BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire spreekt oom Twan!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 13 april 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire spreekt oom Twan!

Claire ontvangt een collect-call van haar oom Twan. Haar oom is heel duidelijk en zegt meteen waar het op staat. "Vanavond moet je je koffer pakken en we komen je vanavond halen. Ik bel niet voor niks. Ik heb het beste met je voor. Je hebt zo goed mogelijk gespeeld", zegt Claires oom. "Je moet er een einde aan maken. Buiten gaat het niet goed. Het gaat helemaal niet goed met de familie. Ik wil je vanavond behoeden voor je grote fouten. Iedereen zit in de auto om je te komen halen", vervolgt oom Twan zijn verhaal. "Toen je viel met de scooter was ik voor je. En nu ben ik er ook voor je. Ik bel niet voor niks!", probeert de oom van Claire tot haar door te dringen. Wat zal de Tilburgse beslissen?

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 20:49   quote  deeplink  
effe voor alle duidelijkheid dit was geen oom maar haar vader en wat ik wel heel erg voor haar vind is dat haar eigen vader zegt even tussen jou en mij maar je speelt je spel niet goed ooh wat erg voor haar niet slim vadertje
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 09:44   quote  deeplink  
ze wordt weer eens te kijk gezet door haar eigen vader, van je familie moet je het maar hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire spreekt oom Twan!

0.0050618