|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Cadeautjes!
Het is cadeautjestijd voor Brian. Amanda, Kenneth en hij zoeken de gezelligheid van de anderen weer op en aan de eettafel krijgt Brian zijn eerste cadeaus, t-shirts van Kenneth. "Personeel heeft ook een cadeautje, dat komt eraan", laat Palma weten. "Weet je wat het is met verjaardagen, bij elk cadeautje voel je je meer jarig...", zegt de Antilliaan met een brede glimlach. Maar waar blijven de andere cadeautjes dan?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
BRIAN EN AMANDA : PROFICIAT !!!!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik weet met welk cadeau brian vandaag het meest content zal zijn vandaag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
een grote pot RITALIN!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
zie dit maar als controle ,, wie laten we toe op nowlive en wie niet |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
en daar komt DD weer aanlopen... neeeee niet borstmaat,,,, maar dartele del |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hahahahaha hij is weer para!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
wat zei brian?? amanda ik wil je ophangen en je er af slaan!! oja dat is zijn hobby.even verkeerd begrepen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hahahaha ook nog de verkeerde maat schoenen,, maar ja er is geen telraam in de kooi |
|
|
|
|
tino
|
|
|
alles beter dan gnoopje met zijn barbie, als je tenminste nog een heel klein beetje intellect hebt |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja manny brian is nu eenmaal een hufter,, en meisje wordt alleen maar erger |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Brian,proficiat met je 27e verjaardag,en doe wat liever tegen Amanda vandaag!!!
groet,Nikos!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
heel goede morgen Nikos !! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
goede morgen Tino!!!! Alles goed? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Goedemorgen/ middag Nikos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Kalimera Xanne....Olla kala? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: ja hoor, ik geniet weer van alle commentaren |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik hoop toch zo dat jaap roet in het eten gooit, en de boel flink verstier,dus jaap doe extra je best vandaag geef die del flink wat alcohol, dat ze uit haar plaat gaat en weer aardig de del uit gaat hangen,jaap je kan het ik hou er van |
|
|
|
|
tino
|
|
|
waarvan houdt jij, Frans. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Jaap gaat de verjaardag niet verstieren,en anders gaat hij het eerst tegen Brian zeggen zodat het geen shock is,maar B&A weten het toch al,want alles is gescript,dat valt de laatste tijd toch al zo op!!! En nowlivers denken nog steeds dat alles echt is.... Ik ben daar vanaf gestuurd,omdat ik zei dat iedereen,en dan in met name Huub schuld is aan zijn eigen uitspraken!!! En toen kreeg ik een levenslange ban!!! Weg met NOwlive!! Lang leve Headliner!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 12:14 schreef Nikos het volgende:Jaap gaat de verjaardag niet verstieren,en anders gaat hij het eerst tegen Brian zeggen zodat het geen shock is,maar B&A weten het toch al,want alles is gescript,dat valt de laatste tijd toch al zo op!!! En nowlivers denken nog steeds dat alles echt is.... Ik ben daar vanaf gestuurd,omdat ik zei dat iedereen,en dan in met name Huub schuld is aan zijn eigen uitspraken!!! En toen kreeg ik een levenslange ban!!! Weg met NOwlive!! Lang leve Headliner!!! IK BEN HET MET JE EENS MAAR VOLGENS HUN ZIJN ZE VOOR NIEMAND EN IS HET GEEN KIKKER SITE MAAR WE WETEN ALLEMAAL BETER |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huubke is geen schelden,als je kikker en doos invult,wordt het wel anders.....kun je zo of een 3 dagen ban of een lifetime ban krijgen,zonder rede,en ze zijn dan ook niet meer voor rede vatbaar....klagen op info@nowlive.eu...ik begin er niet aan....als je geluk hebt heb je een mod die voor rede vatbaar is,maar ik betwijfel het.....ik vind het discriminatie!!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou ik hem al een klein miezerig ventje en nog veel meer genoemd in commentaar op het ophemelen van huubke, maar tot op vanmorgen kon ik er nog op, wacht maar af. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
niksos,,, je bent een leugenaar, maar dat weet je zelf ook wel. jij hebt een ban gekregen, naar aanleiding van persoonlijke aanvallen en beledigingen. Je bent een paar keer gewaarschuwd, en daar niet naar geluisterd. Maar kereltje, hier ben je beter op je plaats. Er zijn ook veel liefhebbers van amanda, brian jaap op nowlive, maar die gebruiken de fora om inhoudelijk te reageren op de topics, en die worden ook normaal behandelt. En op mijn profiel staat huub ook niet als favo, dus jullie lullen hier uit jullie nek.. maar wij weten het gelukkig zelf, daar gaat het om. Jullie kunnen hier lekker tegen elkaar lullen,, met zijn 10'en. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
