|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De ouders van Claire op bezoek?
Jaap gaat bij het gezelschap op het terras zitten om de reacties te peilen. Claire is in tranen over het nieuws en Anouk doet wat ze kan om haar te troosten. "Er is een collect call voor Claire", gilt Amanda ineens naar buiten. De blondine zit met de handen in het haar want ze heeft niet genoeg contactpunten om het telefoontje aan te nemen. Jaap heeft echter een plan. "We willen je 150 punten geven om vandaag één van je ouders uit te nodigen, want als je belt kunnen wij niet horen waar het over gaat. We willen er bij zijn maar we geven je een niet-verpest-garantie", verklaart de Briellenaar. Huub neemt direct Claire apart om haar opties door te nemen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
we mogen weer niets horen fam.wordt nu bedreigt papa is toch zelf naar de krant gegaan |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ik hoorde net iets over het sneuvelen van een deur. Zal wel woeste Huub zijn geweest deze keer. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Oom van Claire belde en zei dat Claire haar koffer moet pakken ze wordt vanavond gehaald. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ben ook wel erg benieud wat ze op nowlive schrijven. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
JA WAT NEP ZEG DAT DIE VADER HAAR KOMT HALEN TOCH NEP |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ajajaaj, actie van vader heeft in het voordeel van Jaap, Brian en Amanda gewerkt. Kan mij voorstellen dat Hub woest is. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ole ole ole doooooooooooooooos gaat naar huis feestje |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
de doos er uit en huubke over 10 dg weg stemmen jappio brian amanda hou de kop koel jullie kunnen het GEWELDIG DIT |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
als dat zou kunnen het is te hopen dat die drie eens samen gaan werken kan die kikker echt over 10 dagen eruit zijn |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
waarom mogen we weer niets zien..... dit is het echte spel RTL,TALPA |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
reetje076 dat zou toch geweldig zijn of niet dan super en ik denk dat ,dat ook gebeurd gezien hoe kikker tegen jappio net stond te schelden je weet wel zal het niet herhalen het begon van krijg jij de K |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
nee clair moet pakken van fam die zitten met zijn alle al klaar in de auto om de te halen maar ze zal van huubje en de redaktie wel niet mogen gaad net als met nadia |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
JA WAS HIJ OOK NIETNORMAAL MAAR BARBIE POP WAS GOED OVERSTUUR |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat hij de laatste dagen mensen heeft toegewenst hadden ze hem er allang uit moeten gooien. Echt niet normaal net wat hij zelf zegt: hij heeft een verrot karakter. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hij is zeker helemaal verot en als ie echt van haar houd en zou ze naar huis gaan dan moet ie meegaan dan is het echte liefde |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Hij geeft echt niks om haar,allemaal spel joh.Als het echte liefde is wacht hij met trouwen als ze eruit zijn. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ja jullie hebben allebei gelijk. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik twijfel dat Claire mee naar huis gaat. Dat kind is blind voor Huub, ik heb het echt met haar te doen. Triest, triest en nog eens triest. Ome Twan zei heel duidelijk dat het thuis niet goed gaat, begrijpelijk. De ene broer vindt het schitterend en de andere is woest. Vader geeft zijn zegen en de rest van de familie zegt Huub niet te vertrouwen. Anouk durf niet te zeggen wat ze daadwerkelijk denkt. Wat een zooitje. Chips zeg, ik moet mijn praktijk uitbreiden. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
die doos zal niet van huubje en de redaktie mogen he net als met nadia toen en haar fam.nu terecht gaven toch zelf toesteming om de trouwen dan hadden ze haar dinsdag in de auto moeten trekken toen was ze in tilburg maar ik denk ze spelen mee die fam. en buren er nu ook een paar centjes mee moeten ook eens naar hun eigen huwelijk kijken staat ook op wankele heeft clair zelf in de kooi verteld en papie ron zit ook graag in de kroeg meer dronken in zijn leven als nuchter |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
