BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieke als Ricardo's getuige?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 12 april 2008 - 19:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Lieke als Ricardo's getuige?

Jaap komt het drietal buiten met een bezoekje vereren. Hij schuift naast zijn verloofde Ricardo aan tafel. "Hoe heb jij deze dag beleefd?", vraagt Kenneth direct aan de Briellenaar. Jaap geeft gelukzalig te kennen dat hij erg blij en verheugd is. "Eerst ga ik een hele mooie dag beleven door te trouwen met jou en de dag erna door een ander huwelijk te verstoren", grinnikt hij gemeen tegen Ricardo. "Wie zijn onze getuigen eigenlijk?", vraagt de interne butler uit het niets. "Lieke!", roept Amanda uit. Ricardo ziet het meteen zitten. "Lieke moet mijn getuige zijn! Mag dat Jaap?", vraagt hij hartstochtelijk aan de grote Miljonair. Die kan zo'n smekende blik natuurlijk niet weerstaan en stemt er mee in. Zodra Jaap echter over de snode plannen voor Brians verjaardag begint is hij minder welkom wat Amanda betreft. Hij maakt dan ook snel dat hij wegkomt...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieke als Ricardo's getuige?

0.0059828