het 10 forum is nog veel erger....die hebben een dictator als hoofd....wat een eikels zijn dat...sorry dat ik het zeg,maar bij het 10 forum moet je jezelf naar binnen huichelen bij de mods,en dan hebben we het niet over de pers. voorkeur van bewoners,in de kooi,maar je mag niks lelijks zeggen tegen TALPA DGK,of TOP DGK of je ligt eraf.....MIKA DGK gaat nog wel,maar jammer dat hij zich laat lenen voor dit soort praktijken!!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik houd ook van jou tino, alhoewel ik lesbisch ben, voel ik toch wel wat voor je |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
merty daar ben ik er dan ook een van, jullie durven niet al net zo schijnheilig als die rat ,jullie proberen mij hier ook weg te krijgen ,en proberen mij de les te lezen,wat jullie niet zal lukken,ik schrijf nog steeds hoe ik over de zaken denk, wat denk jij dat het hier een kleuterschool is,MAAR IK HOU ER VAN |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pino ik ben wat je noemt een echte kerel |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Ik kreeg ook een ban, was heeeeel erg tegen Huub, maar wel eens van een ander ip adres gehoord? Ik moet erg lachten, registreer mij steeds onder andere naam en andere ip, waaom ik dat doe? Kijken of er misschien al een paar mensen wakker worden hoe het daar allemaal in elkaar zit. Is het geen tijd om weer geld in te zamelen voor kadootjes, allemaal rijke mensen op now-live |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
nee frans dat zit er niet in, maar voor de rest ben ik wel je mannetje!! hahahaha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
pas nou op pauline wat je schrijft, ik heb die stempel al hier dat ik een oude viezerk ben een pedofiel een armoedzaaier en ga zo maar door,ik lig hier af en toe in een deuk echt waar, pauline ik ben GEEN grammofoon plaat of een bruinwerker dus ben maar van een kant bespeelbaar hahahaha |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dat is nu eenmaal het niveau hier! Ik weet bv wie bep38 is. die staat bekend om haar taalgebruik. een forum kan best leuk zijn, zelfs met je tegenstanders, mits iedereen normaal taalgebruik bezigd. Schijnt hier moeilijk te zijn. Maar we geven ze echt nog wel een kans, daarom ben ik hier ook, ik probeer ze op te voeden. |
|
|
|
|
Schuumkuh
|
|
|
Pauline, please! Met je arrogante geblaat. Probeer je de nobele lesbienne uit te hangen? Nowlive is niets meer dan een (Huub)sekte, nog enger dan die verrekte Jehova´s. Ze komen nog net niet aan de deur om je fan te maken van Huub. Ik ben zo blij als de Kooi stopt, weg met die on-objectieve fora! Dat uitspelen tegenover elkaar is echt van een kinderlijk niveau! Ik hou er niet van.. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
dat ik arrogant ben ,, daar heb je groot gelijk in! nobel ben ik niet, lesbiënne wel, en jij?? kunnen we daar niet over praten, als je me aanhoort sluit je je vast bij de hubisme sekte aan, echt bij ons is alles beter. Geld!! sex!!! alles kom maar binnen,, we onthalen je met liefde en meer!! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
bep,hoe doe je dat dan??? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 13:30 schreef pauline het volgende:dat is nu eenmaal het niveau hier! Ik weet bv wie bep38 is. die staat bekend om haar taalgebruik. een forum kan best leuk zijn, zelfs met je tegenstanders, mits iedereen normaal taalgebruik bezigd. Schijnt hier moeilijk te zijn. Maar we geven ze echt nog wel een kans, daarom ben ik hier ook, ik probeer ze op te voeden. luister naar het taalgebruik van jullie grote vriend huubke, neem daar maar een voorbeeld aan en stoor je niet aan ons taalgebruik. |
|
|
|
|
Schuumkuh
|
|
|
Ik sluit me nergens bij aan, gek mens! En zeker niet bij een stel in de WW-zittende bejaarden, die zo achterlijk, paranoia jegens alles en iedereen zijn! Nee, ik bedank. Ik kan gelukkig nog wel ´normaal´ redeneren. En hier begint het net zo te lijken als nowlive, al gebruiken ze hier geen gestapo-praktijken. Sorry Boudewijn, maar hier gaat het ook flink achteruit, sindsdien jij je ook niet meer neutraal kan opstellen! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 13:50 schreef Schuumkuh het volgende:Ik sluit me nergens bij aan, gek mens! En zeker niet bij een stel in de WW-zittende bejaarden, die zo achterlijk, paranoia jegens alles en iedereen zijn! Nee, ik bedank. Ik kan gelukkig nog wel ´normaal´ redeneren. En hier begint het net zo te lijken als nowlive, al gebruiken ze hier geen gestapo-praktijken. Sorry Boudewijn, maar hier gaat het ook flink achteruit, sindsdien jij je ook niet meer neutraal kan opstellen! Ik ben altijd al voor Jaap geweest en dat is altijd al uit mijn filmpjes gebleken alleen de laatste tijd komen er steeds meer gebruikers die erover mee lullen waardoor het lijkt dat ik niet meer neutraal ben.