huubke zal er alles aan doen om haar in de villa te houden. echt alles,want als zij naar huis gaat kan hij de koffers over 10dg pakken,daarom moet ze blijven van huubke, want huubke is de baas ozo |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zeker weten Lisbeth. Dinsdag moet ik college geven, nou reken maar dat ik dit alles zal gebruiken. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker moet dat want als het echte liefde is gaat hij met die doos mee maar ik denk wat ernu gebeurt het genen is waarom zei in de kooi kwam dat was het doel en haar fam.neemt er ook een staartje van mee |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
inpakken en weg wezen allebij opgeruimt staat netjes zou wel een actie zijn als de fam.voor de poort staat of eruit rijd dan zien we nog eens wat en dan mag het op de voorpagina |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
zouden we echt nog iets zien? nee, wel betalen. echt balen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
mrs.B Ik heb deze enge dingen vorig jaar voorspeld.Ik ben zelf ziek dus kon ik alles volgen. Het was te eng voor woorden wel ging het later duidelijk op een spel lijken. Oh we gaan weer terug naar de streams. Succes morgen Mrs.B |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ze laat zich ompraten door Huub. Ze zegt dat ze blijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Kan liefde zoooooooooo blind zijn. Of hoe dom kan je zijn. Ik zou uw college wel willen bijwonen.(grapje) Ben wel erg benieuwd naar de reacties eerlijk gezegt. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
even aandikken met piano. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dinsdagavond zal ik de reacties vertellen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Die vader van Claire zit ook een partij te huichelen ik weet niet wat de buren hebben gedaan. En dan zeggen : "Je ziet er goed uit", terwijl ze er niet uitziet. Dus...............de appel valt niet ver van de boom. dom,dom,dom. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa hooooooooooooooor Jaap heeft het gedaan. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: HEB IK AL GEDAAN ZIT NU OVER DE 600 SMSJES NIET NORMAAL DIT VERDIENT HIJ ECHT NIET |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Nee, en nu schuift de heer Claire alles in Jaap zijn schoenen hij kijkt zeker net niet als Huub mensen de dood in wenst. Huub keurd alles af van Jaap maar hij geeft zelf de opdracht. Van de vader van Claire mag Huub alles zeggen, dan is het spel. Als Jaap binnen zou komen zou hij Jaap even in elkaar rammen. Nou Huub heeft zijn vriend gevonden. Allebei gestoord. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 21:57 schreef lisbeth het volgende:Nee, en nu schuift de heer Claire alles in Jaap zijn schoenen hij kijkt zeker net niet als Huub mensen de dood in wenst. Huub keurd alles af van Jaap maar hij geeft zelf de opdracht. Van de vader van Claire mag Huub alles zeggen, dan is het spel. Als Jaap binnen zou komen zou hij Jaap even in elkaar rammen. Nou Huub heeft zijn vriend gevonden. Allebei gestoord. eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Huub zichzelf voor dat soort uitspraken niet ging verontschuldigen zei hij net omdat hij het ook gedaan heeft! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja en nu zegt die drop.... "Dit is mooie TV". Maar hij stottert als een gek. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
ik heb even gekeken maar hij zat weer mooi toneel te spelen. lachen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: JA MAAR TOCH ERG DAT HIJ DIT MOEST DOEN VIND JE NIET |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
ongelooflijk, maar hij doet het zo erg goed, hij geeft meteen die smurf een lesje dat je in de kooi niet alles kunt roepen en wel degelijk rekening kunt houden met de mensen er buiten |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 09:38 schreef tino het volgende:ongelooflijk, maar hij doet het zo erg goed, hij geeft meteen die smurf een lesje dat je in de kooi niet alles kunt roepen en wel degelijk rekening kunt houden met de mensen er buiten ja maar als die kikker dat ook een keer zou doen maar dat gebeurd nooit |
|
|
|