BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda toch gekrenkt...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda toch gekrenkt...

Ook al kon Amanda haar hart luchten bij vriendlief Brian en zijn broer Kenneth, de kritiek die Claire gisteravond had op haar relatie met haar moeder zat Amanda toch niet lekker. Ze sprak de Tilburgse er later toch nog op aan. Als Claire deze situatie niet had aangegrepen om Amanda op stang te jagen, had de Amsterdamse er misschien wel over nagedacht om niet mee te gaan winkelen voor een bruidsjurk, om een Claire een plezier te doen. Maar nadat Claire zo de spot had gedreven met Amanda's familie heeft ze een averechts effect bereikt en gaat Amanda juist mee. Jaap is het hier helemaal mee eens. Hoe meer stress er kan worden veroorzaakt bij het bruidspaar, hoe beter. Van gezellig jurken passen zal dus geen sprake zijn...

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Gelijk heeft Amanda hoe dom kun je zijn door eerst te zeggen het doet me niks dat je mee gaat kom gezellig naar me moeder kijken ze dacht dat ze er was met haar uitspraak maar ze gaat hem veel meer voelen nou pijpbek hou het vol je kan nog meer tegen amanda effe kijken wat de volgende stap is wat kikker je leert.
Je kon zelf niet insteken gisteren kikker moest je maar duwen maar uit je zelf nee ik wil een mooie tv maken op der gat zitten de ene sigaret naar de andere roken en meer dan dat wil ze niet want pijpbek zo zit ik niet in elkaar ja right verkeerde tv programma ben je in gestap en ik ben voor Jaap geweldig hoe hij zei tegen haar gisteren goed van je Pijpbek terwijl hij haar ontzettend uitlacht . We hebben allemaal een mening over Amanda maar toch ik vind haar super hoe ze altijd boven die pijpbek uit komt ze zit er meer dan een jaar ze weet waar over het gaat we hebben zoveel mensen daaar gezien maar laten we eerlijk zijn zo dom als deze mislukte barbiepop hebben we ze nog niet gehad
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:36   quote  deeplink  
laten we eerlijk zijn zo dom als deze mislukte barbiepop hebben we ze nog niet gehad=================== nou Merty Sylvia had daar ook een houtje van, zelfde provincie he! wijn zuipen als een tierelier, roken als een ketter. en op de achtergrond. stiekem zijn, maar dat heeft Claire nog net niet, totdat bij Sylvia alle priveleges werden stopgezet, omdat zij geen reet meer uitvoerde dus geen tv maakte dus niets opleverde.
djen
 djen - zaterdag 12 april 2008 - 11:38   quote  deeplink  
eigen schuld en wat had clair nu voor punt!! ..tja alles door huub in haar mond gelegd ik heb er om moeten lachen wat is dat voor onzin kun je zien dat ik wel een moeder heb die er voor me is ..nou er is een verschil media geil of niet ik vind het top dat een amandas moeder niet me zon programma wilt verlagen daar heeft ze veel te goede banden voor..ieder moeder is voor zijn eigen kind goed wat je ook bent dus wat lult clair ..nee die moet straks janken op elke hoek als ze comentaar krijgt en dat gaat ze krijgen en hoe hahaha ..denk dat ze vlug met huub aan een lijntje cocaine moet ..dit gaat die griet buiten niet halen ..en dat amanda sterk is ..is niet gek die heeft genoeg mee gemaakt en laat niet over haar lopen gelijk heeft ze
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Ja maar ik denk echt dat ze haar hebben uitgekozen omdat ze zo dom is en dat ze alles voor media wilt doen zelfs lekker belachelijk trouwen daarom hebben ze haar uitgekozen Anouk zei nog gisteren dit doe je maar 1 keer hoor maar goed deze barbiepop is zo dom dat ze lekker straks gaat vallen en goed hard echt super hard
djen
 djen - zaterdag 12 april 2008 - 12:05   quote  deeplink  
juist ja die roze wolk van haar dat word een donder wolk dat wil je niet weten ..
en dan nog niet te hebben over streamers die hier achter staan volgens mijn willen ze ook allemaal zo,n schoonzoon haahaa ...nou ik gun ze het hun hoor een normale griet kotst huub uit ..wil hem nog niet met een stokkie aan raken dus datte ..
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 12:09   quote  deeplink  
nou wat me opviel op die andere forum de leeftijds groep die die kabouter geweldig vind is over de 50 jaar zo zag je dat ook toen ze in ondertrouw gingen alleen maar oudere mensen dus ja hij hoopt dat hij naar de kooi veel boekingen krijgt ja bij bejaarden huizen mag hij langs gaan en zijn kikkerdansje voor dragen sukkel
djen
 djen - zaterdag 12 april 2008 - 12:14   quote  deeplink  
inderdaad helemaal mee eens ..je mag nergens iets over huubertje zeggen ...ze schelden de andere uit is echt niet normaal...zegt al meer over hun je moet daar eens lezen ik lach me kapot wat een stelletje zieligerds bij elkaar en maar mailen en geld erin proppen en over een paar weken trekken ze de stekker eruit ..hoe moet t dan gaan ze stalken of zo hahah ..ze houden van hem ...tis te zielig voor woorden ze zitten er nog dieper erin dan de programma makers ...en denken alles te kunnen bereiken ik zou zo zeggen ga vooral door ..22 mei heb je je leven weer terug hahhhaaa
djen
 djen - zaterdag 12 april 2008 - 12:16   quote  deeplink  
clair deed net tegen over huub dat ze amanda te pakken had genomen en dat amanda helemaal over de rooie was gegaan ..nou huub moet maar eens vlug naar hokje om t na te gaan kijken hahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 12:14 schreef djen het volgende:
inderdaad helemaal mee eens ..je mag nergens iets over huubertje zeggen ...ze schelden de andere uit is echt niet normaal...zegt al meer over hun je moet daar eens lezen ik lach me kapot wat een stelletje zieligerds bij elkaar en maar mailen en geld erin proppen en over een paar weken trekken ze de stekker eruit ..hoe moet t dan gaan ze stalken of zo hahah ..ze houden van hem ...tis te zielig voor woorden ze zitten er nog dieper erin dan de programma makers ...en denken alles te kunnen bereiken ik zou zo zeggen ga vooral door ..22 mei heb je je leven weer terug hahhhaaa
Geen leven dan gaan ze aan de prozac tot BB uitkomt. Huub wil daar ook in, maar BB heeft hemgeweigerd, te dol voor woorden toch?
djen
 djen - zaterdag 12 april 2008 - 13:39   quote  deeplink  
ja dat zou top punt zijn gewoon weg met die jankerd ..ze hebben al genoeg kopijn van hem met zijn dagelijks gezeik in het hokje..en die gast gaat nog een hoop geld kosten ook..
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 13:39 schreef djen het volgende:
ja dat zou top punt zijn gewoon weg met die jankerd ..ze hebben al genoeg kopijn van hem met zijn dagelijks gezeik in het hokje..en die gast gaat nog een hoop geld kosten ook..
Preies met zijn fake huwelijk, en zijn advokaatjes op de achtergrond, het schijnt dat zijn familie heel leger van advokaten heeft klaarstaan als meneer niet wint. ik weet niet voor 100% of dit de waarheid is. maar de leugens van die gasten schieten als paddestoelen uit de grond, dus misschien wel Bram Moscovitz!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - zaterdag 12 april 2008 - 16:45   quote  deeplink  
john de mol vind het progamma te duur en te weinig kijkcijfers,als aandeelhouder moest hij van rtl de knoop door hakken,het huis krijgt niemand, de gene die wint een aangepaste hoofdprijs van 1miljoen euro, maar voor iedere dag die ze daar hebben gezeten duizend euro per dag tel uit je winst,dus maakt het niet meer uit de poen krijgen ze toch wel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 16:45 schreef frans-06 het volgende:
john de mol vind het progamma te duur en te weinig kijkcijfers,als aandeelhouder moest hij van rtl de knoop door hakken,het huis krijgt niemand, de gene die wint een aangepaste hoofdprijs van 1miljoen euro, maar voor iedere dag die ze daar hebben gezeten duizend euro per dag tel uit je winst,dus maakt het niet meer uit de poen krijgen ze toch wel
ik vrees dat je verkeerd bent ingelicht Frans. John de Mol heeft het al aan heel veel buitenlandse zenders verkocht oa aan ABC, niets geld verlies, het enige wat te veel geld heeft gekost is Talpa, dat moest hij wegens geld verlies verkopen, echt waar!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 12 april 2008 - 21:46   quote  deeplink  
xanne als je het blad weekend pakt daar staat,18 maanden drama in de gouden kooi,intriges,treiterijen,en zelfs een aanranding,dan hebben ze het over lieke, ik citeer de mol hoopt dit progamma te kunnen verkopen maar er is te weinig interesse,er is totaal geen animo voor,daar heeft hij zich behoorlijk in vergist, wel voor big brother daar is hij in een klap miljardair mee geworden, en een van de grootste televisieproducenten van de wereld ,daarom kost het hem een vermogen ,en komt er 22 mei definitief een einde aan het omstreden progamma, de gouden kooi blijft eigendom van rtl
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Ik geloof je direct Frans, helaas staat weekend ook bekend om zijn leugentjes en verdraaing van de feiten. want je hoeft mij niet te geloven het komt toch wel aan het licht, anders even googlen, de goudenkooi verkocht?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:33   quote  deeplink  
AMSTERDAM - John de Mol heeft zijn programma De Gouden Kooi verkocht aan het Amerikaanse tv-netwerk ABC. De Mol
Ik kies zelf een productiemaatschappij om het programma mee te produceren. Het is geen geheim dat Endemol te koop is en dat wij belangstelling hebben. Als dat rond komt, is het logisch dat wij daar met Endemol aan gaan werken.

