|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dit staat in De telegraaf van vandaag, 13-4-2008
’Mijn Claire is gebrainwashed!' door Wilma Nanninga AMSTERDAM - Ron, de woedende vader van de 24-jarige Gouden Kooi-deelneemster Claire, wil naar de miljonairsvilla om ’zinnig’ met zijn dochter praten. Het meisje dat van plan is over twee weken te gaan trouwen met collega-bewoner Huub, zou in het spel zijn gebrainwashed en veranderd. De vader wijst met de beschuldigende vinger naar Talpa Producties. Vaderliefde gaat ver. Ook al is je dochter 24 en heeft ze een tv-contract getekend, Ron wil zijn kind zien voordat zij ’ja’ zegt tegen Gouden Kooi-collega Huub. Mij is dit weekend een Hummer aangeboden om door het hek van de Gouden Kooi-villa te rijden, maar zover zal ik niet gaan”, zegt hij geëmotioneerd. „Maar je kind blijft je kind, hoe oud ze ook is. Ik en haar moeder willen dat haar bruiloft de mooiste dag van haar leven wordt, zo ziet het er niet uit.” Legt uit: „Het gaat er niet om dat ik het huwelijk wil voorkomen. Als het echt doorgaat beschouw ik het als een waardevolle levensles voor Claire. En of het huwelijk twee maanden of haar verdere leven duurt, dat zien we dan wel. Maar Talpa beschermt haar nu op geen enkele manier. Mijn dochter en haar verliefde gevoelens worden gemanipuleerd. De deur voor mij deed dicht dat mijn vrouw niet bij het uitzoeken van de trouwjurk mag zijn, zodat er even contact zou zijn. Mijn dochter wordt met haar grootste vijand op pad gestuurd, de doortrapte Amanda. Wij thuis weten dat zij de trouwdag van Claire wil verstoren. Maar Claire zit op een roze wolk en wordt niet op de hoogte gesteld. De Gouden Kooi-bewoners zijn van de buitenwereld afgesloten en worden meegesleept in een spelletje dat niet gezond kan zijn. Ik wil daar iets tegen doen.” Talpa Producties zegt dat de vader van Claire toestemming heeft gegeven voor het huwelijk. „Wij begrijpen dat de ouders bezorgd zijn. Maar dat neemt niet weg dat het spel gespeeld wordt zoals de regels zijn. Het gaat tenslotte om één miljoen euro. Claire moet zogenaamde contactpunten verdienen om contact te mogen hebben met familieleden. Inmiddels blijkt dat haar aanstaande man Huub haar contactpunten wil geven zodat de moeder meekan om de bruidsjurk uit te zoeken. Dan zal er ook de mogelijkheid zijn om even met Claire te praten. Overigens is het onze overtuiging dat Claire echt met Huub wil trouwen.”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Op zondag 13 april 2008 - 10:37 schreef tino het volgende:
[..]
De Telegraaf Zondag 13 april : Vader van Clair wil dochter uit Gouden Kooi halen want ze is door Talpa gebrainwashed !! Verder commentaar van hem : Ze vinden het heel erg dat moeder niet mee mag om de jurk uit te zoeken, de valse Brian en Amanda willen het huwelijk verstoren, Jaap wil iets exueel met zijn vrouw (moeder van Claire) doen. Over het huwelijk zelf zegt de eikel : Als dit huwelijk 14 dagen, een maand of langer duurt is niet erg, als Clair maar gelukkig is en ze krijgt er meer ervaring door !!! Commentaa r van Talpa : Clair heeft een kontrakt getekend !!
Vers van de pers, of het waar is weet natuurlijk niemand (Telegraaf).
