BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: terror Claire,

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:15   quote  deeplink  
In opdracht van Huub moet Claire erbij Amanda inwrijven dat Claires moeder wel mee gaat de bruidsjurk uitzoeken en Amanda's moeder komt niet eens naar haar jaardag. een klasse insteek, in eerste instantie wil Claire niet. maar Huub verheft zijn stem, en terror Claire stapt op Amanda af, die net een heerlijke massage van Brian krijgt. Amanda is benieuwd wat Claire te vertellen of te vragen heeft en stelt de massage uit, Jaap zegt dat Amanda zich niet moet laten ompraten of bedreigen dat zij niet haar plek moet afstaan, aan Claires mamma. Alleen wanneer zij Huub eruit stemt mag Amanda haar plek afstaan van Jaap.
Claire zegt dat Amanda heel goed weet Hoe zij over haar denkt. en visa versa. de insteek van Claire en Huub, Amanda moet pijn krijgen dat Claire's moeder wel komt. Amanda reageert soepel en arrogant. mijn moeder heeft geen media aandacht nodig. niet in dit, en voor mij staat het buiten kijf dat mijn moeder erbij is, wanneer mijn trouwdag is. Plan mislukt. Is dat jouw manier van inwrijven? Clairtje? Claire is pissed off. Ik heet gewoon Claire. wat jij wil, doe jij je ding, zegt Amanda. jij begint over mijn moeder. Mijn moeder kiest niet voor dit programma, ik doe het voor mijzelf. ik zou het super vinden als jij ziet dat mijn moeder wel mee gaat. Dat mijn moeder trots op mij is, en wel komt wanneer er camera's bij zijn. Nou Claire? was dat het? vraagt Amanda.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:23   quote  deeplink  
precies Brian legt de vinger op de plek, Huub heeft Claire gesoufleerd, uiteraard, bij de paardenstal. Amanda lacht erom.===== Huub vraagt was ze fel? Claire knikt van ja, de enige die fel werd, dat was jij Claire, niet Amanda. maar ja, logisch, bang dat je bent, dat Huub je niet goed genoeg vind. zelfs met instructies van een topstoker lukt het je niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Joseba@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 12 april 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Ik heb de discussie pas net te volgen sinds Jaap binnen kwam maar wat ik nu tussen de regels doorlees is dat het helemaal niet de bedoeling was dat Amanda mee zou gaan en dat het gesprek ertoe bedoeld was om er samen min of meer uit te komen dat Amanda het Claire wel gunt alleen met haar moeder.

Huub is (volgens Jaap) helemaal over de rooie naar de telefoon gegaan maar helaas net op het moment dat Brian kwam afluisteren was het gesprek over. Blijkbaar had Huub een deal gemaakt dat Amanda niet mee mocht gaan.
Huub zit er nu ook een beetje verslagen bij.

Kloppen mijn gedachten een beetje?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:40   quote  deeplink  
nee sorry Boudewijn, Claire was over de zeik dat Amanda ( ipv een stemming) ineens mee moest met Claires trouwjurk kopen en uitzoeken, Huilend bij de paardenbak, gooide Huub erin dat hij 300 cp had uitgegeven dat Claires moeder mee mocht, omdat Tamara ook mee mocht, met Brians vliegles, vorig jaar. Claire kreeg een directe opdracht van Huub, direct naar Amanda te gaan, ( nadat Huub een half uurtje achter was geweest bij de buren) Claie antwoordde dat dit ook van de week nog kon, Maar Huub stond erop, het ijzer smeede als het heet is, NU. dus alles was insteek van Huub, maar backfirede. dus dat, en nu dus het lachwekkende stukje aan tafel, Huub rende terug naar binnen toen Claire onder vuur kwam.

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 12 april 2008 - 00:41   quote  deeplink  
Maar waarom was Huub dan naar de telefoon gelopen en helemaal over de rooie (volgens Jaap)?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Boudewijn --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Nou maar je hebt niks gemist het was een zuurstok waar een beetje te lang de zon op heeft geschenen en ze kan niet eens een discussie aan zo misselijk ze denkt dat amanda moeder zo media geil zoals haar ouders zijn die alleen maar voor de camera wilt staan
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
omdat het nog helemaal niet zeker is dat Claires mamma mee mag.
allemaal bluf van Huub.

Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:42   quote  deeplink  
ja klopt omdat hij niet wilt dat amanda meegaat en alles pakt verkeerd uit
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:44   quote  deeplink  
nee dat was zeker
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:47   quote  deeplink  
op het moment bij de paardenbak was het niet zeker merty, toen moest Huub nog naar achter, anders moet Boudewijn maar even terug kijken. dan kan hij het zelf nakijken, Zelfs Claire herhaald hier tot drie keer toe dat dit nog niet zeker is, waarbij Huub blijft terug komen op de vliegles van Brian met tamara.

Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:52   quote  deeplink  
Ja maar hij kwam terug want amanda en die kikker gingen samen naar achter en toen kwam hij terug toen kwam hij dat de moeder meeging en toen moest die barbie knallen tegen amanda watze niet kan
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:55   quote  deeplink  
nee merty eerst het gesprek bij de paardenstal toen Huub verhit naar achter, en toen moest Amanda ook komen, Boudewijn kijk het even na. dan heb je de juiste versie, ik zat op luister modus hier.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:56   quote  deeplink  
ja maar ik stream de hele tijd oke laten wachten wat boudewijn zegt
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:58   quote  deeplink  
Ooh maar die barbie kan echt niet hard zijn echt niet zo dom mokkel echt ik hoop dat amandaatje gewoon mee gaat en dat kan ze gewoon aan hahahhaha lekker voor haar
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 00:59   quote  deeplink  
lachen als Gabi ook meegaat, Claires hartsvriendin. want die is uitgenodigd door Amanda en Brian. waarschijnlijk heeft Huub dit gehoord van Jaap en ging hij daardoor over de zeik. mar dat is gissen van mijn kant dit heb ik niet echt gehoord, wel dat Brian en amanda Gabi uitnodigen, maar niet dat Jaap dit aan Huub vertelde.

Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 01:00   quote  deeplink  
ja geweldig hahahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 01:07   quote  deeplink  
hahah zegt die barbiepop dat er wel meer mensen zijn die amanda stem irritant vinden maar ze weet zeker nog niet wat ze van haar denken PIJPBEK
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 01:09   quote  deeplink  
DIe denkt echt dat heel Nederland verslaafd is aan de Huubshow en daardoor ook aan Claire, zij hangt zichzelf te veel op, aan Liekes populariteit, ze vergeet dat Lieke haar eigen aanhang kreeg zeker na het getreiter van Huub.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 01:11   quote  deeplink  
dus dat denk ik ook ze denkt dat echt dat ze door kikker meer mensen achter haar gaan staan nou niks van waar
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 01:13   quote  deeplink  
helaas moet ik naar mijn werk, dus hou mij op de hoogte, hasta luego!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 01:15   quote  deeplink  
oke werkse
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 12 april 2008 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 00:56 schreef Merty het volgende:
ja maar ik stream de hele tijd oke laten wachten wat boudewijn zegt
eer dat ik klaar ben met tv kijken (P&W, nu David Letterman op het gesprek) ga ik terug kijken op de streams... dat zal nog wel even duren dus :)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 08:25   quote  deeplink  
nou Boudewijn heb je nog niet gekeken dan? lol
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 08:58   quote  deeplink  
Dan wil ik dat je weet dat ik jouw moeder bij la Mariage heb uitgenodigd voor twee uur", vertelt hij dan. Claire houdt hem mogelijkerwijs nog steviger vast en slaakt een kreet van geluk. "Ik wilde dat het een verrassing bleef, maar ik ga je daar niet drie dagen verdrietig om laten zijn", legt Huub uit. "Aah...", laat de Tilburgse weten. Huub weet natuurlijk niet of het allemaal zo snel geregeld kan worden maar de twee bezegelen het in ieder geval met een dikke kus!>>>>>>>>>>>>>>>>>
bron tien tv
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 12 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
hoe kan het allemaal zonder contaktpunten hij heeft er geen een en roept heel de week er zaten 120 cp in mijn pak dat naar de stoomerij was en heb ze niet terug gehad waarop herma vertelden alles komt altijd netjes terug als er iets in de zakken zit raar he huubje maar zo denk jij weer iemand kan laten komen wij streamers zijn ook niet gek en zie altijd wat je gelijk met je punten doed hoop dat amanda een zwarte jurk voor je kiest
tino
 tino - zaterdag 12 april 2008 - 09:40   quote  deeplink  
ik heb het niet gezien maar als ik dit lees zit ik te genieten en blijkt dus ondanks haar stem, Amanda veel sterker als dombo-trutje.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Arme Claire zoals Amanda zegt, Het zit er niet in. Wat er niet inzit kan er ook niet uitkomen, dat is duidelijk.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:21   quote  deeplink  
Maar toch vind ik iets heel vreemd Amanda en Kikker moesten gisteren samen naar achteren vervolgens zegt Kikker Eems ik kom zo naar beneden dit was de opzet volgens mij ook hoor om Pijpbek aan te pakken zodat ze een keer los komt heel vreemd
tino
 tino - zaterdag 12 april 2008 - 11:27   quote  deeplink  
we weten toch dat het bijna allemaal afgesproken werk is, maar toch...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:31   quote  deeplink  
Zou Amanda dan instructies zijn gegeven om Claire beslist niet op haar bek te timmeren?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:37   quote  deeplink  
hahah nee weet niet
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 12 april 2008 - 11:43   quote  deeplink  
en ze krijgt nog geen echte jurk die je bewaard maar een van ella waar ze altijd alles huren voor een feest alemaal nep vooooooooooor die doos maar ze trapt er toch in een gehuurde jurk voor je trouwen dat wil je toch niet
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:54   quote  deeplink  
ja zo dom en die fam. van pijpbek is zo blij niet normaal ze komen allemaal ooh maar dat ze media geil zijn dat weten we allemaal wel ik neem aan dat die vader van je ook naar boulevard heeft gekeken of was hij ook alleen maar aan het zuipen en lekker aan zijn sigarret aan het zuigen zal wel
tino
 tino - zaterdag 12 april 2008 - 13:19   quote  deeplink  
nee, hij was net vreemd aan het gaan, schijnt ie regelmatig te doen, vandaar de ideale schoonzoon.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 13:19 schreef tino het volgende:
nee, hij was net vreemd aan het gaan, schijnt ie regelmatig te doen, vandaar de ideale schoonzoon.
scherp Tino, scherp. inderdaad heeft Claire dit verteld, tot een bijna echtscheiding aan toe. is ook altijd prettig je ouders zo voor heel Nederland voor joker te zetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: terror Claire,

0.0092849