgse. "Één ding scheelt, en dat moet ik Amanda nageven, ze heeft er wel kijk op en ze zal het ook wel serieus gaan doen", stelt Huub haar gerust. "Ik vind het niet fijn, helemaal niet prettig. Ik baal hier wel van, maar we gaan wel zien hoe het gaat lopen", zegt Claire beteuterd. "Het wordt hoe dan ook een mooie jurk", zegt haar aanstaande. Net zei je toch ook echt nog wat anders, Claire! Maar dan barst de Tilburgse plots in tranen uit... "Je vindt het echt erg hè, dat je moeder niet mee kan", vraagt Huub en Claire antwoordt met een snik. Tja, Amanda is inderdaad wel heel iets anders dan je eigen moeder...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Lekker naar huis dom mokkel daar hoor je wie wil er nou met die kikker trouwen |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
ze had het kunnen weten het is en blijft en soap, moet ze maar niet gaan trouwen in de kooi. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nee mevrouw dacht dat het geweldig zou worden lekker jammer net goed dat ze shit gevoel heeft heel fijn voor haar |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
haha ooh wat fijn dat ze het zo erg vind net goed zegt ze heeft niks met amanda nee maar niemand met jou anders hadden ze het je wel gegunt dat je moeder mee mocht dom iemand |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
haha ooh wat fijn dat ze het zo erg vind net goed zegt ze heeft niks met amanda nee maar niemand met jou anders hadden ze het je wel gegunt dat je moeder mee mocht dom iemand |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Let op andere forum Regie? Niet normaal he hihihi ze begrijpen het echt niet |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hahaha geweldig dit haahaa net goed ..wat denk ze wel niet dat ze alles toe geschoven krijgt wat ze wilt....zitten meer miljonairs die dit in meer dan een jaar niet eens hebben gekregen ...hoop dat amanda haar daarna flik te pakken neemd en alles verklapt haahaa |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Ik hoop dat Amanda Claire's jurk vergalt,en WHHHHHHHHAAAAAAA Huub heeft op zijn ballen gehad van het hokje over het verklappen van het komen van haar moeder naar le Marriage!!! |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Wedden dat Amanda het niet vergalt, daar is ze op en top vrouw voor, ze is niet echt gemeen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nee dat doet ze ook niet weet ik zeker kijk maar hoe lieke in begin over amanda dacht en nu en ook Jaap had lieke ook in begin niks mee maar later werd dat helemaal top |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ze wil toch zo graag trouwen ten koste van alles in de kooi, nou dan heeft ze dit ook maar te pikken, dombo-trut |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
als amanda advies moet geven over een trouwjurk zal het wel weer een hele hoerige jurk worden met van die stilettohoerenhakken hahaha |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zou die barbiepop niet staan, die is niet mooier te maken dan ze is. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ach ja wat is mooi? 2 kilo make up? praktisch altijd altijd halfnaakt rondlopen met hoerige pumps? of die mooie gekochte borsten? tja smaken verschillen, gelukkig maar |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 15:18 schreef italiangirl het volgende:ach ja wat is mooi? 2 kilo make up? praktisch altijd altijd halfnaakt rondlopen met hoerige pumps? of die mooie gekochte borsten? tja smaken verschillen, gelukkig maar je moet Claire niet zo afkraken, dat meisje heeft het al zo moeilijk. |
|
|
|