BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap gedwongen tot excuses?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:16   quote  deeplink  
Jaap bied publiekelijk excuses aan, aan Claires Ouders, Waar blijft het spel? Betekent dit dat Claire en Huub nu excuses aan Amanda's moeder moeten maken? we zijn benieuwd en wachten af.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Toch fucking niet normaal hoe belachelijk zijn die ouders niet normaal hoor ik heb dat nog nooit meegemaakt dat een fam. zo achterlijk doet als die van barbie
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Toch fucking niet normaal hoe belachelijk zijn die ouders niet normaal hoor ik heb dat nog nooit meegemaakt dat een fam. zo achterlijk doet als die van barbie
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Wat een vuilakkerij, ongelooflijk, kijk wat er allemaal gezegd is over Brian en zijn Familie Huub en zijn famailie, Amanda en haar familie, Eric, Natasia, en nu dit? hoeveel heeft de familie van Claire nu voor het zeggen? of is dit uit angst voor Huubs Familie en achterban? die nu bang zijn vor het hachie van Huub? geef en spui je mening!
aanpassen
 aanpassen - zondag 13 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
Belachelijk??? Ooit gezien wat Jaap geroepen heeft over de moeder van Claire?????!!!!! Claire zit in het spel en niet haar moeder. Wat Jaap over haar moeder heeft gezien met vaginaal dit end at dat gaat gewoon te ver.Dat is heel wat erger dan wat er in het verleden allemaal geroepen is. Ik vind iemand een Hoer noemen iets heel anders dan wat Jaap gezegd heeft. DAT GAAT TE VER!!!! Ookal ben ik een superfan van Jaap....Jaap is gewoon te ver gegaan met zn uitspraken!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 april 2008 - 21:25   quote  deeplink  
Oh en nu zegt die vader ook nog eventjes dat dinsdag alleen d'r moeder meegaat!

Nou... laten we eens een actie opzetten en Talpa en RTL en de Telegraaf gaan bellen waarom dit nu ineens kan!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:25 schreef Nathalie_21 het volgende:
Belachelijk??? Ooit gezien wat Jaap geroepen heeft over de moeder van Claire?????!!!!! Claire zit in het spel en niet haar moeder. Wat Jaap over haar moeder heeft gezien met vaginaal dit end at dat gaat gewoon te ver.Dat is heel wat erger dan wat er in het verleden allemaal geroepen is. Ik vind iemand een Hoer noemen iets heel anders dan wat Jaap gezegd heeft. DAT GAAT TE VER!!!! Ookal ben ik een superfan van Jaap....Jaap is gewoon te ver gegaan met zn uitspraken!!
Kom Op, kijk eens goed naar de kooi, en let dan op wat de andere gezegd heben over iedereen kijk nogmaals naar een Natasia, en kijk naar Een Eric, een Brian, een Jaap zelf, een Huub niet de minste. dus nu niet janken omdat Jaap zegt mamma Claire vaginaal te nemen en van achteren kom op, heel Nederland staat op zijn kop, die vent is geestelijk ziek. die familie is geestelijk ziek.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:25 schreef Boudewijn het volgende:

Nou... laten we eens een actie opzetten en Talpa en RTL en de Telegraaf gaan bellen waarom dit nu ineens kan!
Heel graag, Boudwijn, nu ineens bang van Oom Twan? kom op zeg, iedereen is neer gesabeld door Huub. om maar ie4ts te zeggen, ik vind dat we nu massal voor Jaap moeten kiezen, een super aktie aan mails sturen voor Jaap. Hij moet verdomme zijn excuses aanbieden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Joseba@headliner --
devil
 devil - zondag 13 april 2008 - 21:34   quote  deeplink  
volgens mij ,is dit een grote stunt,voor claire,door haar vader
uitgedacht,hij namelijk de uitspraak doet dat dit ook nog gunstig uit kan pakken
voor claire(hoop medeleven voor claire)dus hoger in de p.pol,we zullen zien
in ieder geval geen punten van mij voor huub en claire
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 april 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:25 schreef Nathalie_21 het volgende:
Het komt van Jaap!!!

Daar is eigenlijk alles al mee gezegd, maar Huubs uitspraken zijn vele vele vele malen erger geweest!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:25 schreef Boudewijn het volgende:

ach ik heb al 802 mailtjes naar ze gestuurd maar helpt niks
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 april 2008 - 21:36   quote  deeplink  
Kan iemand een banner maken met 'Waar we wachten op de excuses van Huub aan Amanda's moeder'???

dan plaats ik die op de frontpage!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Boudewijn --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het komt van Jaap!!!