DIE VADER IS ZO DOM ECHT EN DAN AMANDA WILLEN AFMAKEN DAT ZEI VALS IS EN BRAIN EN JAAP . DIE HEBBEN HAAR GEWAARSCHUWD OOK DIE GABY DIE IN DOUCHE LEKKER JE AANSTAANDE SCHOONZOON KWAM BALLEN MAAR TOCH GAF JE JE GOEDKEURING NIET NORMAAL . KIJK EFFE TERUG NAAR LIEKE EN KIKKER WANT DIE KIKKER WORDT NIET VALS GEZIEN IN JOU OGEN MAAR WEETJE HIJ GENIET HIER HET MEESTE VAN HOE DOM KAN JE ZIJN . JULLIE HADDEN GEHOOPT DAT AMANDA AFGEMAAKT ZOU WORDEN EN DAT JE DOCHTER HOOG GENOTEERD WERD MAAR HELAAS IEDEREEN ZIET HOE ACHTERLIJK DIE BARBIEPOP IS EN WAT JAAP BETREFT NET GOED DAT HIJ TERROR UIT HAALT MET DIE PIJPBEK. EN VOOR TALPA TV ZEG IK EEN PLUIM NET GOED ZE HEEFT EEN CONTRACT GETEKEND EN OOK DAAR LACHEN ZE JULLIE DOCHTER UIT OMDAT ZE BINNEN NOW TIM AL LAG TE BALLEN MET KABOUTER EN WILDE GAAN TROUWEN MET KIKKER BRILJANT TOCH ALLES VOOR DE TV DAT JULLIE NU OOK DE MEDIA ZOEKEN EEN BEETJE LAAT VIND JE NIET ELKE OUDER HAD GEZEGT KIND DOE HET NIET WAT ZEGT VADER HEEL GOED IK VERTROUW EROP WAT ZEGT MOEDER DAT IS TYPISCH BARBIE EN DAN OOK NAAR STADSHUIS TE GAAN GOED GEDAAN GA ZO VERDER IK HOOP DAT JULLIE EEN GOEDE ARTS IN DE BUURT HEBBEN ZODAT JULLIE TOCH EEN GOEDE NACHTRUST KUNNEN HEBBEN DOM MENSEN |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
EN DAN NOG IETS BARBIE WEET DONDERSGOED DAT DIT VERSTOORD ZAL WORDEN DAT HEEFT KIKKER HAAR ALLANG DUIDELIJK GEMAAKT EN JA MOEILIJK VOOR JULLIE HE DAT JE DOCHTER NIET GOED GEBOEKT STAAT BIJ DE KIJKERS DAN MAKKELIJK OVER AMANDA PRATEN PRAAT OVER DIE ACHTERLIJK SCHOONZOON VAN JE DOMBOS |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik heb zojuist het stukje gelezen in de telegraaf, mijn mond valt open van verbazing, van de niet nadenkende opmerkingen van de vader van Claire. Hoewel ik in mijn achterhoofd hou dat Naninga nu ook niet bepaald over loopt van waarheids lievend te zijn, zelfs als er een kern van waarheid in dit verhaaltje zit, is het nog te zwak uitgedrukt, lachen moet ik om de opmerkingen dat Jaap veel te ver zou gaan, in zijn opmerkingen, ik herinner mij opmerkingen van Huub, rook in het gezicht blazend van Jaap. ik gun je longkanker. en een verrot lichaam. dus wanneer wij spreken over een te ver gaan, dan is er maar 1, dat is Huub.Brian en Amanda worden neer gesabeld als een stel barbaren, te lachwekkend voor woorden, Huub's misbruik van Amanda word totaal aan voorbij gegaan. de vader van Claire mag blij zijn, dat er nog mensen zijn die dit huwelijk willen voorkomen. De ouders kunnen Claire niet verbieden om te trouwen zij is meerderjarig. Maar in GEEN 1 telefoon contact met de ouders is er sprake geweest van een 'Claire doe het niet'. van de kant van de ouders.ik herinner mij een dolgelukkige pappa en mamma aan de telefoon. en een bijna juichende mamma, Typisch Claire. dat moet toch voldoende zijn, om in te zien dat het niet helemaal gezond eraan toegaat daar. Zeker bedenkend dat Pappa zelf niet veel anders gedaan heeft dan Huub. Hoeren en snoeren waardoor het huwelijk bijna stukliep tussen pappa en mamma, dus wat een voorbeeld had Claire van een gezond huwelijk? vergeven en dingen door de vingers zien, dat heeft Claire geleerd thuis. Katholiek misschien? 10 weesgegroetjes, en de biechtstoel op zondag, en op maandag weer naar de hoeren. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
nou zullen we het nu hebben,amanda en brian vals???????? denk echt dat de ouders ook gebrainwashed zijn door hun uitermate sluwe valse a.s schoonzoon huub,jaap en brian en amanda laten duidelijk aan claire zien wat voor domme beslissing ze heeft gemaakt om met huub te trouwen,de ouders mogen hun juist dankbaar te zijn ,maar nee hoor ,ze hebben nu eenmaal een zeer naïeve dochter die door blinde verliefdheid overal intrapt.hoe vals is claire zelf niet om amanda haar moeder er bij te betrekken,amanda haar moeder wil met het hele gebeuren niets te maken hebben,zou ik ook niet willen ,claire d.r ouders echter wel en raken nu in paniek ,daarbij zit claire in de kooi ,waar zij de regels niet bepaalt claire d,r pappa,ik had de hummer gepakt en haar er uitgehaald BEHOED JE DOCHTER VOOR DEZE RAMP |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 12:10 schreef Xanne het volgende:ik heb zojuist het stukje gelezen in de telegraaf, mijn mond valt open van