BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Douchescène met Gaby?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 13 april 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Douchescène met Gaby?

Gisteravond laat hebben Brian en Jaap de koppen weer bij elkaar gestoken. Onderwerp van de brainstorm is uiteraard het huwelijk van Huub en Claire. Jaap is op zijn scherpst want hij heeft net een rugmassage van Brian gehad en hij is in bad geweest. De grote Miljonair stroomt weer over van de ideeën. Wat betreft de persiflage op de relatie van Huub en Claire moet de douchescène het hoogtepunt worden. Oorspronkelijk was Jaap van plan om met zijn opblaaspop onder de douche te gaan staan, maar bij nader inzien lijkt hem een echte prostitué efficiënter. Brian geeft aan dat Amanda misschien wel kan regelen dat Gaby zelf weer langskomt. Jaap ziet dat wel zitten, maar hij is niet van plan echt seks met haar te hebben onder de douche, hij wil gewoon lekker gek gaan doen. Zal Gaby, na het drama met Huub, bereid zijn om de Villa weer binnen te stappen?

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 11:48   quote  deeplink  
het zijn gewoon een stel asocialen bij elkaar,stelletje viezerikken
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 11:51   quote  deeplink  
Fantastisch plan, zo word misschien een keer duidelijk voor iedereen dat de denktank, niet Huub maar zijn kompaan is.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 11:55   quote  deeplink  
Geweldig plan net goed
DGKJaapio
 DGKJaapio - zondag 13 april 2008 - 14:38   quote  deeplink  
Ik was het al weer vergeten dat dat was gebeurd. Bizar hoor.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Ja frans en Huub loopt voorop, Opper viezerik.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 14:49 schreef Mrs.B het volgende:
Ja frans en Huub loopt voorop, Opper viezerik.
de kikker is groen dus de goorste smeerlap helemaal mee eens
fracol
 fracol - zondag 13 april 2008 - 14:56   quote  deeplink  
prima plan en onder ogen van barbie en de kikker en familie van barbie...super toch???????????
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 15:03   quote  deeplink  
helemaal te gek
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 15:21   quote  deeplink  
het bef gebeuren van die stoephoer vond ik veel leuker, die gaby word er voor betaald, en die stoephoer deed het gratis, een dag later lag die rat er weer even vrolijk boven op
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 15:21 schreef frans-06 het volgende:
het bef gebeuren van die stoephoer vond ik veel leuker, die gaby word er voor betaald, en die stoephoer deed het gratis, een dag later lag die rat er weer even vrolijk boven op
HAHHA NET ALS DIE BARBIE POP TOCH EN HIJ HEEFT HAAR GELIKT TOEN ZE ONGESTELD WAS MAAR DAAR KICK JIJ OP WANT DAT ZIE JIJ GRAAG
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 15:31   quote  deeplink  
was jij daar bij dan?zelfs als ze ongesteld is kan ze niet buiten sex die stoephoer
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 15:31 schreef frans-06 het volgende:
was jij daar bij dan?zelfs als ze ongesteld is kan ze niet buiten sex die stoephoer
JA DE EEN HOUD VAN SEX EN DE ANDER HOUDT ER OOK VAN MAAR KRIJGT HET NIET BBBBBBBBAAAAAAAAAAAAR TRIEST
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 15:45   quote  deeplink  
volgens mij sta jij al jaren droog word het geen tijd dat die spinneraggen eens tussen die smetliezen vandaan gehaald worden ,dan zal ik huub ff sturen
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 15:45 schreef frans-06 het volgende:
volgens mij sta jij al jaren droog word het geen tijd dat die spinneraggen eens tussen die smetliezen vandaan gehaald worden ,dan zal ik huub ff sturen
EN DAT WEET JIJ TOCH JE KENT ME NOU 1 DING JIJ MAG NIKS THUIS EN IK WEL EN JIJ ACHTER DE AANRECHT WAAR JE HOORT
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 16:00   quote  deeplink  
jij hebt maar een recht dat is het aanrecht na 1940-1945 nooit meer buiten geweest misschien??????????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 16:05   quote  deeplink  
Frans, met 1940-1945 valt niet te spotten en ook niet te gebruiken om anderen te intimideren en/of uit te dagen.
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 16:15   quote  deeplink  
merty we leven in 2008 mijn vrouw heeft meer recht dan het aanrecht ben ik nu duidelijk,dus vraag ik mij af of jij na de oorlog niet meer buiten geweest bent,en wat uitdagen en intimideren betreft kijken jullie eens lekker naar je zelf ,
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 16:15 schreef frans-06 het volgende:
merty we leven in 2008 mijn vrouw heeft meer recht dan het aanrecht ben ik nu duidelijk,dus vraag ik mij af of jij na de oorlog niet meer buiten geweest bent,en wat uitdagen en intimideren betreft kijken jullie eens lekker naar je zelf ,
KIJK HOE DOM JE BENT JE WEET MIJN LEEFTIJD TOCH DUS JE KAN DAAR OVER OORDELEN KNAP VAN JE
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 16:27   quote  deeplink  
je bent en blijft toch hersenloos, ik kan er niets anders van maken ,ga naar een arts mits je verzekerd bent natuurlijk? en laat je nakijken anders komt het niet goed met jou
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 16:27 schreef frans-06 het volgende:
je bent en blijft toch hersenloos, ik kan er niets anders van maken ,ga naar een arts mits je verzekerd bent natuurlijk? en laat je nakijken anders komt het niet goed met jou
EEN TOP PAKKET PARTICULIER HEB IK EN JIJ AANVULLEND PAKKET VOOR MENSEN DIE WEINIG INKOMEN HEBBEN TOCH
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 16:37   quote  deeplink  
wat denk jij zelf ik ben particulier verzekerd,moet jij toch weten als je een eigen bedrijf hebt
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 16:37 schreef frans-06 het volgende:
wat denk jij zelf ik ben particulier verzekerd,moet jij toch weten als je een eigen bedrijf hebt
nou ik weet zeker dat je dat niet hebt
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 16:39 schreef Merty het volgende:

