BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Echt waar, Amanda heeft haar theorie!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 12 april 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Echt waar, Amanda heeft haar theorie!

"En Amanda heeft haar theorie, theorie, theorie!", zingt Amanda in de keuken. Haar lesauto komt dan ook voor de Villa gereden en Amanda rent naar de deur. "Ik heb mijn theorie!", zegt ze meteen als ze haar rijinstructeur gedag zegt. "En ik ga trouwen", vertelt Ricardo er droogjes bij. De Amsterdamse is er helemaal klaar voor en ze lopen meteen richting de voordeur. "Er is één verschil met vorige keer hè", zegt Kenneth tegen haar. "Wat dan?", vraagt Amanda nietsvermoedend. "Nu heb je je theorie!", lacht Kenneth. Brian vertelt de rij-instructeur nog even over een incident van gisteren met een golfkarretje. Amanda ging er namelijk mee achteruit rijden en ze reed bijna tegen een plantenbak aan. "Dus succes!", eindigt Brian lachend zijn verhaal. Het zal vast wel goed komen, nu rijdt ze natuurlijk in een echte auto!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Echt waar, Amanda heeft haar theorie!

0.0051109