|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Grachtenpandjes en mooie auto's
Op het terras in de tuin is het nu al gezellig en de barbecue is nog niet eens begonnen. Iedereen, behalve Claire, Huub en Jaap, zit bij elkaar en het gesprek is lekker op gang. Ze hebben het eerst over auto's en huizen. Wat zouden ze met een miljoen doen? Amanda wil wel een grachtenpandje. Ze zijn wel benieuwd wat Anouk met een miljoen zou doen. "Weet ik eigenlijk niet", zegt ze eerlijk. "Nou dan krijg je het ook niet", lacht Brian. "Ik zou in ieder geval veel geld wegzetten", vertelt Anouk. Dat is volgens de anderen inderdaad wel slim vanwege de rente. En wat zou Sebastiaan ermee doen? "Nou in ieder geval een mooie auto kopen", meldt hij. Brian is ook wel nieuwsgierig naar waar Ricardo zijn geld in zou stoppen. "Een paar tieten aan laten meten en een goede puni", grapt de gastspeler. "Ik zou wel een mooi appartementje kopen, ook op de grachten", zegt hij dan serieus. Nou, grachtenpandjes en mooie auto's zijn dus populair bij de misschien aankomende Miljonairs. We zullen het doorgeven...
bron: tien.tv |
|
|