En ik ben nog steeds niet aan het moderator gedeelte begonnen vandaar dat ik nog geen bans heb uitgedeeld, maar die zullen zelfs aan Jaap-fans uitgedeeld worden als ze zich misdragen. Tot die tijd verwijder ik alleen de foute berichten nog maar zonder ban, vandaar ook dat bijvoorbeeld deze thread ineens de helft minder posts heeft gekregen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Pauline is 1 van Frensk3es 7 persoonlijkheden, net als Huub heeft Frenske zijn vrouwelijke kant gevonden, is niets mis mee hoor, dat mag. Ik vind het wel grappig Hoe Huub nu weer de grootste bek heeft. Maar oh wee wanneer het tegen hem en zijn liefelijke nog net geen geestelijke acterstand hebbende vreindinneke. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 13:58 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik ben altijd al voor Jaap geweest en dat is altijd al uit mijn filmpjes gebleken alleen de laatste tijd komen er steeds meer gebruikers die erover mee lullen waardoor het lijkt dat ik niet meer neutraal ben.
En ik ben nog steeds niet aan het moderator gedeelte begonnen vandaar dat ik nog geen bans heb uitgedeeld, maar die zullen zelfs aan Jaap-fans uitgedeeld worden als ze zich misdragen. Tot die tijd verwijder ik alleen de foute berichten nog maar zonder ban, vandaar ook dat bijvoorbeeld deze thread ineens de helft minder posts heeft gekregen :) maar waarom blijven die van Frans06 wel geoorloofd, Boudewijn ?? Die zijn bijna nooit inhoudelijk over de bewoners !! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
aiaiaiaiaiaia zou brian zeggen.... en gelukkig ben is dusdanig slim dat ik je begrijp XANNE |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
goede middag mensen ben ik wel op de goeie site HEADLINER of zit ik op nowlive gezien de taal gebruik door sommige mensen jammer is dat |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Nee hoor,dit is Headliner,het wel eerlijke forum!!!!
Boudewijn is TOP!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
arrogantie ten top, paultje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2008 door tino -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
aiaiaiaiaiaia zou brian zeggen.... en gelukkig ben is dusdanig slim dat ik je begrijp XANNE. Ik ben blij dat is slim genoeg is. en nog wel dus danig ook? heel goed. |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Boudewijn Ik mag toch wel terug schrijven al er iemand zit te liegen over mijn taalgebruik. Ik heb een ban van now-live gekrgen omdat ik Huub niet leuk vind, dat was alles, ik scheld nooit, daar heb ik toch te veel niveau voor |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2008 - 14:04 schreef tino het volgende:[..] maar waarom blijven die van Frans06 wel geoorloofd, Boudewijn ?? Die zijn bijna nooit inhoudelijk over de bewoners !! ook vele berichten van frans worden verwijderd en altijd die tegen andere forumgebruikers gericht zijn op een niet nette manier! (zoals dat voor iedereen geldt).
Frans begint heel vaak met reageren over de bewoners op een minder nette manier wat ik voorlopig nog even tolereer (zegge 'rat' of 'del') maar vaak wordt er daarna overgegaan op gescheld niet alleen door Frans, dus dan worden al die berichten gewoon verwijderd (zodra ik daar tijd voor heb dus dat kan soms een halve dag duren.
Gelukkig hebben we nog niet zoveel actieve leden zodat ik het kan bijhouden :) |
|
|
|