|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire ziet haar vader...
Claire wordt naar het kantoor geroepen omdat haar vader is gearriveerd. Zodra ze hem ziet, vliegt ze hem in de armen. "Wat een artikel hè?", zegt haar vader. Snikkend vraagt Claire om opheldering. "Lieverd, Als jij wil trouwen, ga je trouwen. Er is heel veel gebeurd buiten waar jij geen weet van hebt", legt hij zijn dochter uit. Claires vader vertelt dat bepaalde personen ook uitspraken hebben gedaan over hem en Claires moeder. "Er worden dingen gezegd. Ik ben heel boos geweest en toen ben ik gebeld. Ik heb toen veel gezegd tegen de krant", gaat haar vader verder. Claire geeft aan dat ze het heel vervelend vindt maar dat ze het zich niet had gerealiseerd wat haar verblijf in de Kooi allemaal te weeg zou brengen. "Het maakt niet uit lieverd. Dingen zijn nu uitgesproken, er zijn excuses gemaakt en jij hebt nergens schuld aan", stelt de vader van Claire zijn lieve dochter te rust. Claire is duidelijk opgelucht dat ze haar vader heeft gesproken!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
papa moet de kolen uit het vuur halen voor Claire....jammer,en dit spel is nu echt gedoemd tot mislukken!!! Claire moet door haar vader geholpen worden,omdat ze het anders niet trekt.... Jaap's excuus is terecht,maar moet ook Huub ook zijn excuus niet aan die vader maken,omdat hij er om gelachen heeft wat Jaap zei?? Huub moet nog wel wat meer ewxcuus maken....aan heel veel mensen,en bevolkingsgroepen!!! En nu een telefoonverkopers lulpraatje tegen die vader!!! Politiek correcte prietpraat!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 21:55 schreef Nikos het volgende:papa moet de kolen uit het vuur halen voor Claire....jammer,en dit spel is nu echt gedoemd tot mislukken!!! Claire moet door haar vader geholpen worden,omdat ze het anders niet trekt.... Jaap's excuus is terecht,maar moet ook Huub ook zijn excuus niet aan die vader maken,omdat hij er om gelachen heeft wat Jaap zei?? Huub moet nog wel wat meer ewxcuus maken....aan heel veel mensen,en bevolkingsgroepen!!! En nu een telefoonverkopers lulpraatje tegen die vader!!! Politiek correcte prietpraat!!! wanneer was dat dat Huub zo moest lachen? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: TOEN ZE OP DE DAK DE KOPIE EN WAT JAAP EN AMANDA EN BRAIN ZEIDEN |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
mee toen hij het zei op het dak....en Huub lachte zelfs om het feit dat papa claire in de krant stond,en keurde het toen Claire erom moest huilen direct af......Huub is onoprecht en schuilt zich nu achter de regie..... |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Alle terror op de bruiloft zal nu ook wel niet meer mogen....papa van Claire maakt uit wat er gebeurt??? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dit is tenminste een vader die voor zijn vrouw en kinderen op komt , dit is met recht abnormaal, zeker niet normaal, hoe zijn vrouw uitgemaakt is door jaap ,vader en familie van clair perfect hoe jullie hebben gehandeld,ik zou het zelfde gedaan hebben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 22:42 schreef frans-06 het volgende:dit is tenminste een vader die voor zijn vrouw en kinderen op komt , dit is met recht abnormaal, zeker niet normaal, hoe zijn vrouw uitgemaakt is door jaap ,vader en familie van clair perfect hoe jullie hebben gehandeld,ik zou het zelfde gedaan hebben Als die vader echt achter z'n mening staat dan had hij Huub meteen moeten hoeken want ons aller Huubje heeft veel vaker vele malen ergere uitspraken gedaan!