verbazing, van de niet nadenkende opmerkingen van de vader van Claire. Hoewel ik in mijn achterhoofd hou dat Naninga nu ook niet bepaald over loopt van waarheids lievend te zijn, zelfs als er een kern van waarheid in dit verhaaltje zit, is het nog te zwak uitgedrukt, lachen moet ik om de opmerkingen dat Jaap veel te ver zou gaan, in zijn opmerkingen, ik herinner mij opmerkingen van Huub, rook in het gezicht blazend van Jaap. ik gun je longkanker. en een verrot lichaam. dus wanneer wij spreken over een te ver gaan, dan is er maar 1, dat is Huub.Brian en Amanda worden neer gesabeld als een stel barbaren, te lachwekkend voor woorden, Huub's misbruik van Amanda word totaal aan voorbij gegaan. de vader van Claire mag blij zijn, dat er nog mensen zijn die dit huwelijk willen voorkomen. De ouders kunnen Claire niet verbieden om te trouwen zij is meerderjarig. Maar in GEEN 1 telefoon contact met de ouders is er sprake geweest van een 'Claire doe het niet'. van de kant van de ouders.ik herinner mij een dolgelukkige pappa en mamma aan de telefoon. en een bijna juichende mamma, Typisch Claire. dat moet toch voldoende zijn, om in te zien dat het niet helemaal gezond eraan toegaat daar. Zeker bedenkend dat Pappa zelf niet veel anders gedaan heeft dan Huub. Hoeren en snoeren waardoor het huwelijk bijna stukliep tussen pappa en mamma, dus wat een voorbeeld had Claire van een gezond huwelijk? vergeven en dingen door de vingers zien, dat heeft Claire geleerd thuis. Katholiek misschien? 10 weesgegroetjes, en de biechtstoel op zondag, en op maandag weer naar de hoeren. JA MAAR WEETJE WAT HET WAS ZE DACHTEN DAT BARBIE VEEL AANDACHT ZOU KRIJGEN EN DAT ZE ZO NET ALS LIEKE HEEL VEEL FANS ZOU KRIJGEN EN NU ZIEN ZE ZELF HOE DOM EN ACHTERLIJK ZE ZIJN EN NET ALS ZE GOED HADDEN GEKEKEN DAN HAD DE 1 OP 1 GESPREK TUSSEN AMANDA EN BARBIE DIE DAT IN OPDRACHT VAN KIKKER MOEST DOEN OOK ANDERS KUNNEN LOPEN ALS ZE HET GEWOON HAD GEVRAAGD HAD AMANDA GEZEGT IK BEGRIJP HET MAAR DAT HEEFT ZE NIET GEDAAN DISCUSSIE VOEREN KAN ZE NIET IK DENK NAAR DE GOUDENKOOI ZIT MEVROUW REMIE MET HAAR ASBAK THUIS |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
EN TROUWENS CLAIRE LIGT NIET IN BED ZEKER NAAR ACHTER FLINK JANKEN MET HAAR OUDERS TOP TOP TOP GEWELDIG JAAAPIOOOOOOOOO GA ZO DOOR |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Volgens mij is die familie van Clair net zo dom als zij,ik heb nog nooit zo`n dom blondje mee gemaakt.Ik hoop dat Jaap nog flink doorgaat en alles op alles zet.You go jaapioooooooo |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
EN ZO IS HET LEKKER KNALLEN MISLUKTE BARBIE POP MET LITTEKENS HIHIH |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik denk dat Claire even naar haar eigen gezeik ging luisteren ipv naar dat van Huub, weer een nacht vol indoctrinatie |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
moesie
|
|
|
hoe gek kun je als vader wezen om je hier mee te bemoeien.het mooie is hij heeft zelf toestemming gegeven aan huubke. hij haalt zijn dochter op deze manier nog meer naar beneden.en ze is oud en wijs (nou wijs )genoeg om te weten waar ze aan begon. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
nou nog meer respect voor LIEKE echt waar haar ouders zijn niet zo achterlijk als die fam. van barbie |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
MAAR WAT IK NIET BEGRIJP IN DE TELEGRAAF STAAT DAT DE MOEDER VAN BARBIE NIET MEE MAG VOOR HET UITZOEKEN VAN HAAR JURK MAAR VOLGENS DIE KIKKER MOG ZE TOCH MEE VOOR EEN UUR???? OF HEB IK DAT MIS??? |
|
|
|
|
fracol
|
|
|
huub, is ook een beetje familie van ANTON HEIJBOER....claire is de derde...wie volgt???????????????????? |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
de kikker had dat wel aan gevraagd maar weet niet zeker of dat wel mocht van de regie hij is daarom ook heel lang achter geweest om zijn zin te krijgen zo dat amanda niet meer mee mocht maar de doos haar moeder |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ooh maar ik hoorde in de privet zij hij toch dat het nu zeker was ooh kan effe niet meer volgen hoor moet het even terug kijken allemaal hihhii |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Als ik clair was zou ik er een knoop in laten leggen bij die kabouter,hahaha |
|
|
|