|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Jaap is en blijft nooit te vertrouwen"
Brian zit met Ricardo in de tuin. "Jaap is en blijft nooit te vertrouwen", mompelt de Antilliaan plotseling. "Als jij iets zegt rent hij meteen naar Huub toe, en als Huub iets zegt rent hij meteen naar jou toe", is Ricardo's reactie. "Dat moet je misschien een keer tegen hem zeggen. Hij komt wel steeds met die plannetjes, maar hij brieft alles meteen door", adviseert de gastspeler. "Ja, maar ik speel er ook alleen maar op in", antwoordt Brian. "Zou hij bang zijn voor Huub? Toch wel hè?", vraagt Ricardo zich af. "Ja, natuurlijk is hij bang, ook voor zijn positie. Maar uiteindelijk is het toch nog altijd Jaap en Huub die samen staan", vertelt de Antilliaan. "Ik raak Huub als ik niet op hem reageer, als ik rustig blijf, of als ik hem niet de kans geef om te praten", vervolgt hij. "Huub is geen aartsrivaal van mij, hij is een prutser eersteklas, en maar tetteren en schreeuwen...", grinnikt Brian. Maar hoe staat Huub tegenover Ricardo, daar weet Brian ook meer over te vertellen.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Brian is echt gewoon heel slim,net toen ik dacht,Brian stom van je dat je je zoveel met Jaap inlaat,kom je nu met allerlei dingen die mij toch meer doen laten zien,dat jij echt heel erg slim bent!!
Chapeau Brian!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja maar zo dom is hij en amanda niet ze hebben jaap dat ook altijd duidelijk gemaakt hoor |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ze doen het in overleg met elkaar, terwijl die kabouter alleen maar kan flippen en voor daden afhankelijk is van anderen. |
|
|
|
|
|