BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nog één dagje...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 13 april 2008 - 11:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nog één dagje...

Nog één dagje en dan is Brian jarig. Amanda is al weken bezig met het voorbereiden van de 27e verjaardag van haar vriendje, in samenwerking met Ricardo. Flamingodanseressen, een lapdance van een 'big mama', uitgebreide catering, een band en dat allemaal in een Caribbean thema. Amanda zal vandaag vast en zeker de laatste puntjes op de i gaan zetten om er voor te zorgen dat Brian een onvergetelijke verjaardag krijgt. Hopelijk verklapt ze niet per ongeluk van alles in haar enthousiasme.

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 11:46   quote  deeplink  
ik mag leien dat deze dag verpest gaat worden, als je iemand zijn bruiloft wil verzieken verziek dan ook deze verjaardag stelletje asocialen
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 12:02   quote  deeplink  
Net goed voor die kabouter hij wil het voor brain doen ik hoop dat jaapio flink gaat zowel op brain feestje als die neppen huwelijk van barbiepop en kikker kan niet wachten
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 12:05   quote  deeplink  
wat denk je zelf frans-6 zal brian en amanda daar zelf geen rekening mee houden.zal dan wel van jaapio moeten komen want die kleine kabouter doet zelf helemaal niets alleen maar schelden en tieren daar is ie heel goed in ..... dan over die doos hoef je helemaal niet te spreken als zei haar peukie en haar glazie maar heeft is het haar goed en hoppelt zei wel achter de kabouter aan. maar frans we zullen zien morgen wat er verpest wordt..... spannend .zeg maar zo ik hou er van
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 12:09   quote  deeplink  
Ja en de fam. huilt van verdriet omdat ze op een roze wolk zit wel ik heb nog nooit zo een domme mensen gezien als de fam. van barbie en ik zeg tegen wie jaapio ook terror doet ik hou er echt van
frans-06
 frans-06 - zondag 13 april 2008 - 12:13   quote  deeplink  
om te beginnen durft hij meer dan die rat,die doet totaal niets die gluipert,jaap doet alles in opdracht van het hokje, we zullen het zie als er een is die er van houd ben ik het wel,dan hoop ik dat die stoephoer weer zo dronken word en niet meer weet wat ze doet,dan word het pas echt gezellig
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 12:15   quote  deeplink  
Jaap zal als een Bassie naar het feest van Brian gaan, maar net als wij, leest ook de achterban van Brian dit. dus iedereen is net als wij gewaarschuwd. Ik denk dat een beetje terror geen kwaad kan, dat dit allemaal tv wordt is een ding dat duidelijk mogen zijn. maar Jaap is ook lui, dus ik verwacht een kwartier terror, en dan weer vrolijk verder feesten. als het mooi weer word leuk, als het stort regent word Jaap zijn podium wel erg klein, en zal alles mee vallen.
tino
 tino - zondag 13 april 2008 - 13:14   quote  deeplink  
hele goeie Merty...dat is wat ik al langere tijd beweer, het antwoord zal wel zo komen van.....
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 13:20   quote  deeplink  
als jaapio dat nep huwelijk verknald is hij voor mij de winnaar van DGKdan stem ik zeker op hem.zou echt top zijn
tino
 tino - zondag 13 april 2008 - 13:24   quote  deeplink  
sms Jaap naar 3040, gooi er een stuk of twee euri tegenaan, dat doen ze bij now'fucking'live al zo lang als dgk duurt, als die kabouter niet wint zijn er een heel stel failliet (liepen toch al bij de soc.dienst)
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 13:24 schreef tino het volgende:
sms Jaap naar 3040, gooi er een stuk of twee euri tegenaan, dat doen ze bij now'fucking'live al zo lang als dgk duurt, als die kabouter niet wint zijn er een heel stel failliet (liepen toch al bij de soc.dienst)
HAHAHA HEB IK AL GEDAAN 300 SMSJES VAN MIJN BUNDEL DUS TJA IK HOOP DAT HET GOED KOMT VOOR HEM DAT HIJ BOVENAANSTAAT HEEFT HIJ VERDIEND
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 13:30   quote  deeplink  
hele goeie Tino je slaat de spijker recht op zijn kop SUPER
tino
 tino - zondag 13 april 2008 - 13:47   quote  deeplink  
ik heb onder een andere naam een paar leuke commentaren gegeven op onze breedbekkikker en zijn barbie, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een ban krijg, wel lachen daar iedereen is Huubje voor en Huubje na, je wordt er kotsmisselijk van als je dat allemaal leest.
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 13:51   quote  deeplink  
dus jij kunt nog wel op die site komen tino.ben benieuwd nog voor hoe lang dan
tino
 tino - zondag 13 april 2008 - 14:14   quote  deeplink  
heb alleen gezegd dat het huwelijk van de kabouter fake was en dat het miezerig ventje zo snel mogelijk naar huis moest en nog een paar kikker-woordjes
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 14:15   quote  deeplink  
you go Tino
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 14:19   quote  deeplink  
ooh ja vanavond pas weer hihhi
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
OKE ik kijk er naar uit ahhahahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 14:21   quote  deeplink  
ik ook kan niet wachten tot hij terug is
moesie
 moesie - zondag 13 april 2008 - 14:24   quote  deeplink  
ik hoop echt nog dat die broer komt, maar zal wel niet mogen van pappie
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 14:25   quote  deeplink  
dat denk ik ook niet dat het niet mag of dat hij niet gaat of mag komen van de regie
tino
 tino - zondag 13 april 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Ho,ho, ik heb net gekeken maar met Bart wordt hier bedoeld die nietsnut van Big Brother die laatst er ook was, die vriend van de broer van barbie.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 14:30   quote  deeplink  
ooh oke
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Go Merty, go Merty
frans-06
 frans-06 - maandag 14 april 2008 - 17:07   quote  deeplink  
mrs.b hoe was u dag vandaag?nog wat wijzer geworden valt er nog wat te redden?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 17:23   quote  deeplink  
lief blijven he!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nog één dagje...

0.0108559