BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire blijft in de Villa!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 13 april 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Claire blijft in de Villa!

Huub en Claire praten in de Chill Room over het mogelijke vertrek van Claire. "Wat wil je, dat is het meest belangrijk", zegt Huub tegen zijn aanstaande. "Ik wil dat mijn ouders het meer begrijpen. Ik wil dat dit opgelost wordt", antwoordt Claire. Huub geeft aan dat hij dit snapt maar hij weet ook dat er knopen doorgehakt moeten worden. "Er moet een beslissing genomen worden. Wil je het huwelijk afblazen?", vraagt hij onzeker aan zijn meisje. "Dat wil ik niet. Ik wil blijven", zegt Claire heel stellig. Het stel vliegt elkaar in de armen. Dat is dan duidelijk!

bron: tien.tv
grissom
 grissom - zondag 13 april 2008 - 20:36   quote  deeplink  
OMG,nee toch he.Mens gaat toch heen,je hebt daar niks meer te zoeken joh.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 20:49   quote  deeplink  
effe voor alle duidelijkheid dit was geen oom maar haar vader en wat ik wel heel erg voor haar vind is dat haar eigen vader zegt even tussen jou en mij maar je speelt je spel niet goed ooh wat erg voor haar niet slim vadertje
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 09:49   quote  deeplink  
ik wil die verhouding straks wel eens zien tussen dombo en haar familie en tussen de kikker die dit allemaal in het werk heeft gezet en haar familie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Claire blijft in de Villa!

0.0032420