BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "De meisjes vallen met bosjes voor me!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 13 april 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "De meisjes vallen met bosjes voor me!"

Huub, Sebastiaan, Anouk en Claire hebben de zon opgezocht. De vier hebben het eerst over mooie bruidsjurken en kapselsb maar dan gooit Huub het over een andere boeg. "Als je straks bekend bent maakt het niet meer uit wat je doet", meent hij. "Toen ik nog niet in dit huis zat had ik nooit problemen met meisjes versieren. Maar hier vallen ze echt als bosjes voor me!", vertelt de kleine Miljonair trots. Anouk hoort het verhaal aan maar snapt niet dat meisjes zich laten imponeren door zijn status. "Ik ben daar zelf heel nuchter in", legt de vriendin van Claire uit. "Nou moet ik ook wel zeggen dat het vooral jonge meisjes zijn", geeft Huub toe. Gelukkig heeft de Oldenzaler nu een mooi meisje van zijn eigen leeftijd aan de haak weten te slaan!

bron: tien.tv
grissom
 grissom - zondag 13 april 2008 - 18:09   quote  deeplink  
Mooi meisje maar oh zo dom.
Soerabaja
 Soerabaja - zondag 13 april 2008 - 18:12   quote  deeplink  
Die Huub is zooo ziek. Egocentrisch, narcistisch, egoïstisch en een flinke gedragsstoornis. Zielig, maar de vent is ook levensgevaarlijk.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 18:12   quote  deeplink  
ZOO DOM

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "De meisjes vallen met bosjes voor me!"

0.0053958