|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Collect-call voor Claire!
Claire ontvangt een collect-call van haar oom Twan. Haar oom is heel duidelijk en zegt meteen waar het op staat. "Vanavond moet je je koffer pakken en we komen je vanavond halen. Ik bel niet voor niks. Ik heb het beste met je voor. Je hebt zo goed mogelijk gespeeld", zegt Claires oom. "Je moet er een einde aan maken. Buiten gaat het niet goed. Het gaat helemaal niet goed met de familie. Ik wil je vanavond behoeden voor je grote fouten. Iedereen zit in de auto om je te komen halen", vervolgt oom Twan zijn verhaal. "Toen je viel met de scooter was ik voor je. En nu ben ik er ook voor je. Ik bel niet voor niks!", probeert de oom van Claire tot haar door te dringen. Wat zal de Tilburgse beslissen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Ik vind het wel balen, van die streamlocks.. Kom op zeg, ik betaal daar toch niet voor niets voor ? :P
Ik wil weten wat er nu allemaal aan de hand is. Blijf ons maar op de hoogte houden van de nieuwsposts dan. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Van mij mag ze gaan hoor,je mist er toch niks aan. |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Jawel, de comoties om haar heen zijn altijd prachtig. Ook dit nu weer! Ze word belachelijk gemaakt omdat ze het spel niet kan spelen. Ik zal nog wel even met spanning kijken vanavond. als ze weer gaan streamen want hier schiet ik niet veel mee op :P |
|
|
|
|
jackyass
|
|
|
cker kut van die streamlocks |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nou ik lees hier de laatste nieuwtjes wel,hou ons op de hoogte oke.Ik wil wel eens weten of ze echt opgehaald wordt. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
effe voor alle duidelijkheid dit was geen oom maar haar vader en wat ik wel heel erg voor haar vind is dat haar eigen vader zegt even tussen jou en mij maar je speelt je spel niet goed ooh wat erg voor haar niet slim vadertje |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hoe weetje dat het de oom van Claire niet was ? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
die stem en wat barbie met die kikker bij de piano zei daaruit en de stem is precies die vader dus ja |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap zet extra stoelen in de computerkamer (die naast Jaaps slaapkamer) en Amanda en Brian nemen ook plaats.
Wat gaat er gebeuren??? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jaap is aan het solliciteren en wel naar een Oscar. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: goed he wat hij zegt maar hij moet van talpa zeggen dat hij niet een uitspraak van de moeder van barbie terugmoet nemen hahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dit krommer dan krom. Jaap MOET zijn uitlatingen over de moeder van Claire terugnemen. Maar hoe zit het dan met de uitlatingen van Huub over Brian zijn moeder ? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Belachelijk dat hij dat moet doen pfff die kikker zegt het zo vaak en voor die achterlijk tering barbie moeder een excusses aanbieden nou ik hoop dat jaap nog meer gaat knallen ik ben al over me smsjes heen gegaan zit nu op 500 smsjes |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 21:17 schreef Mrs.B het volgende:Dit krommer dan krom. Jaap MOET zijn uitlatingen over de moeder van Claire terugnemen. Maar hoe zit het dan met de uitlatingen van Huub over Brian zijn moeder ? dat bedoel ik nou |
|
|
|
|
sandwitch
|
|
|
jeetje je zou het bijna geloven, niet dus |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
wahhhhhhhhhhhhhhhhohh die vader is er zo erg niet normaal |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En nu hopen dat pa zijn gezond verstand gebruikt en zijn dochter meeneemt. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
welke fans dan zeker bij nowfuckinglive zeker niet hier bah achterlijk |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
dit is niet normaal bij lieke is dat ook nog niet gebeurd |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
De naam Sly is gevallen en wel uit de mond van Pa. Foutje |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Talpa en die familie is EEN GROTE KL'TE-ZOOI, DE KIKKER MAG ALLES, DAAR ZIJN ZE BANG VOOR EN ZIJN FAMILIE, WAT EEN STELLETJE OPLICHTERS. PETJE AF VOOR JAAP.....BRIAN EN AMANDA, DIE BLIJVEN TENMINSTE RUSTIG. |
|
|
|