Nee... die vader is heel erg hypocriet door Huub niets kwalijk te nemen! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
hypocriet,dat is het woord....papa doet ook alles voor tv.hij zal wel veel geld beuren voor dit verhaaltje!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hypocriet, net als Talpa, door dit toe te staan, weer een hand boven het hoofd van Huub, want huub had er gegarandeerd uitgegaan in April, dat moest Talpa koste wat het kost voorkomen, varkens, het scherp van de snede? my ass, dit mes snijd maar 1 kant op. dat is niet de kant waar er spaanders mogen vallen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 22:57 schreef Nikos het volgende:alleen wel kinderachtig,dat een volwassen man,een volwassen meid moet vetellen hoe het moet,omdat ze er zelf niks van snapt,en zeker de verkeerde beslissing gaat maken!!! Ik hoop dat man weer genog mediageilheid heeft mogen opvangen voor de rest van de DGK, want die kop kan ik nu al niet meer zien. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 22:52 schreef frans-06 het volgende:daar kan die stoephoer haar familie nog wat van leren,haar ouwe moer heeft ze laten vallen als een baksteen, dat is het verschil tussen surogaat ouders of echte ouders die werkelijk om hun kinderen geven en uit liefde verwekt zijn Je hebt geen idee hoe het zit met Amanda d'r moeder. Als een volwassen zich op deze manier uitlaat over een meisje van 20, ben je slecht. Je hebt geen respect voor kinderen, want dat is Amanda, nog een kind. Ongeacht wat voor keuzes ze gemaakt heeft. Ik zou je kop willen zien als ooit uitlekt WIE Amanda d'r moeder is. Bah, ik walg van je. En die gratis consult kan je op buik schrijven. Blijf maar een gefrustreerd mannetje. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:08 schreef Mrs.B het volgende:[..] Je hebt geen idee hoe het zit met Amanda d'r moeder. Als een volwassen zich op deze manier uitlaat over een meisje van 20, ben je slecht. Je hebt geen respect voor kinderen, want dat is Amanda, nog een kind. Ongeacht wat voor keuzes ze gemaakt heeft. Ik zou je kop willen zien als ooit uitlekt WIE Amanda d'r moeder is. Bah, ik walg van je. En die gratis consult kan je op buik schrijven. Blijf maar een gefrustreerd mannetje. [/quote EN JE WOU ZO IEMAND EEN GRATIS CONSULT GEVEN WAT HIJ HEEFT GELD ZAT TOCH LAAT MENSEN VOOR ZICH WERKEN ZWART DUS LAAT HEM VET BETALEN . |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik ben GEEN BEWONER dus heb ik met jullie niets te maken, als je het niet bevalt moet je niet op mij reageren, maar jullie doen niets anders,en ik schrijf zo het is ,izzie lees zelf eens even na wat jij allemaal schrijft, je hebt om precies te zijn 108 maal gereageert,eerst om mij uit mijn tent te lokken en als ik dan reageer is het bal ,dus is het jouw probleem en niet het mijne, ga gezellig naar nowlive,daar zal je wel niet welkom zijn,dat gebeurd meestal met de huub haters ,dus wat denk jij mij ff de les te lezen moet jij toch van hogere huizen komen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Merty; ik heb net zitten sms-en. 60 euries. 20 voor Jaap, 20 voor Amanda en 20 voor Brian. Nooit gedacht dat ik dit zou doen maar dit is puur om een boodschap te sturen. Als Ze ineens omhoog schieten in de poll, zegt dat heel wat. Ja, ik weet, sms-en is geld voor Talpaproducties en toch heb ik het gedaan. Voor deze ene keer. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:18 schreef Mrs.B het volgende:Merty; ik heb net zitten sms-en. 60 euries. 20 voor Jaap, 20 voor Amanda en 20 voor Brian. Nooit gedacht dat ik dit zou doen maar dit is puur om een boodschap te sturen. Als Ze ineens omhoog schieten in de poll, zegt dat heel wat. Ja, ik weet, sms-en is geld voor Talpaproducties en toch heb ik het gedaan. Voor deze ene keer. GEWELDIG NOU IK MOET WEL BIJ BETALEN MAAR MAAKT ME NIET UIT IK GA TOT DUIZEND VERSPREID OVER JAAP JAAP NATUURLIJK DE MEESTE EN DE REST VOOR AMANDA EN BRAIN |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
