|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap gedwongen tot excuses
Hoe zielig kan een familie zijn! Jaap heeft enkele typische Jaap uitspraken gedaan die in het niet staan bij enkele uitspraken die Huub in het verleden gedaan heeft maar nu komt vadertje van Claire Ron in actie en eist excuses van Jaap:
SMS JAAP NAAR 3040 |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
SMS JAAP NAAR 3040 ANDERS NAAR AMANDA OF BRAIN MAAR NIET NAAR KIKKER OF PIJPBEK |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
WHAHAH BRIAN LUISTERD MEE GEWELDIG |
|
|
|
|
djen
|
|
|
pfff wat een lul van een vader excuus haahaaa ..neem je dochterlief mee naar huis ...hoe zielig zijn ze tjee zeg wat een familie ikke ikke moet mijn zin krijgen anders gaan we janken haahaa . |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
lachen hij speelt weer toneel. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: JA MAAR ALS DIT FILMPJE ZIE DAN HEB IK GEWOON TRANEN VAN WOEDE IN MIJN OGEN NIET NORMAAL ZEG MAAR NU WEET 1 DING ZEKER TALPA IS BANG VOOR DE ADVOCAAT VAN DIE KIKKER NIET TE GELOVEN . |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2008 - 23:03 schreef Merty het volgende:[..] JA MAAR ALS DIT FILMPJE ZIE DAN HEB IK GEWOON TRANEN VAN WOEDE IN MIJN OGEN NIET NORMAAL ZEG MAAR NU WEET 1 DING ZEKER TALPA IS BANG VOOR DE ADVOCAAT VAN DIE KIKKER NIET TE GELOVEN . ach, Huub kan er niets aan doen! Claires familie is gewoon dom geweest om haar erin te laten. Ik hoop echt dat ze er snel alsnog uitvliegt! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
IK HOOP HET ECHT BOUDEWIJN |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
Huubke zou al tienduizend keer zijn excuses moeten maken tegen een groot deel van Nederland, die hij allemaal tot op het bot beledigd heeft. Jaap je doet het op een perfekte manier, beter dan die kabouter het ooit zou kunnen. Je geeft dat gnoompje les in respect te hebben. |
|
|
|