BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Toch een barbecuefestijn!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zaterdag 12 april 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Toch een barbecuefestijn!

Claire en Anouk hebben hun tijdschriften aan de kant gelegd en zijn de heren Kenneth en Ricardo in de keuken gaan helpen. Ze hebben flink wat voor te bereiden voor hun avondmaal en vele handen maken licht werk. De Miljonairs hebben toch besloten met de barbecue aan de slag te gaan. Jaap, Kenneth en Sebastiaan hebben het gevaarte onder een afdak weten te zetten, dus de pret kan gewoon door gaan. Brian heeft Uli ondertussen uitgezwaaid en dan komt ook hij zich bemoeien met het feestmaal. Alleen Huub en Sebastiaan hebben het te druk met schaken en laten de culinaire hoogstandjes links liggen. Al met al belooft het een gezellige avond te worden!

bron: tien.tv
moesie
 moesie - zaterdag 12 april 2008 - 21:07   quote  deeplink  
Boudewijn waarom worden wij hier op deze forum niet op de hoogte gehouden van de spanningen tussen de fam van claire en de regie,of komt dat nog .........???????????
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Moessie dat is een verhaal wat nowlive heeft zo uit de duim heeft gezogen zo ook met lieke toen de tijd is om meer mensen te krijgen naar hun kant
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 21:42   quote  deeplink  
ben toch wel heel erg benieuwd wat dit verhaal dan wel is?
moesie
 moesie - zaterdag 12 april 2008 - 22:16   quote  deeplink  
daar ben ik dan ook wel benieuwd naar ,?????????????
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 22:16 schreef moesie het volgende:
daar ben ik dan ook wel benieuwd naar ,?????????????
jij bent degene toch die het onderwerp aanroert, dus dacht dat jij wist waar het over ging. mr hoe kom je op dit verhaal dan, als jij het ook niet weet? ( is geen aanval hoor, maar weet graag van alles)
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 21:26 schreef Merty het volgende:
Moessie dat is een verhaal wat nowlive heeft zo uit de duim heeft gezogen zo ook met lieke toen de tijd is om meer mensen te krijgen naar hun kant
weet jij het anders wel merty?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:23   quote  deeplink  
Nee maar uit ervaring toen ik nog lid was van die nowfuckinglive.eu fam.kikker club hadden ze dit ook over lieke geschreven dus tja ze zullen er alles aan doen om aandacht te trekken. dus zie dit echt als een lokkertje
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 22:23 schreef Merty het volgende:
Nee maar uit ervaring toen ik nog lid was van die nowfuckinglive.eu fam.kikker club hadden ze dit ook over lieke geschreven dus tja ze zullen er alles aan doen om aandacht te trekken. dus zie dit echt als een lokkertje
vrees dat je hierin best gelijk zou kunnen hebben, ik had alleen graag wat feiten gehad. Kan het alleen nergens terug vinden, vandaar mijn vraag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 12 april 2008 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 21:07 schreef moesie het volgende:
Boudewijn waarom worden wij hier op deze forum niet op de hoogte gehouden van de spanningen tussen de fam van claire en de regie,of komt dat nog .........???????????
Ten eerste omdat het om de redactie gaat en niet over de spelers en hun spel op de streams/tv.
Daarnaast omdat ik die familie niet ken en dus niet weet wat er van waar is omdat ze op andere forums wel vaker wat roepen 'uit betrouwbare bron' wat later op toch niet de (complete) waarheid bleek te zijn en als derde heb ik geen contact met de redactie om het te verifieren en moet je de uitlatingen over de redactie vanuit nowlive zowiezo met een korreltje zout nemen want die zijn met een hetze tegen de DGK redactie bezig omdat het toevallig Huub is die dit keer in de verdrukking zit.

Voor de goede orde:
Nowlive zegt uit betrouwbare bron te hebben vernomen dat de familie van Claire haar vandaag heeft willen ophalen maar dat de regie dat niet toeliet en dat ze boos zijn omdat Jaap wat grove uitspraken gedaan zou hebben die naar verluid alleen door de redactie hem kunnen zijn toevertrouwd.

Mijn mening:
Claire heeft een contract getekend en het is niet meer dan logisch dat ze niet zomaar de show uit kan stappen. Dat kan geen een speler daar!
Jaaps 'grove' woorden heb ik gemist (heeft iemand een filmpje??) maar Jaap doet dat bij iedereen zo vaak als hij het leuk vindt dus dat is niets nieuws en elke speler krijgt daar zowat alles doorgefluisterd door de regie want veelal weten ze precies wat er te gebeuren staat voordat wij streamers het te horen krijgen via een videoboodschap of whatever.

