|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claires reactie...
De Miljonairs uit de fitnessruimte lopen naar buiten en gooien de krantenkoppen naar beneden. "Ik lach me helemaal suf. Wat is dit top zeg!", roept Jaap lachend. Huub, Claire en hun gasten beginnen te lezen en reageren nog niet op de kreten van Brian, Amanda en Jaap. Als het artikel uit is probeert Huub zijn aanstaande gerust te stellen. "Dit is uit z'n context getrokken", zegt de Oldenzaler. Claire weet niet goed wat ze moet zeggen en moet een paar tranen laten. "De manier waarop mijn vader zich uit vind ik vervelend", zegt Claire. Anouk zegt dat ze Claires vader wel eens spreekt. "Ik weet zeker dat je vader niet woedend is", zegt Anouk geruststellend. Huub oppert dat Claires vader waarschijnlijk boos is dat Amanda mee gaat om een jurk uit te zoeken...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
die k'tkabouter trekt het zelf uit zijn verband en probeert er weer zijn draai aan te geven, c.q brainwash |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 09:16 schreef tino het volgende:die k'tkabouter trekt het zelf uit zijn verband en probeert er weer zijn draai aan te geven, c.q brainwash 'zo is hij toch altijd stiekem meer dan dat is hij niet lekker dingetjes verdraaien daar is hij zo goed in |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
verdraaien, misbruiken, alles voor het spel, Neemt Brian ondertussen kwalijk wat hij doet in zijn spel, Liever Brian Sherlock Holmes, dan Jack-Huub the Ripper |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 09:36 schreef izzie het volgende:verdraaien, misbruiken, alles voor het spel, Neemt Brian ondertussen kwalijk wat hij doet in zijn spel, Liever Brian Sherlock Holmes, dan Jack-Huub the Ripper Dus dat en die kikker heeft zo een hekel aan brain alles wat jaap doet dat durft hij niks over te zeggen maar over brain hebben gistereen avond toen Joris kwam had hij het erover dat hij naar de kooi met jaapio een show gaat maken nou ik hoop toch echt niet dat jaapio zo dom is |
|
|
|
|
|