|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Rumoer rondom Claire!
Vandaag was het een enerverende dag voor de Miljonairs. Niet alleen moest Sebastiaan de Villa weer verlaten, ook een telefoontje van Claires oom Twan maakte een hoop los bij de Miljonairs. Het einde van de dag stond helemaal in het teken van Claire en haar familie. Eerst had Jaap de krant te pakken met een artikel over Claires vader, en hij heeft de krant voor iedereen gekopieerd. Toen Claire het las was ze erg verdrietig en de andere Miljonairs hebben haar punten gegeven zodat ze een collect-call van haar oom aan kon nemen. Haar oom vroeg haar dringend om naar huis te komen en Claire gaf aan hier over na te moeten denken. Haar vader kwam langs om het artikel uit te leggen en haar gerust te stellen. Hij heeft haar duidelijk gemaakt dat haar hele familie achter haar keuzes staat als ze zeker van haar zaak is. Claire klaarde op van het gesprek en heeft besloten om in de Villa te blijven en het huwelijk door te zetten.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jammer dat Claire door toedoen van haar vader nu alles op een presenteerblaadje krijgt,en nu dus 3 maanden vakantie heeft kunnen genieten,met als klap op de vuurpijl,een volledig betaald huwelijk....weg met haar....ze hadden Dennis moeten vervangen met iemand die wel het spel kon spelen,een man bijvoorbeeld die tegen Huub was....dan had hij al lang en breed naar huis geweest die kikker!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dan had hij al lang en breed naar huis geweest die kikker!!!quote. Nikos dat is de reden juist dat Claire niet weg mocht vandaag en dat Jaap excuus moest maken voor die huupert> |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik moet wel vreselijk lachen om jullie hier op dit belachelijke domme forum, Ik heb in 5 dagen in het totaal 13 mensen geteld die reageren!! en allemaal negatief ten opzichte van huub! 13 !!!!!!!!!!! hahahahahahah Wij ( van nowlive) weten maar al te goed dat de moderator hier een huubhater is. nooit gehoord van objectief zijn!!!!!!!!!!! Huub heeft alles overleefd,,, tegenspelers,, gastspelers,, personeel,, en niets kan hem weg krijgen!!! ach meisjes en jongetjes hier, succes met jullie toonbeelden. Het kan niet anders zijn dat jullie in het werkelijke leven brave jongetjes en meisjes zijn, die hier een uitlaatklep vinden.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 08:16 schreef pauline het volgende:Ik moet wel vreselijk lachen om jullie hier op dit belachelijke domme forum, Ik heb in 5 dagen in het totaal 13 mensen geteld die reageren!! en allemaal negatief ten opzichte van huub! 13 !!!!!!!!!!! hahahahahahah Wij ( van nowlive) weten maar al te goed dat de moderator hier een huubhater is. nooit gehoord van objectief zijn!!!!!!!!!!! Huub heeft alles overleefd,,, tegenspelers,, gastspelers,, personeel,, en niets kan hem weg krijgen!!! ach meisjes en jongetjes hier, succes met jullie toonbeelden. Het kan niet anders zijn dat jullie in het werkelijke leven brave jongetjes en meisjes zijn, die hier een uitlaatklep vinden.. Wij zijn erg verheugd over de interesse van Nowlive.eu in dit forum. en wij zijn zwaar onder de indruk, dat wij zo lachwekkend lijken in jullie ogen. ik kan alleen voor ons spreken, vanuit mijn gezin, wij zijn geen Huubhaters, wij zijn geen Huubfan, en wij zijn vreselijk jaloers op nowlive. met vriendelijke groet en in adoratie van uw clubje. Iz. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 08:16 schreef pauline het volgende:Ik moet wel vreselijk lachen om jullie hier op dit belachelijke domme forum, Ik heb in 5 dagen in het totaal 13 mensen geteld die reageren!! en allemaal negatief ten opzichte van huub! 13 !!!!!!!!!!! hahahahahahah Wij ( van nowlive) weten maar al te goed dat de moderator hier een huubhater is. nooit gehoord van objectief zijn!!!!!!!!!!! Huub heeft alles overleefd,,, tegenspelers,, gastspelers,, personeel,, en niets kan hem weg krijgen!!! ach meisjes en jongetjes hier, succes met jullie toonbeelden. Het kan niet anders zijn dat jullie in het werkelijke leven brave jongetjes en meisjes zijn, die hier een uitlaatklep vinden.. Ik moet wel vreselijk lachen om het forum Nowlife-fuck yuo of hoe het ook mag heten, ik heb wel ...tig mensen in twee dagen geteld die het liefste bij huub ik zijn k'nt willen kruipen, die een miezerig klein opn''kertje met kikkerogen en een breed uitgevallen bekje waar niets anders uit spuit als modder en leugens, die zich verschuilt achter anderen en zelf alleen verbaal, zij het dan op een manier die de mensen hier niet aan kan staan vanwege de vuilspuiterij, ophemelen alsof het koning kikker zelf is. Waarom noemen jullie hem op dat om zijn partijdigheid werledberoemde forum in oldenzaal geen GNOOMPJE zoals zijn beste vrienden doen, dat komt namelijk dichter bij de waarheid. Blijf a.u.b. bij dat nuleven-stelletje en verstoor onze rust en genot niet en ga maar tellen hoeveel keer ze daar huubke een veer in de kont steken. dag Pauline, TOT NOOIT MEER ZIENS !!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
En dan nog eens wat stoms....Huub zegt tegen Claire,en haar vader...misschien stem ik ze na de bruiloft wel weg....en Claire en vader zeggen ik begrijp het....zit zij daar niet voor het grote geld dan??? Je laat je die kans op 1 miljoen toch niet afnemen door zo'n KIKKER als een terig HUUB???
Hoe dom kun je zijn!!!! |
|
|
|
|
|