Ik geloof dat de familie van Claire heel hecht met elkaar is en dan zullen ze ook allang geweten hebben dat Claire echt zo naief is als ze zich voordoet en dat dat echt geen spel van haar is. Zelfs Huub laat dat af en toe ongemerkt los in een 1 op 1 gesprek met Claire. Omdat die familie dat al wist en ze heel goed wisten wat DGK was toen Claire erin ging moeten ze nu niet zeuren dat het niet 'eerlijk' gespeeld wordt en moeten ze ook niet doen alsof ze dit zo nooit hadden verwacht. Ze hebben allemaal de beelden van TerrorJaap vs Natasia kunnen zien op tv!!

Maargoed, zoals ik al gezegd heb, die betrouwbare bronnen zijn vaak niet zo betrouwbaar dus kan het net zo goed een storm in een glas water zijn.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:51   quote  deeplink  
Mijn mening:
Claire heeft een contract getekend en het is niet meer dan logisch dat ze niet zomaar de show uit kan stappen. Dat kan geen een speler daar!
Jaaps 'grove' woorden heb ik gemist (heeft iemand een filmpje??) maar Jaap doet dat bij iedereen zo vaak als hij het leuk vindt dus dat is niets nieuws en elke speler krijgt daar zowat alles doorgefluisterd door de regie want veelal weten ze precies wat er te gebeuren staat voordat wij streamers het te horen krijgen via een videoboodschap of whatever.
====================================================================================
Jaap vertelde vanmiddag in het kantoor dat hij telefonisch contact zou opnemen met Claires vader, waarop Paaldanseres/ lerares vroeg mag dit zomaar? Jaap vertelde haar ja, ik mag niet znder cp mijn vader bellen maar wel Claires pappa, ik wil wel eens horen waarom Claires pappa het goed vind dat ik zijn dochterjes huwelijk ga verneuken, en zoiewzo wil ik weten, hoe het komt dat hij zijn dochter nog niet uit de show getrokken heeft. Zijn dochter laat vernaaien door Huub.dit was rond het vertrek van Paaldanslerares, vanuit het kantoor, na Amanda's les. die er vervolgens nog een uur gebleven is, om een uitnodiging in de wacht te slepen voor de Barbeque van de miljonairs, na gesprek met Jaap en Amanda brak ze haar enge beentjes om alles over te lullen aan Claire, ineens wilde zij niet meer meedoen met het fucken van Claire, maar wilde ze wel mee doen aan het spel. indirect verneukte zij Jaap toen ook. Claire brak op haar beurt weer haar korte pootjes om het aan Huub voor te leggen. die vervolgens naar Jaap rende op zijn nog kortere pootjes, om Jaap om ideeen te vragen naar eventuele inzichten hoe de paal danseres in te zetten tegen Amanda en Brian. zo heel verhaal. maar dat was het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Geen moment is er sprake geweest van eventueel inzicht in de4 familieomstandigheden van Claire behalve dan wat de net niet uitgenodigde paaldanslerares aan lulverhaal heeft opgehangen naar Claire.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 12 april 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Wat zijn Jaaps grove woorden dan? Ik heb alleen gister gehoord na het Amanda/Claire gesprek in de chill Jaap horen zeggen dat hij de moeder van Claire wel wilde nemen, vaginaal van achter. Maarja... da's Jaap, die weet dat dat Claire stoort en gooit het juist eruit. Huubs bewoordingen zijn vaak vele malen erger en veel meer gemeend dan Jaaps uitspraken.

je kan touwens [ qoute ] tekst [ /quote ] (maar dan zonder spaties) gebruiken om te quoten!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 12 april 2008 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 22:56 schreef Xanne het volgende:
Geen moment is er sprake geweest van eventueel inzicht in de4 familieomstandigheden van Claire behalve dan wat de net niet uitgenodigde paaldanslerares aan lulverhaal heeft opgehangen naar Claire.
wat had die gezegd dan?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Dat ze ook benieuwd was naar de reactie van Claires ouders, vooral de vader net als Jaap. dat haar moeder....... ( dit kon ik niet volgen brabants gelul )ze ook niet begreep hoe Claires vader hier in zou staan, en vervolgens naar Claire rennen en vertellen dat Amanda en Brian een spelletje aan het opzetten waren tegen Huub en Claire, is trouwens naar mijn idee spel info en ten strengste verboden. ( nogmaals nieys over Claires familie, behalve dat zij nieuwsgierig was naar de reactie van pappa van Claire en hoe hij dit goed kon vinden. dat was haar een raadsel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 22:58 schreef Boudewijn het volgende:
Wat zijn Jaaps grove woorden dan? Ik heb alleen gister gehoord na het Amanda/Claire gesprek in de chill Jaap horen zeggen dat hij de moeder van Claire wel wilde nemen, vaginaal van achter. Maarja... da's Jaap, die weet dat dat Claire stoort en gooit het juist eruit. Huubs bewoordingen zijn vaak vele malen erger en veel meer gemeend dan Jaaps uitspraken.