top mensen heb ik ook al gedaan heb er ook al voor 20euries tegen aan gegooid JAAP ,AMANDA en BRIAN |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:25 schreef moesie het volgende:top mensen heb ik ook al gedaan heb er ook al voor 20euries tegen aan gegooid JAAP ,AMANDA en BRIAN SUPER JULLIE KUNNEN HET DIE ENE KEER IS TOCH DE LAATSTE KEER VOOR HET STEMMEN DUS TJA |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:31 schreef Mrs.B het volgende:Guys, ik ga aan het werk.Wat opdrachten schrijven voor dinsdag. En Frans, jij wordt mijn voorbeeld met als koptekst: Wat is hier mis. Nighty night iedereen. FIJNE AVOND SLAAP LEKKER |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
als jullie zo door gaan met sms-en dan kom je vanzelf wel in de schuldsanering terecht,er is er maar een die lacht en dat is john de mol hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:36 schreef frans-06 het volgende:als jullie zo door gaan met sms-en dan kom je vanzelf wel in de schuldsanering terecht,er is er maar een die lacht en dat is john de mol hahahaha GOEDE EIGEN ZAAK LOOPT ALLES GOED HOOR MAAK JE GEEN ZORGEN MAAR BEDANK DAT JE ZO MET ONS MEE LEEFT |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
mrs,b je kan beter als koptekst gebruiken hoe debiel iemand kan zijn om voor 60 euries te sms-en ga maar bij jou zelf ten rade lijkt mij een biezonder goed plan |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
ja Merty, dat wil ik ook even kwijt, frans top dat je zo aan je medemens denkt zit er toch een klein beetje goedheid in je hart |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:44 schreef frans-06 het volgende:mrs,b je kan beter als koptekst gebruiken hoe debiel iemand kan zijn om voor 60 euries te sms-en ga maar jou zelf ten rade lijkt mij een biezonder goed plan TJA WAT NOWFUCKINGLIVE KAN KAN IK OOK ZO IS HET MAAR |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
zo eben een sms bom losgelaten op Jaapio, de touwtjes voor Talpa, lach maar een eind weg. Talpa, maar verdomd dat Jaap op nummer 2 of drie komt te staan. op zijn minst. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:08 schreef Mrs.B het volgende:[..] Je hebt geen idee hoe het zit met Amanda d'r moeder. Als een volwassen zich op deze manier uitlaat over een meisje van 20, ben je slecht. Je hebt geen respect voor kinderen, want dat is Amanda, nog een kind. Ongeacht wat voor keuzes ze gemaakt heeft. Ik zou je kop willen zien als ooit uitlekt WIE Amanda d'r moeder is. Bah, ik walg van je. En die gratis consult kan je op buik schrijven. Blijf maar een gefrustreerd mannetje. heel goed geschreven, hij moest nu eindelijk maar eens in de ban. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
007 reageert een enkele keer op de bewonders van DGK en het merendeel is hij aan het schelden op schrijvers van dit forum en maakt ze voor alles en nog wat uit, dat is helaas de geestelijke beperking van deze man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door tino -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik vind het net Hans Wiegel. met dat uitgelubberde kwallen bekkie en polleke piekhaar. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
alleen wat minder verstandig... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pino als er eenis die GEEN respect heeft voor haar kinderen is het die moeder van die del,als jij ook zo bent voor jou kinderen dan ben jij het ook niet waard,en pino even voor de goede orde het is geen BEPREKING maar BEPERKING dank je wel frans |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dank je wel frens, ik ben met tikken vaak sneller dan het geluid, daardoor komt het, maar het is verbeterd hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door tino -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pino je bent geweldig? dan ben je toch nog ergens goed in |
|
|
|