|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Jaap biedt zijn excuses aan!
Jaap heeft een moment van bezinning en wil graag zijn excuses aanbieden voor enkele uitspraken die hij heeft gedaan. Terwijl hij in de Private Room zit, brandt hij los. "Als iets heel erg in mij zit dan ben ik een onwijze doordraver. Dat kan vaak te ver gaan. Ik maak er grapjes over en doe alsof ik psychisch gestoord terwijl ik dat niet ben. Ik voel me echter niet helemaal relaxed. Ik heb het abnormaal en raar gevonden als mensen mijn thuisfront bij het spel betrokken en dan ben ik best hypocriet als ik dan andermans thuisfront er ook bij betrek. Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn uitspraken omtrent Claires moeder. Als iemand thuis zit en er niet voor gekozen heeft om in De Gouden Kooi te zitten mag ik daar niets over zeggen. Ik kan me goed voorstellen dat haar vader hier problemen mee heeft, dat zou ik zelf ook niet pikken. Het is stom van me en helemaal niet goed voor mijn reputatie. Het doet me meer dan ik had gedacht, mijn excuses", doet de Briellenaar zijn verhaal. Het is duidelijk dat hij spijt heeft van diverse uitspraken die hij recentelijk gedaan heeft.
bron: tien.tv |
|
|