je kan touwens [ qoute ] tekst [ /quote ] (maar dan zonder spaties) gebruiken om te quoten!
Jaap wilde wel Shirley ricardo's tante nemen van Claires moeder heb ik weer gemist.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:16   quote  deeplink  
dit gesprek von din ieder geval plaats tussen half 6 en kwart over 6
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Tja die fam. is zo dom dat ze die kabouter goed keuring hebben gegeven toch dus ja wat er nu komt moeten ze maar lekker accepteren want die barbie kon toch knallen misschien heeft iemand ook gestreamt toen die kikker en zijn geweldige mislukte barbie in kantoor bij jaap zaten om brain zijn verjaardag te bespreken hoe ze erbij zat als een verloren kind misschien datze daarom die barbie naar huis willen halen nou echt ik heb veel kennissen vrienden mensen collegas ontmoet in mijn leven maar zo een droog kut als barbie heb ik nog niet gezien werkelijk wat is dat wijf nep zeg bah
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:30   quote  deeplink  
ach beetje vaseline en Huub voelt er niets van, ik dacht eerst dat microphones zo kraakte maar het was Claires droge kkkkkkkktje
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:31   quote  deeplink  
ik ga zo langzamerhand weer aan het werk, fijne nacht lui, en hou het gezellig maar bovenal hou alles bij.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 12 april 2008 - 23:43   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat de ouders van Claire verkeerd bezig zijn.
Verkeerd in de zin dat ze het huwelijk toestaan en dat ze Claire in DGK laten zitten.
Als ouder zijnde moet je je kind behoeden voor dit soort praktijken. Het maakt niet uit of het kind volwassen is. Plicht is om ze te waarschuwen, zelfs bepaalde dingen verbieden.
Groot kans dat het kind toch doet waar hij/zij zin in heeft. Desalniettemin moet je het proberen, het is je plicht. Ze mogen Claire van RTL niet uit de kooi halen ? stop mij maar. Al moet het met ME, halen zal ik haar. Ze heeft een contract getekend ? So what, sleep mij voor de rechter en je zal zien dat het programma voor 22 mei stopt. Heel Den Haag op z’n kop.
Al moet ik de koningin benaderen. Er zijn genoeg mensen anti DGK. 1 oproep en grote kans dat ze allemaal voor de poorten van DGK staan.
Kom op zeg, RTL mij verbieden mijn kind te redden ? aan me never nooit niet.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 23:43 schreef Mrs.B het volgende:
Ik ben van mening dat de ouders van Claire verkeerd bezig zijn.
Verkeerd in de zin dat ze het huwelijk toestaan en dat ze Claire in DGK laten zitten.
Als ouder zijnde moet je je kind behoeden voor dit soort praktijken. Het maakt niet uit of het kind volwassen is. Plicht is om ze te waarschuwen, zelfs bepaalde dingen verbieden.
Groot kans dat het kind toch doet waar hij/zij zin in heeft. Desalniettemin moet je het proberen, het is je plicht. Ze mogen Claire van RTL niet uit de kooi halen ? stop mij maar. Al moet het met ME, halen zal ik haar. Ze heeft een contract getekend ? So what, sleep mij voor de rechter en je zal zien dat het programma voor 22 mei stopt. Heel Den Haag op z’n kop.
Al moet ik de koningin benaderen. Er zijn genoeg mensen anti DGK. 1 oproep en grote kans dat ze allemaal voor de poorten van DGK staan.
Kom op zeg, RTL mij verbieden mijn kind te redden ? aan me never nooit niet.
Maar waarom heeft die vader dan het goed gekeurd ?????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 12 april 2008 - 23:51   quote  deeplink  
Juist. Hij heeft het goedgekeurd dus was en is hij verkeerd bezig.
Hij geeft ongetwijfeld om zijn kind. Maar de vraag is of hij genoeg om haar geeft en zo ja is het niet op de verkeerde manier ?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 12 april 2008 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 23:51 schreef Mrs.B het volgende:
Juist. Hij heeft het goedgekeurd dus was en is hij verkeerd bezig.
Hij geeft ongetwijfeld om zijn kind. Maar de vraag is of hij genoeg om haar geeft en zo ja is het niet op de verkeerde manier ?
Nou Mrs.B mijn mening iedereen weet wat de goudenkooi is en idereen heeft hier al veel over gehoord of gelezen en gezien de een vind het leuk de andere niet .
Maar dan toch je kind die niet sterk genoeg in de schoenen staat wil zo programma in dan waak je ervoor en praat je toch wat ze kan verwachten zeg nou eerlijk welke ouder gaat voor de kooi nog zeggen je gaat niet met die dwerg dan vervolgens ligt ze in now time met hem in bed .
En als je het mijn vraagt heeft ze dit stukje gelogen ze vond dwerg allang leuk en wist precies wat ze moest doen als ze de kooi binnen .
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 - 23:59 schreef Merty het volgende:

