|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Lieke komt terug!
Lieke geeft direct aan dat ze een rol als hoofd huishouding niet ziet zitten. "Ik wil gewoon als Lieke langskomen en dan voor maximaal een week want ik heb het wel heel druk", verklaart de blondine. Jaap is in zijn nopjes. "Kom dan een week voor het echte huwelijk. En dan wil ik je ook voor 22 april vragen als getuige van het huwelijk tussen Ricardo en mij", gaat hij verder. Dat ziet Lieke wel zitten maar ze waarschuwt haar grote kompaan nog wel. "Je kan me niet inzetten als een gametactiek dus je moet niet te hoge verwachtingen hebben", besluit ze het gesprek. Jaap vindt het allang prima, hij is maar wat blij dat hij zijn plannen in uitvoering kan brengen. Amanda wil haar vriendinnetje ook nog even aan de telefoon en de twee zijn dolblij dat ze elkaar weer gaan zien. Binnenkort staat Lieke dus weer op de stoep en wat zal dat teweeg gaan brengen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Heerlijk, dat brengt Huub wel degelijk van zijn apropo!, kijken wiens happy ever after nu verneukeretieft wordt, sorry voor mijn studentikoze uitdrukking gewoonte in Leiden! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Geweldig he heerlijk niet normaal ik ben zo blij dat ze weer komt sowieso staaat in hun contract dat ze 2 jaar erna nog geroepen worden als gastspeller dus met aktie |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2008 - 22:28 schreef Merty het volgende:Geweldig he heerlijk niet normaal ik ben zo blij dat ze weer komt sowieso staaat in hun contract dat ze 2 jaar erna nog geroepen worden als gastspeller dus met aktie 1 jaar, vandaar dat Sylvia niets meer met de kooi wil. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ooh ik begreep 2 jaar ook goed hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: gelukkig maar.. als er 1 iemand was die saai was dan was dat Sylvia wel! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
gelukkig maar.. als er 1 iemand was die saai was dan was dat Sylvia wel!============= dr is wel een God. die waakt over ons en heeft Barcelona verlaten. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
oooooooooo geweldig dit wordt leuk |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Xanne; moest erg om je lachen. whaaaaaa, onze lieve heer heeft Barcelona verlaten LOL |
|
|
|
|
opperbas
|
|
|
Ah, onze dekkingsh@?r komt terug. Deze mevrouw heeft toch wel een mooie betekenis gegeven aan het feit dat je je omhoog kan krikken. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik vind het TOP van Lieke en ze moet die smurf maar eens flink te grazen nemen |
|
|
|