|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ook Huub wordt gerust gesteld...
"Alles wat je doet daar steunen we je in", zegt Claires vader tegen zijn dochter. "Dat is fijn om te horen.. Ik wil ook dat u me weg gaat geven op het huwelijk", zegt Claire glunderend tegen haar vader. De vader van Claire is duidelijk trots en als alles is uitgepraat met Claire komt Huub het kantoor binnen. Hij schudt zijn aankomende schoonvader de hand en ook aan Huub wordt het één en ander uitgelegd. Huub luistert aandachtig en geeft aan dat hij het wel begrijpt. "Ik vind het alleen niet slim hoe je het hebt aangepakt", zegt de Oldenzaler. "Maar goed, ik wist het verhaal er niet achter", voegt hij hier aan toe. Alles lijkt nu weer goed tussen het verloofde stel en de achterban van Claire. Gelukkig maar!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
slijmballen vol met kikkerdril |
|
|
|
|
tino
|
|
|
als die kabouter werkelijk een KEREL(tje) is en werkelijk van dombo zou houden dan had hij samen met dombo en zijn dombo schoonvader meteen de villa verlaten, maar ja kikkerbekkie, het spel (euri's) he. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
niet de Adams family, maar de Dombo familie. ergens wel zielig. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
heel zielig, als je zo die foto ziet mag die vader van dombo wel even controleren of hij zijn beurs nog heeft, die smurf is niet te vertrouwen en van alle markten thuis. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou dan komt Huub tenminste ook op zijn plaats, ze kunnen wat van elkaar leren. in eerste instantie was Gnom terug houdend maar kreeg ak snel praatjes, de lullo! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
maar hij stotterde wel heel erg en dat voor een telefoonverkopertje...hahaaha hij had zeker een slechte verbinding met zijn hersentjes. |
|
|
|