Daar is eigenlijk alles al mee gezegd, maar Huubs uitspraken zijn vele vele vele malen erger geweest!
helemaal mee eens
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Boudewijn, mijn steun heb je.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:38   quote  deeplink  
wat the fuck heeft Jaap gezegd? dat hij Claire moeder van chteren zou nemen? geluk dat Huub het niet gezegd heeft? die had wel ergere dingen gezegd.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:39   quote  deeplink  
ONze steun heb je!!!!!!!!!!!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:38 schreef Mrs.B het volgende:
Boudewijn, mijn steun heb je.
OOK DIE VAN MIJN
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:43   quote  deeplink  
ook die van ons. we zijn helemaal over de zeik hier, die kutkabouter mag alles en nu word Fucking Jaap bedreigd dor de familie van Claire?????????????????????????????????????????????????????????????????? kom op fans doe er iets aan.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Boudewijn, ook melden dat Huub toen hij Jaap zijn uitspraak las er hartelijk om moest lachen. Er zullen ongetwijfeld video beelden van zijn.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:43 schreef Mrs.B het volgende:
Boudewijn, ook melden dat Huub toen hij Jaap zijn uitspraak las er hartelijk om moest lachen. Er zullen ongetwijfeld video beelden van zijn.
ZO EN HOE
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:46   quote  deeplink  
het moet afgelopen zijn nu. Jaap moet nu gewroken worden en snel!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 21:52   quote  deeplink  
ik zit met kromme tenen te luisteren. Wat is Huub toch een S.O.B.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:54   quote  deeplink  
weet iemand hoe er op geen leven is gereageerd?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:55   quote  deeplink  
een vieze huichelaar mrs B, hij zou nu moeten zegen wat hij allemaal verteld en gezegd heeft over Brians moeder over eric zijn moeder, over Natasia over Amanda's vader

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 april 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:54 schreef izzie het volgende:
weet iemand hoe er op geen leven is gereageerd?
die site is een beetje traag geworden omdat ze iets meer bezoekers dan normaal te verwerken krijgen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:52 schreef Mrs.B het volgende:
ik zit met kromme tenen te luisteren. Wat is Huub toch een S.O.B.
ZO IK MAAK ME ZO KWAAD ECHT NIET NORMAAL ZO NIET EERLIJK ECHT IK BEN ZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMOO KWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD STEM 3040 VOOR JAAP ANDERS VOOR AMANDA EN BRAIN MAAR BESLIST NIET VOOR KIKKER EN MISLUKTE BARBIE MET LITTEKENS IK GUN HET ZE NIET
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

die site is een beetje traag geworden omdat ze iets meer bezoekers dan normaal te verwerken krijgen.
WELK SITE??/
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 april 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:56 schreef Merty het volgende:

[..]

WELK SITE??/
nowlive
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:58   quote  deeplink  
weet men hier nog hoe boos Kenneth was? toen Huub dingen zei over Brians moeder? ton was Nowlive te klein
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nowlive
men ontvNGT AL MAANDEN GEEN GASTEN
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

nowlive
ACH SORRY MAAR IK BEN ZO BOOS EN NIET BIJ VIND HET ZO GEMEEN JAAP GO 3040 ANDERS BRAIN OF AMANDA MAAKT NIET BEHALVE DIE PIJPBEK EN DIE SOA KOP KIKKER
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

nowlive
ACH SORRY MAAR IK BEN ZO BOOS EN NIET BIJ VIND HET ZO GEMEEN JAAP GO 3040 ANDERS BRAIN OF AMANDA MAAKT NIET BEHALVE DIE PIJPBEK EN DIE SOA KOP KIKKER
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 april 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:59 schreef izzie het volgende:

[..]

men ontvNGT AL MAANDEN GEEN GASTEN
ze hebben daarom juist gast-bezoekers uitgesloten van het bekijken van de site want de server trekt het anders niet.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 21:58 schreef izzie het volgende:
weet men hier nog hoe boos Kenneth was? toen Huub dingen zei over Brians moeder? ton was Nowlive te klein
JA MAAR TKENNETH MOCHT OOK NIET LANGS KOMEN ECHT IK ZWEER HET IK GA NIET NAAR DE TROUWDAG KIJKEN EN OOK NIET STREAMEN GEWOON OMDAT IK ZE GEEN KIJKCIJFERS GUN OOK AL IK WEET IK DAT JAAP IETS GA DOEN MAAR TOCH ZIE DAAR NAAR WEL
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 22:00 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ze hebben daarom juist gast-bezoekers uitgesloten van het bekijken van de site want de server trekt het anders niet.
Nee Boudewijn, ze hebben gasten uitgesloten zodat dingen ( lees verzinsels) niet op andere sites terug komen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 13 april 2008 - 22:03   quote  deeplink  
men heeft daar zijn eigen versie van de waarheid.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 13 april 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2008 - 22:03 schreef Xanne het volgende:
men heeft daar zijn eigen versie van de waarheid.
DAT IS HELEMAAL WAAR
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 13 april 2008 - 22:04   quote  deeplink  
Boudewijn, ik ben niet welkom op Nolife. Maaaar via een omweg kan ik de verslagen lezen, de reacties niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2008 door Mrs.B@headline --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 13 april 2008 - 22:15   quote  deeplink  
FILMPJE van Jaaps excuses:

Jaap gedwongen zijn excuses te maken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Jaap gedwongen tot excuses?

0.0061900