John de Mol vertelt dat hij altijd van plan was op zijn eigen tv zender nieuwe programmaconcepten uit te testen om die dan vervolgens internationaal aan te bieden. Ik ben trots op dit resultaat. Voor de kerst is de programmadirecteur van ABC bij ons komen kijken. Afgelopen maand is er een technische man geweest. Gisteren is de deal rond gekomen.
==================== bron Google. je hebt gelijk Xanne!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:37   quote  deeplink  
nog niet eens aan de kleinste amerikaanse zender, tjonge jonge. je weet ook wel wanneer je iets verteld Xanne.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:41   quote  deeplink  
ja Iz, wist dit zeker, vandaar dat ik dan zo iets neer durft te typen. eerst weten dan spreken, is mijn motto!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 12 april 2008 - 23:21   quote  deeplink  
voor mij is het totaal niet interresant ,mij interreseert het verder niet ik heb hier totaal geen belang bij, ik schrijf alleen wat ik lees,de gouden kooi was een test,wat verkeerd uitpakte hij had er op gerekend dat dit een succes zou worden, het zelfde als big brother wat dus wel een succes was,izzie schrijft gisteren is het rond gekomen,volgens weekend nr 11 van 19 maart 2008 dus recentelijk was het progamma niet verkocht ,de tijd zal het leren
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:26   quote  deeplink  
ach je kan ook zeggen, dat je ernaast zat, jammer we dachten even na je felicitatie naar Amanda dat je menselijker was geworden.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:28   quote  deeplink  
bij deze ik zat er naast. ( lol. je hebt wat op Izzie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda toch gekrenkt...

0.0072000