[..]

Nou Mrs.B mijn mening iedereen weet wat de goudenkooi is en idereen heeft hier al veel over gehoord of gelezen en gezien de een vind het leuk de andere niet .
Maar dan toch je kind die niet sterk genoeg in de schoenen staat wil zo programma in dan waak je ervoor en praat je toch wat ze kan verwachten zeg nou eerlijk welke ouder gaat voor de kooi nog zeggen je gaat niet met die dwerg dan vervolgens ligt ze in now time met hem in bed .
En als je het mijn vraagt heeft ze dit stukje gelogen ze vond dwerg allang leuk en wist precies wat ze moest doen als ze de kooi binnen .
Ik ben het helemaal met je eens. Op het moment dat ze de kooi inging wist ze dat Huub geen liefje binnen de kooi had, dus makkelijke prooi. Ze wist heel goed waarom ze de kooi inging en wat ze ging doen. En pa geeft zijn goedkeuring. Wel, ik heb nog een patient erbij
(als het aan mij ligt)
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 00:04 schreef Mrs.B het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Op het moment dat ze de kooi inging wist ze dat Huub geen liefje binnen de kooi had, dus makkelijke prooi. Ze wist heel goed waarom ze de kooi inging en wat ze ging doen. En pa geeft zijn goedkeuring. Wel, ik heb nog een patient erbij
(als het aan mij ligt)
hahah nou en dan nog ze zijn toch niet blind ze hebben dat toch gezien hoe dwerg ging ballen in de douche met een hoer.
Elke ouder die dat ziet wat met je king gebeurd accepteerd dat toch niet daar is toch ook veel meer voor nodig hoor voor dat je kan zeggen oke is goed ik vertrouw erop en ik zelf denk ook dat die fam. van barbie gedacht hadden de positieve berichten die lieke kreeg dat barbie dat ook zou krijgen maar ook daar zijn behoorlijk van geschrokken weet het zeker.
Maar in ieder geval ik had mijn dochter nooit voor geen enkele programma gesteund om haar zelf zo belachelijk met een trouwen te maken echt en dan ook nog even naar stadshuis te rijden ik vind ze hebben hiervoor gekozen ook hun zijn media geil en ik zeg nou maar effe door bijten daarna mogen jullie door ook hun toe doen hun dochter opvangen hoop voor ze dat verlopig de eerste 5 jaar geen berichten gaat lezen want dan komt er niks meer van haar terecht
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 00:26   quote  deeplink  
Het zal heel lang duren eer het goed komt Claire en haar ouders. Het is triest.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 00:31   quote  deeplink  
Ja gezien hoe het het met haar broer zo fijn gelopen is en zo dalend voor haar heel triest echt
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 01:04   quote  deeplink  
izzie nee ik weet niet waar het over gaat en dat was nu juist mijn vraag aan boudewijn,maar het is me nu duidelijk bedankt boudewijn voor je uitleg hoe dom en stom kunnen ze wezen bij fam doos.en over nowlive maar te zwijgen is beter denk ik
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:17   quote  deeplink  
Nog een voorbeeld dit is echt te triest voor woorden

Een duistere zaak
Geplaatst op 13-04 om 01:02 Bij enig zoek en speurwerk zijn wij met een aantal andere mensen die dingen uitzoeken erachter gekomen dat de oom van Brian en Kenneth die als vermist opgegeven is, helemaal niet vermist is. Het gaat hier over Dolf F de broer van Netty die een goed leven heeft in Bonaire. Op www.vermist .nl staat dat de familie hem als vermist heeft opgeven. Op de site staat vermeld dat hij sinds 2005 niet meer is gezien. Wij hebben daarom gisteren besloten Dolf F zelf maar te bellen en te vragen waarom hij als vermist is opgegeven door zijn fam..

