BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik vind het gewoon hel"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 11 april 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik vind het gewoon hel"

Gelukkig heeft Claire haar beste vriendin in huis, om even lekker mee te kletsen. De twee vriendinnen gaan dan ook samen naar de Private Room. "Ik baal gewoon dat Amanda meegaat", begint Claire het gesprek. "Dat vind ik heel raar, dat is één van de belangrijkste dagen van je leven", is Anouk het met haar eens. "Het is wel De Gouden Kooi, snap je", meldt de Tilburgse, maar ze zegt het toch verschrikkelijk te vinden dat Amanda meegaat. "Ik vind het gewoon hel", vertelt ze. "Je gaat gewoon de mooiste jurk meenemen, boeien dat zij meeloopt", probeert Anouk haar op te beuren. "Dan heb ik nog liever een man mee", zegt Claire nog. Gelukkig kan ze tenminste haar hart uitstorten bij een echte vriendin!

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 22:48   quote  deeplink  
lekker naar huis pijpbek dat moet je
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - vrijdag 11 april 2008 - 23:06   quote  deeplink  
En terecht pijpslet,en als het je niet zint,dan ga je toch lekker naar huis,speel een spel,en stem Huub weg op de ontslagronde!!!
Claire's vorige relatie ging uit omdat hij veel weg was naar optredens....hoe lang blijft dit hier goed gaan,niemand zitn daarentegen te wachten op Claire,of het eeuwige gepayback van nooit meer naar huis!!!
Ik hoop dat Mitch hun ook nog naait met dat appartement in Amsterdam,dat wel zo verschrikkelijk duur wordt,en ik hoop vol met verborgen gebreken zit!!!
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 11 april 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Straks zit Mike lekker in zijn huisje met zijn hond en lopen Huub en Claire als zwervers door Amsterdam want dan zijn er geen fan's ineens. Het is een harde les maar de moraal van het verhaal:"Hoogmoed komt voor de val". Misschien is er dan één fan over waar ze met Kerst kunnen gaan eten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2008 door lisbeth --
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 23:19   quote  deeplink  
Lisbeth ik ging net al om Jaap lachen maar wat jij hier neer zet ik pis bijna in mijn broek van het lachen hahahha goeie j
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 11 april 2008 - 23:55   quote  deeplink  
Hoogmoed komt voor val, de arrogantie van deze kwal? die gaat zo hard op zijn bek, dat zijn moeder nog 6 jaar naar zijn melktandjes kan gaan zoeken. Claire lijkt tegen te stribbelen, dus dat word 6 uur ja tegen nee, en dan rent Claire naar Amanda om dit in te wrijven. stupid bitch
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 01:18   quote  deeplink  
zo echt hoor en ze kan het niet eens echt ze moet eruit geen goede kracht heeft ze echt niet
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 12 april 2008 - 01:19   quote  deeplink  
Ja, hoe dom kan je zijn hè. Als ze een normaal gesprek had gevoerd was er niets aan de hand geweest en was Amanda thuis gebleven. Claire had kunnen weten hoe Amanda zou reageren als ze over haar moeder begon. Aflevering Palma.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 08:52   quote  deeplink  
Ergens vind ik het nog zielig ook, tenslotte word Claire afgerekend, dat ze niet doet wat wij in de anderen afkeuren. zie je wel. Te lief is ook om misselijk van te worden.
tino
 tino - zaterdag 12 april 2008 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 - 23:17 schreef lisbeth het volgende:
Straks zit Mike lekker in zijn huisje met zijn hond en lopen Huub en Claire als zwervers door Amsterdam want dan zijn er geen fan's ineens. Het is een harde les maar de moraal van het verhaal:"Hoogmoed komt voor de val". Misschien is er dan één fan over waar ze met Kerst kunnen gaan eten.
Ik hoop heel erg dat het inderdaad zo gaat, hij denkt dat hij nog jaren kan optreden als dj-gnoompje, maar dat kan hij echt wel vergeten
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:05   quote  deeplink  
Haha lief dom achterlijk ze zegt dat ze kan knallen maar wat blijkt ze heeft er de kracht niet voor weet ze moet gaan solliciteren voor een baan als callgirl niet normaal hahaha nee ja hahah ja nee dat is het wat ze kan en alles op commando en die kabouter die gisteravond zei tegen haar ik ben trots op je nou heel trots
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:14   quote  deeplink  
dat moet Blow girl zijn he Merty. call kan ze niet, maar volgens Huub blowt ze als de beste, dus best interessant.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:57   quote  deeplink  
ooh ja blow girl hihih maar dat komt omdat ik me echt zo erger aan die rol van die muts maar goed kan niet wachten tot Jaap haar flink terror gaat geven nu roept ze nog Jaapie maar het gaat nog komen voor haar
tino
 tino - zaterdag 12 april 2008 - 13:13   quote  deeplink  
ik hoop het wel, aftaaien er mee naar tilburg.
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 12 april 2008 - 13:31   quote  deeplink  
Ja, nu komt de ware intelegentie van Huub naar boven. Als je in zo'n dom wicht trapt ben je volgens mij niet helemaal fris. Maar ja, soort zoekt soort. Maar loop dan niet konstant met je neus in de hoogte en te schreeuwen dat je zo goed bent. De brief van die eene fan was mooi waar Huub al zijn taalfouten even naar voren werden gebracht en hij maar voorlezen, hardop hij kon niet anders.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 13:31 schreef lisbeth het volgende:
Ja, nu komt de ware intelegentie van Huub naar boven. Als je in zo'n dom wicht trapt ben je volgens mij niet helemaal fris. Maar ja, soort zoekt soort. Maar loop dan niet konstant met je neus in de hoogte en te schreeuwen dat je zo goed bent. De brief van die eene fan was mooi waar Huub al zijn taalfouten even naar voren werden gebracht en hij maar voorlezen, hardop hij kon niet anders.
hier verteld hij iets leuks hoor ik het weer niet. bedankt dat ik nhet nu wel soort van weet. lisbeth lachuh!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik vind het gewoon hel"

0.0047459