|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De kracht van een lach...
Amanda en Brian trekken zich terug in de tuin. De Amsterdamse geeft aan dat ze het lastig vindt als Brian in gesprek gaat met Jaap zonder dat zij erbij is. "Ik vind het belangrijk dat we elke keer als team met Jaap gaan praten", zegt Amanda serieus. Brian snapt wat zijn vriendinnetje bedoelt. "Meestal doen we dat toch? Af en toe moeten we gewoon wat doorspreken over die persiflages", legt de Antilliaan uit. Hij vindt dat de samenwerking met zijn vriendin eigenlijk heel goed gaat. "Gisteren had Claire te veel gedronken. Dan leven zij en Huub langs elkaar heen", zegt Brian. "Ik zal er op letten dat ik morgen niet dronken ben zodat we dan om de acties van Jaap en Huub kunnen lachen", stelt hij Amanda gerust. De benjamin gelooft ook dat het morgen een leuke dag gaat worden. "We gaan er een leuke dag van maken schat. Als ze iets fysieks doen, dan hebben ze een probleem", stelt Amanda Brian gerust. De Antilliaan is het helemaal met Amanda eens. "De kracht die we hebben is lachen!", zegt hij zelfverzekerd.
bron: tien.tv |
|
|