BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub als prins op het witte paard...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 13 april 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub als prins op het witte paard...

Claire ligt nog in bed als Ellen binnenkomt voor de paardrijles van de Tilburgse. Als de dames zich allebei in de paardenbak bevinden komt het gesprek al snel weer op het huwelijk terecht. Claire vertelt Ellen dat Amanda met haar mee gaat als ze haar bruidsjurk gaat uitzoeken en dat ze dit helemaal niet leuk vindt. "Misschien is het voor Amanda wel heel confronterend, want zij wil zelf ook wel trouwen. Ze is echt zo'n prinsessenmeisje", is Ellens reactie. "Ja, dat is ook echt zo. Maar ik heb gewoon helemaal niets met Amanda", zegt Claire. "Het is wel echt spannend, nog tien dagen vanaf nu. We zouden het heel leuk vinden als er ook veel personeel kan komen en we hebben jou ook op de lijst gezet. We zouden het heel leuk vinden als je wil komen", vertelt de blondine aan Ellen als ze al met Fries door de bak stapt. Dit ziet Ellen natuurlijk wel zitten. Ook vertelt Claire dat het haar en Huub heel leuk lijkt als tanner de trouwringen kan brengen, of als Huub op Tanner aan kan komen als een echte prins op het witte paard. "Dus dat we Tanner helemaal wit wassen... Hoe zwaar is Huub? Nou, het is toch alleen maar stappen, dus het zou wel kunnen", lacht Ellen. Wilde plannen, maar is het allemaal wel uitvoerbaar?

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 15:01   quote  deeplink  
hahaha ja een kabouter en een terror jaap er achter aan geweldig
grissom
 grissom - zondag 13 april 2008 - 15:28   quote  deeplink  
Huub als de prins op het witte paard,clair kust hem en word het toch nog een kikker wahaha
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 09:07   quote  deeplink  
ik hoop dta hij er af donderd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub als prins op het witte paard...

0.0050401