[..]

nou ik weet zeker dat je dat niet hebt
kijk net zo zeker dat jij ook wist wat wij allemaal hebben toch
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Frans; Ter info. Particulier verzekeringspakket bestaat NIET meer.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 16:42 schreef Mrs.B het volgende:
Frans; Ter info. Particulier verzekeringspakket bestaat NIET meer.
sorry maar dit heb nog steeds Mrs.b hoe kan dat ?
bonnie300
 bonnie300 - zondag 13 april 2008 - 16:46   quote  deeplink  
hahahaha moooooooooi
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 16:48   quote  deeplink  
dat licht er gewoon aan wat voor bedrijf je hebt dus ga nou geen kutverhaal ophangen het bedrag wat ik in de maand aan premie moet betalen als zelfstandige kunnen 5 gezinnen zich van laten verzekeren
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 16:49   quote  deeplink  
De tijdperk van ziekenfonds verzekerden en particulier verzekerden is voorbij.
Dit sinds de invoering van de ZVW (zorgverzekeringswet). Begin van het jaar kan een ieder zijn/haar verzekeringspakket samenstellen.
Maar Merty volgens mij neem jij Fransie een beetje in de maling voor wat betreft "part.verzekering".
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 16:55   quote  deeplink  
ik weet toch wat ik maandelijks moet betalen,en zeker met een eigen bedrijf
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 16:49 schreef Mrs.B het volgende:
De tijdperk van ziekenfonds verzekerden en particulier verzekerden is voorbij.
Dit sinds de invoering van de ZVW (zorgverzekeringswet). Begin van het jaar kan een ieder zijn/haar verzekeringspakket samenstellen.
Maar Merty volgens mij neem jij Fransie een beetje in de maling voor wat betreft "part.verzekering".
NOU MRS.B SORRY MAAR IK NEEM FRANSIE NIET IN DE MALING HOOR IK DACHT IK NOG STEEDS PART.VERZEKERD WAS IK MOET ZEGGEN DAT IK TOEN IK MIJN EIGENBEDRIJF WAS GESTART IK ALLES GEWOON BETAAL EN IN DOSSIER MAP OPBERG ALLEEN WAT BELANGERIJK VOOR MIJN ZAAK IS LEES IK DOOR DE REST NIET MAAR IK GA HET VANAVOND TOCH EVEN BIJ PAKKEN EN GOED LEZEN
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 16:15 schreef frans-06 het volgende:
NOU OF HET ECHT ZO LOOPT BIJ JOU THUIS IK BETWIJFEL HET
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 17:15   quote  deeplink  
Kan Merty. Zo bemoei ik mij niet met de financiën.Dat van de verzekering moet ik wel weten, heb ik door mijn beroep mee te maken. Zo hebben we allemaal wat.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 17:15 schreef Mrs.B het volgende:
Kan Merty. Zo bemoei ik mij niet met de financiën.Dat van de verzekering moet ik wel weten, heb ik door mijn beroep mee te maken. Zo hebben we allemaal wat.
OOH OKE MAAR HET HEEFT ME WEL AAN HET DENKEN GEZET DUS GA VANAVOND EVEN GOED (KON NIET HEBBEN DAT IK NIET DE JUISTE INFORMATIE HIEROVER HAD :-))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Douchescène met Gaby?

0.0065648