Ik bedoel hiermee toen er over die kabouter zijn zus een stuk vermeld werd dat ze in blijf van mijn lijf huis was toen werd iedereen een ban en nu gaan ze hetzelfde doen met brain dat mag dus wel is toch echt te triest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Merty@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:24   quote  deeplink  
Ik heb nergens gelezen dat hij de oom van Brian en Kenneth is. Waar staat het dan ?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:25   quote  deeplink  
Bij nowfuckinglive.eu
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 01:26   quote  deeplink  
HOE Vies KUNNEN ZE DAAR TOCH zijn..............
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:29   quote  deeplink  
Kijk, heb je het al. Misschen gaat het helemaal niet over een oom van Brian.
Bij Nolife weet je het nooit. Als ze mensen maar zwart kunnen maken.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:30   quote  deeplink  
Ik weet niet of je er iemand nu mee luisterd wat Jaapio legt echt namelijk alles uit echt gruwelijk super
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:32   quote  deeplink  
Ik ben aan het luisteren. Wat een gast is dat.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:33   quote  deeplink  
Jaapio zegt: Lieke vertelde dat kikker altijd ging liegen over de regie en hoe hij in elkaar zat geweldig.

Verder dat hij zegt hij gaat met barbie mee voor de exame hij komt als clown en gaat ze lachen ipv boos worden jaap zegt wat moet ik doen dat ze boos wordt hahahah ooh ik lach me krom om jaapio
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:36   quote  deeplink  
FAM. VAN BARBIE KOM OP HAAL DIE SLIMME DOCHTER ERUIT VOORDAT ZE NIET MEER ZICH KAN VERTONEN HAHAHAHA GEWELDIG JAAP ZET DOOR.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:36   quote  deeplink  
Als de vader van Claire nu niet gaat flippen dan is hij niet goed snik.
De plannen die ze aan het maken zijn maakt Claire helemaal kapot.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:36   quote  deeplink  
Erg dit.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:37   quote  deeplink  
Cola in de soep. whaaaaaa, hoe verzin je het.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:37   quote  deeplink  
DAT BEDOEL IK NOU MRS.B MAAR IK GENIET ERVAN ECHT
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:38   quote  deeplink  
Ik kan mij niet voorstellen dat dit allemaal mag. Of de regie weet dat het een nep huwelijk is.
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 01:38   quote  deeplink  
ja dat wordt een super dag zo als jaapio dat zegt,,( lachen) .....hij gaat de dag van doos en kikker helemaal vegalen ik hoop echt dat hij zijn woord houd ik kijk er naar uit
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:40   quote  deeplink  
En hij heeft het weer over Claire d'r moeder. auch nu is pa echt boos.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 01:41   quote  deeplink  
Ik zeg ook; Adios.
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 01:46   quote  deeplink  
ja lieve mensen ik ga ook naar me mandje,lekker slapen en morgen gezond weer op.morgen zien we wel weer hoe het gaat,daar in de DGK
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:48   quote  deeplink  
SLAAP LEKKER ALLEMAAL TOT
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 01:48   quote  deeplink  
MORGEN
tino
 tino - zondag 13 april 2008 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 01:48 schreef Merty het volgende:
MORGEN
De Telegraaf Zondag 13 april : Vader van Clair wil dochter uit Gouden Kooi halen want ze is door Talpa gebrainwashed !!
Verder commentaar van hem : Ze vinden het heel erg dat moeder niet mee mag om de jurk uit te zoeken, de valse Brian en Amanda willen het huwelijk verstoren, Jaap wil iets exueel met zijn vrouw (moeder van Claire) doen.
Over het huwelijk zelf zegt de eikel : Als dit huwelijk 14 dagen, een maand of langer duurt is niet erg, als Clair maar gelukkig is en ze krijgt er meer ervaring door !!!
Commentaar van Talpa : Clair heeft een kontrakt getekend !!

Vers van de pers, of het waar is weet natuurlijk niemand (Telegraaf).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Toch een barbecuefestijn!

0.0068390