BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Suzanne wil wel een spelletje spelen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 12 april 2008 - 18:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Suzanne wil wel een spelletje spelen...

In de slaapkamer komt Suzanne even bijpraten met Claire en Huub. Ze vertelt het stel dat het niet haar bedoeling is om te stoken in hun relatie. "Het is niet mijn bedoeling om jou te versieren ofzo. Ik ben altijd in voor een geintje, maar ik wil mensen niet kwetsen", zegt de paaldanseres tegen Huub. "Ik wil best een spelletje spelen maar niet op een harde manier", voegt ze er nog aan toe. Claire kijkt opgelucht, maar voor haar verloofde is de zaak nog niet afgelopen. "We kunnen net doen of we seks met elkaar hebben", grapt de Oldenzaler. "Alles voor het spel hè?", voegt hij er aan toe. Suzanne vindt het allemaal prima maar wil het wel leuk houden. Als Claire weg loopt heeft Huub nog een klein vraagje. "Als ik single was, vond je het wel leuk toch? ", vraagt hij aan Suzanne. "Dat zeggen je ogen als je me aankijkt", vervolgt de kleine Miljonair zijn verhaal. Zou het voor Huub ook bij een spelletje kunnen blijven, net als voor Suzanne?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Suzanne wil wel een spelletje spelen...

0.0048470