BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claires hypocriete vader komt verhaal halen - deel 3

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 14 april 2008 - 00:08   quote  deeplink  
Jaap heeft enkele typische Jaap uitspraken gedaan over de moeder van Claire waar Claires vader Ron niet zo goed tegen kon en hij komt met veel ophef even verhaal halen!

bekijk eerst:
deel 1
deel 2

Hij kan niet tegen Jaaps uitspraken maar de vele veel ergere uitspraken van Huub vindt hij niet erg en ze lachen er smakelijk om!

HYPOCRISIE TEN TOP! - Steun Jaap en SMS JAAP NAAR 3040!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 april 2008 - 01:50   quote  deeplink  
komt helemaal goed, en die brabanste Pokke kop van die vaar, moest en zou op TV, met zijn ome Twan, ome Twan zuig hier maar een puntje an!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 april 2008 - 01:50   quote  deeplink  
sms Jaap naar 3040
djen
 djen - maandag 14 april 2008 - 09:07   quote  deeplink  
echt ik ga echt jaap steunen wat denken ze wel niet zieke figuur dat die vent is met zijn vriendje en nu moeten we bang worden ..gaverdamme zeg en kan nu al helemaal die rot kop van die clair niet zien met haar water hoofd ..baba nou huub succes zou maar geen ruzie maken met dochterlief papa komt eraan hoor met zijn zoons ..heel veel geluk in je toekomst ik lach me kapot geef t een half jaar ..
zou hij mijn ook ramme als ik zijn dochter uit scheld ... hahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 14 april 2008 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2008 - 09:07 schreef djen het volgende:
echt ik ga echt jaap steunen wat denken ze wel niet zieke figuur dat die vent is met zijn vriendje en nu moeten we bang worden ..gaverdamme zeg en kan nu al helemaal die rot kop van die clair niet zien met haar water hoofd ..baba nou huub succes zou maar geen ruzie maken met dochterlief papa komt eraan hoor met zijn zoons ..heel veel geluk in je toekomst ik lach me kapot geef t een half jaar ..
zou hij mijn ook ramme als ik zijn dochter uit scheld ... hahaha
Wat met zijn zoons? met Ome Twan! zie Huub maar Bibberen..........
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 10:31   quote  deeplink  
die kabouter schijt in zijn broek, weet waar je aan begonnen bent, gnoompje.
tino
 tino - maandag 14 april 2008 - 10:35   quote  deeplink  
pappie wordt gesteund door zijn zoons, lijkt de tilburgse maffia wel.
wat een stelletje slijmballen, ik kijk het maar niet af want dit is te smerig voor woorden.
emem..em..em..e..em..emm.em.eemmm.ememememe, hij scheld niet meer maar stottert.
die ron kijkt alleen naar now-live.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Claires hypocriete vader komt verhaal halen - deel 3

0.0057280