BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ook Huub wordt gerust gesteld...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 13 april 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ook Huub wordt gerust gesteld...

"Alles wat je doet daar steunen we je in", zegt Claires vader tegen zijn dochter. "Dat is fijn om te horen.. Ik wil ook dat u me weg gaat geven op het huwelijk", zegt Claire glunderend tegen haar vader. De vader van Claire is duidelijk trots en als alles is uitgepraat met Claire komt Huub het kantoor binnen. Hij schudt zijn aankomende schoonvader de hand en ook aan Huub wordt het één en ander uitgelegd. Huub luistert aandachtig en geeft aan dat hij het wel begrijpt. "Ik vind het alleen niet slim hoe je het hebt aangepakt", zegt de Oldenzaler. "Maar goed, ik wist het verhaal er niet achter", voegt hij hier aan toe. Alles lijkt nu weer goed tussen het verloofde stel en de achterban van Claire. Gelukkig maar!

bron: tien.tv
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 09:59   quote  deeplink  
slijmballen vol met kikkerdril
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 10:02   quote  deeplink  
als die kabouter werkelijk een KEREL(tje) is en werkelijk van dombo zou houden dan had hij samen met dombo en zijn dombo schoonvader meteen de villa verlaten, maar ja kikkerbekkie, het spel (euri's) he.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 10:09   quote  deeplink  
niet de Adams family, maar de Dombo familie. ergens wel zielig.
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 10:39   quote  deeplink  
heel zielig, als je zo die foto ziet mag die vader van dombo wel even controleren of hij zijn beurs nog heeft, die smurf is niet te vertrouwen en van alle markten thuis.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 14 april 2008 - 10:44   quote  deeplink  
Nou dan komt Huub tenminste ook op zijn plaats, ze kunnen wat van elkaar leren. in eerste instantie was Gnom terug houdend maar kreeg ak snel praatjes, de lullo!
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 10:48   quote  deeplink  
maar hij stotterde wel heel erg en dat voor een telefoonverkopertje...hahaaha hij had zeker een slechte verbinding met zijn hersentjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ook Huub wordt gerust gesteld...

0.0064687