|
|
Boudewijn
|
|
|
BWAHAHAHAHA
Jaap moet van de familie van Claire (met name de moeder van Claire) z'n excuses maken. Hij zit nu in de computerkamer een monoloog te houden richting de streamers!
Wat een zielige vertoning van de familie van Claire! Ze wisten goed vantevoren waar Clairtje in zou komen en ze zouden heel goed moeten weten hoe Claire in elkaar steekt, dus dat ze zo naief is als de pest en dat ze een zeer makkelijke prooi zou zijn voor Huub die haar binnen 5 minuten kan ompraten! |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
nou dan mag huubke heel veel mensen zijn excuses wel aanbieden .wat heeft hij wel niet gezegt over de fam van nathasia,amanada,brian enz,enz |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
kan iemand een banner maken met 'waar we wachten op de excuses van Huub aan de moeder van Amanda'???
dan plaatst ik die op de frontpage! :) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
ja inderdaad niet normaal die vader kan ook liegen zeg iedereen mag barbie nou goed lezen vader |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
ik ben wit heet van dit heb er geen woorden voor dat talpa dit toestaat.dit muisje krijgt nog een staartje. net wat je zegt boudewijn hoe heeft hij amanda wel niet beschadigd dit is heel vies .......... |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
laat het nu die kikker dan ook maar eens voor de camera zeggen naar al die mensen wat hij ze voor ziektes gunt niet normaal maar het is huubke he en haar papa moet wat doen he voor zijn vrouw zijn eigen huwelijk te redden japio door gaan zo hoeveel geld heeft haar papie meegebracht of zwartskop |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
HAHAHA
Huub zou zogenaamd geregeld hebben dat die moeder meemag met Claire voor de trouwjurk, dat hij daar 300 contactpunten voor betaald heeft, maar het blijkt dus wel even anders te zijn!
HUUB LIEGT HET WEER EENS AAN ELKAAR! |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
wat ik nu hoor van haar vader dat zij met haar moeder nu een trouwjurk gaat uitzoeken en niet met amanda |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 21:41 schreef moesie het volgende:wat ik nu hoor van haar vader dat zij met haar moeder nu een trouwjurk gaat uitzoeken en niet met amanda JA NIET NORMA AL TOCH |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 21:41 schreef moesie het volgende:wat ik nu hoor van haar vader dat zij met haar moeder nu een trouwjurk gaat uitzoeken en niet met amanda ja, dat moet ie nog regelen en dat komt helemaal goed zegt die vader!
Ik hoop dat Amanda zich dit niet zomaar laat gebeuren!! |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja papie kan dreigen he want brammetje werkt voor thalpa he dreigen met trouwjurk alleen haar mama mag mee zak in de strond daar allemaal in tilburg |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 21:42 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja, dat moet ie nog regelen en dat komt helemaal goed zegt die vader! Ik hoop dat Amanda zich dit niet zomaar laat gebeuren!! ZO DAT HOOP IK OOK ECHT |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Papa Claire manipuleert de buren,en nu mag hij uitmaken hoe het moet??? Als CLaire,of die vader het niet trekt???Da gaat ze toch lekker naar huis??? Er zijn wel ergere dingen gebeurt,en is Huub ff vergeten wat hij allemaal over de moeders van alle bewoners heeft gezegd?? En dat kan allemaal wel zonder slag of stoot?? Die andere miljonairs hebben toen toch ook niet gelijk hun ouders erbij gehaald,net als BABY Claire??? |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
dus laat ik het maar plat zegen hun mogen alles zegen dood ,kanker en alles..... en een ander weer helemaal niets |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 22:04 schreef moesie het volgende:dus laat ik het maar plat zegen hun mogen alles zegen dood ,kanker en alles..... en een ander weer helemaal niets KENBAAR WEL JA EN DIE LIEVE REACTIES KWAMEN ALLEEN VAN NOWFUCKINGLIVE NIET NORMAAL WAT IS DIE KIKKER EEN STINK HOND ZEG |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
JEZUS BELACHELIJK DIE VADER ZEGT JE ZEI ZELF RON ZORG VOOR MIJ DAT WE DE KOPPEN HALEN NIET NORMAAL BAH |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
JEZUS DIE STINK KABOUTER GAAT NU ZO PRATEN OVER JAAP ECHT STEM OP JAAP[ |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
lieve mensen, hier komt nog wat achteraan vergeet dat niet,dat dit muisje nog een lang staartje zal hebben.geloof me op al die mensen die hij huubke heeft gekwetst |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 22:26 schreef moesie het volgende:lieve mensen, hier komt nog wat achteraan vergeet dat niet,dat dit muisje nog een lang staartje zal hebben.geloof me op al die mensen die hij huubke heeft gekwetst NOU NEE HOOR IS TOCH NIET NORMAAL HIJ HEEFT NOOIT ZIJN EXCUSSES AANGEBODEN DE ZAK STEM 3040 JAAP ANDERS AMANDA BRAIN MAAR NIET VOOR DIE PIJPSLET EN KIKKER |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 22:26 schreef moesie het volgende:lieve mensen, hier komt nog wat achteraan vergeet dat niet,dat dit muisje nog een lang staartje zal hebben.geloof me op al die mensen die hij heeft gekwetst geloof me |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: IK HOOP HET ECHT DAT ZO IS |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Kan Huub nu ook even een 2 uur durend excuus doen aan iedereen die hij heeft beledigd??? Oh nee,Papa van Claire moet Huub en Claire's bruiloft uit de wind houden,want die 2 zijn zooooooo zielig???
Ik hoop dat Huub zichzelf nog tegenkomt na de kooi!!! |
|
|
|